[Speeltopic] Weerwolven #154 - Oma's erfenis

DeletedUser

Guest
Quechua heeft het weer eens goed voor elkaar, nooit krijgt die nog mijn bm stem
 

DeletedUser55797

Guest
Lynch 4:

Aan de eettafel bespreekt iedereen weer eens wat iedereen krijgen moet, Mooteman komt namelijk altijd even langs na het eten om te bespreken of ze er al uit waren. Nee nee nog steeds niet!! Er was er nog één die meer wilt dan de rest. Kitty probeerde echter nog wel Gerrit te overtuigen. Maar Gerrit voelde niks voor dat beetje extra dat hij dan zou krijgen. Kitty werd wanhopig, want Gerrit had het niet voor zich gehouden, en het deed snel de ronde door. Al gauw keek iedereen bij het avond eten richting Kitty.

Bertus, Isabel, Jansen en Lotje vonden het wel welletjes. Ze vonden dat het hier en nu wel mocht stoppen, en de erfenis eerlijk te laten verdelen voordat er niks mee te verdelen valt! Ze liepen naar Kitty's tafel toe, Bertus greep haar bij de arm en zei: "Goede avond Kittykatje, going somewhere"? Uuhm, wat gebeurd hier? Vroeg Kitty stamelend. Dat zou ik ook wel eens willen weten! Zei Prunella. Ook Gerrit kwam tussen beide. Guys, laat mij het maar uitleggen. Deze mevrouw vond het leuk om ons hier vast te houden en meer en meer spullen naar zichzelf toe te eigenen.

In dat geval kunnen we dit niet zomaar toelaten, zei Prunella. Mooteman kwam tussen allen te staan en zei: maargoed, ze heeft net zo vele recht als jullie op het fortuin zo lang als ze leeft.

En toen kwam de hele kamer er bij staan. Zo lang als ze leeft huh? Dus, als er een ietssiepietssie klein ongelukje met haar zou gebeuren, net als de 18 anderen? Nobody whould notice! zei Michael.

Zo gezegd, zo gedaan. Ze legde de angstige Kitty op de tafel, en staken een mes in haar hart. Ze gaf nog een paar shock trillingen, voordat ze lijkbleek werd.

Emperor of blood Dragonfriend
Quechua Dragonfriend
Jojor Dragonfriend
Oscar11 -
purpletail Dragonfriend
Dragonfriend723 purpletail
Hermen6 Quechua
TheManWithItzBlueknife Dragonfriend
Time-Out Dragonfriend
PartOfTheGame Purpletail
Napoleon Bonaparte. -

Stand:
Dragonfriend VI
Purpletail II
Quechua I

Kitty werd gespeeld door Dragonfriends723 - Infectiewolf die nog niet de kans had om te infecteren.

Hierbij is alles eerlijk verdeeld en leefde de 10 overgebleven mensen nog lang en gelukkig!!
Bedankt voor het spelen.
 

DeletedUser66220

Guest
IK HAD AL 1 POST PEST ME NIET! Ik zat onopvallend jullie wolfjes eruit te pikken! Maar toen hadden jullie me door, en dachten die heeft 1 post die heeft ons door! Daarom lunchte jullie mij :(!
 

DeletedUser55797

Guest
Afscheidsbrief van Pr0sieb kwam relatief laat binnen, maar ik vind het leuk om hem alsnog te posten (Alleen ga ik m niet helemaal mooi maken etc).

Eerwaarde betreurde vrienden. Quechua is wolf. In het topic zet hij niet eens dat ik verdacht ben en dan laat ie me beulen? Dat is nogal verdacht niet? Voor de rest is partofthegame te vertrouwen en zal blueknife vast geïnfecteerd worden...

Vriendelijke groet, jullie bengel
 

DeletedUser65921

Guest
Ik ging pr0sieb deze nacht infecteren en toen die stierf Napoleon, geen blueknife of Quechua dus, te voor de hand liggend :p
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.279
Dragnfriend he ik zei het nog..
 
Bovenaan