[Wedstrijd] Ontwerp een nieuwe eenheid voor W22

DeletedUser63193

Guest
zal me picmaker maar eens aan de gang zette dan met zo'n voorsprong heb ik voor me gevoel al genoeg bereikt al zou ik nu verlieze alsnog had dit al ni verwacht :D
 

DeletedUser59624

Guest
zal me picmaker maar eens aan de gang zette dan met zo'n voorsprong heb ik voor me gevoel al genoeg bereikt al zou ik nu verlieze alsnog had dit al ni verwacht :D

Kun je nog even een update plaatsen? :D

Ja ik denk dat we je alvast kunnen feliciteren :D. (denk dat met 'De Hoer' ik wellicht zeer veel stemmen had gevangen. Puur om de titel :p)
 

DeletedUser58239

Guest
ik voel me vernedert

en ik was nog wel 5 min korter gaan leren
krijg ik amper stemmen:mad:


stomme mensen op w22:mad:
ik ga ze allemaal INTERNEN!!!!!!!!!!! burn
 

DeletedUser63193

Guest
Kun je nog even een update plaatsen? :D

Ja ik denk dat we je alvast kunnen feliciteren :D. (denk dat met 'De Hoer' ik wellicht zeer veel stemmen had gevangen. Puur om de titel :p)

Enquête: Welke eenheid vind jij het leukste voor W22?
De valse handelaar 8 4.4%

De Spammer 7 3.85%

Complex 13 7.14%

De helende Engel 5 2.75%

De Dronkenlap 59 32.42%

De Spion 17 9.34%

De Bereden reuze kikker 11 6.04%

Ditto 10 5.49%

bereden olifant 17 9.34%

De Nar 31 17.03%

Pestloper 4 2.2%
 

DeletedUser63193

Guest
ik voel me vernedert

en ik was nog wel 5 min korter gaan leren
krijg ik amper stemmen:mad:


stomme mensen op w22:mad:
ik ga ze allemaal INTERNEN!!!!!!!!!!! burn

haha ik had het ook echt niet verwacht gisteren toen ik wegging stond ik op 6 stemmen en telkens 3de 4de plek en de nar al op 15 stemmen toen ik terugkwam stond ik 2 stemmen voor de nar en nu heb ik bijna dubbel aantal stemmen :eek:
 

DeletedUser

Guest
Kun je nog even een update plaatsen? :D

Ja ik denk dat we je alvast kunnen feliciteren :D. (denk dat met 'De Hoer' ik wellicht zeer veel stemmen had gevangen. Puur om de titel :p)

Waarom dat? De dronkenlap heeft een erg goed effect. Wees een vent en accepteer je verlies, ook al is dat al heel snel nu.
Nog 6 dagen kunnen mensen stemmen, ik verwacht wel een totaal van 500 stemmen minstens.
Je hebt dus nog alle kans :)
 

DeletedUser59624

Guest
Waarom dat? De dronkenlap heeft een erg goed effect. Wees een vent en accepteer je verlies, ook al is dat al heel snel nu.
Nog 6 dagen kunnen mensen stemmen, ik verwacht wel een totaal van 500 stemmen minstens.
Je hebt dus nog alle kans :)

hahahaha daar gaat het me echt niet om hoor :p in het begin was de organisatie gewoon iets te onduidelijk: op mijn forum werd geplaatst dat de spion onnodig was omdat we daar al verkenners voor hebben. Dan heb je het dus niet gelezen en ga je voor een leuke naam ;) ik gun het iedereen om te winnen en heb ook niet op mijzelf gestemd ;)
 

DeletedUser63193

Guest
hahahaha daar gaat het me echt niet om hoor :p in het begin was de organisatie gewoon iets te onduidelijk: op mijn forum werd geplaatst dat de spion onnodig was omdat we daar al verkenners voor hebben. Dan heb je het dus niet gelezen en ga je voor een leuke naam ;) ik gun het iedereen om te winnen en heb ook niet op mijzelf gestemd ;)

Hmm ik wel moet ik toegeven :p maar was me eerste stem hahaha
 

DeletedUser

Guest
hahahaha daar gaat het me echt niet om hoor :p in het begin was de organisatie gewoon iets te onduidelijk: op mijn forum werd geplaatst dat de spion onnodig was omdat we daar al verkenners voor hebben. Dan heb je het dus niet gelezen en ga je voor een leuke naam ;) ik gun het iedereen om te winnen en heb ook niet op mijzelf gestemd ;)

Ik las het ook, zit/zat bij je in de stam ;)
 

DeletedUser63193

Guest
Update.

Enquête: Welke eenheid vind jij het leukste voor W22?
De valse handelaar 8 3.92%

De Spammer 8 3.92%

Complex 16 7.84%

De helende Engel 5 2.45%

De Dronkenlap 68 33.33%

De Spion 17 8.33%

De Bereden reuze kikker 12 5.88%

Ditto 14 6.86%

bereden olifant 19 9.31%

De Nar 33 16.18%

Pestloper 4 1.96%



Gegeven stemmen: 204
 

DeletedUser

Guest
Hij kan niet op w22 omdat hij 5 dagen moet wachten ;)

De valse handelaar 8 3.83%

De Spammer 9 4.31%

Complex 17 8.13%

De helende Engel 5 2.39%

De Dronkenlap 71 33.97%

De Spion 17 8.13%

De Bereden reuze kikker 12 5.74%

Ditto 14 6.7%

bereden olifant 19 9.09%

De Nar 33 15.79%

Pestloper 4 1.91%
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Rustig rustig ben daar moet gewoon even recht staan wat even moeilijk gaat want ben wat lui :p
 
Bovenaan