Wederom vies spel op w77, Panda6ever

Reactiescore
1.075
Ben een nieuwe speler, wist niet wie hij was.
Maar nu wel gemerkt hoe zijn speel stijl is. Supergirl stijl, lekker op veel accounts dorpen opbouwen en internen. Skills hoor NOT!

Ik heb het meer over jullie schrijfstijl...
 
Reactiescore
80
Ik hoop dat je ouders je snel roept voor het kinderkerst buffet,wat een bagger schrijf jij.

Ik hoop dat jullie premades beseffen dat jullie het spel aan het uitmoorden zijn en tribalwars op een eerlijk manier horen te spelen. Dan zal de wereld uit meer spelers bestaan en is er misschien nog wat lol in het spel in plaats van alleen boze reacties van jullie premades als iets niet mee zit.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
5.700
Help, premades maken de wereld kapot. Als je nu eerst eens leert tw’en, dan kan je er nog wat tegen doen ipv jezelf voorschut zetten op het AF.
 
Reactiescore
80
Help, premades maken de wereld kapot. Als je nu eerst eens leert tw’en, dan kan je er nog wat tegen doen ipv jezelf voorschut zetten op het AF.

EEEEEEEEEEEEEhhh Volgens mij leef nog op tribalwars w77 dus ik doe er wat tegen lijkt me?Noire ;)
OHJA ik leef ook nog in w76 hoor Noire

Oh trouwens jij bent een van die premades he?Tyrant. Beetje verdacht hoe erg jullie de premades beschermen op w77. Lijkt bijna erop dat deels van jullie erbij hoort :)
 
Reactiescore
1.918
Zielige mannetjes die spelers van Norey

maken elke wereld kapot
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
Valt wel op hoe bezeten hij is met Tyrant. Vast en zeker gerekt door mij zoals velen hem voorgingen
 
Reactiescore
903
Gaat deze discussie nu over premades of over de evt “stab” die plaats heeft gevonden :confused2:
 
Reactiescore
80
@ tasmanian de premades praten graag om de stabs heen en hopen dat het zo vergeten wordt ;)

Valt wel op hoe bezeten hij is met Tyrant. Vast en zeker gerekt door mij zoals velen hem voorgingen

Als je meerdere acc hebt en met meerdere mensen elkaar boost, dan is het niet moeilijk om solo mensen te verslaan en vervolgens REKT te roepen :')
Oja en nog op de kyuka manier spelen :')
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
1.365
sorry van mijn schrijfstijl, zo ben ik nou eenmaal.
het probleem is dat de premades zelf een schandaalpaal zijn begonnen over mij (ons) en ons zwart bleef maken.
Heb ook liever dat ik hier niet ben hoor. Maar ga niet vies samen (valsspelen imo) en dan nog erbij liegen.
Janknoob
 
Reactiescore
271
Mijn post is op Anonymous threat en Panda gericht en ik krijg van hun helaas nog geen antwoord/verantwoording. Miss wel na de kerst.
Dat ik geen tribalwars termen of persoon of regels ken. boeit me geen .... wat iedereen van mij denkt.
Kort geleden tribalwars geprobeerd opnieuw te spelen en enige wat ik wil ervaar en wil mededelen is dat Premades het spel tribalwars helemaal naar de klote maakt. Dat ik er dingen erbij schreeuw is omdat de meeste reacties hier komen van de premades die elkaar ondersteunen.

Bewijs bewijs ik wil bewijs? vragen ze. IK ben geen persoon die overal screenshots van maakt. Iedereen weet dat julle premades zijn en dan nog vies spel erbij. Ik baseer dit allemaal omdat ik hun elkaar zie internen en stamhoppen.


Zoals eerder gezegd bedankt voor het verneuken van het spel. ;) ik ga me later wel vermaken met een shooter game of wat anders.
doei premades veel plezier met later alleen tegen elkaar te spelen.

Beste,

Je bent zelf van een premade die ontstaan is uit de stammen ALONES en BANNED van w76.
Jouw haat (op premades) kan je het beste op jezelf richten en anderen met rust laten ;)

Fijne Kerst allemaal!
 
Reactiescore
80
Beste,

Je bent zelf van een premade die ontstaan is uit de stammen ALONES en BANNED van w76.
Jouw haat (op premades) kan je het beste op jezelf richten en anderen met rust laten ;)

Fijne Kerst allemaal!

Er is hier een groot verschil : wij blijven in ons stam vanaf het begin en tot het einde.
Wat deze premades allemaal doen: verschillende (multiple)accounts stiekem verspreid in stammen, onderdak zoeken, voordeel eruit halen en erna stabben.

Zie je hier een verschil tussen? hoop het wel he

Fijne kerst '' united masters''
 
Laatst bewerkt:

Deleted User - 487979885

Guest
Die heeft duidelijk pas op de 2e dag kado’s
Jij hebt zo te zien al veel pp kado gekregen, zouden een dagaward daarvoor moeten maken ‘ pp spender van de dag’ had jij een onklopbare winstreak.

praat over mooie oda etc maar had tot een paar dagen geleden zelf als #1 van de wereld de rang 150 met oda etc
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
349
Jij hebt zo te zien al veel pp kado gekregen, zouden een dagaward daarvoor moeten maken ‘ pp spender van de dag’ had jij een onklopbare winstreak.

praat over mooie oda etc maar had tot een paar dagen geleden zelf als #1 van de wereld de rang 150 met oda etc

En toch is er al veel pp terug gefarmd ;)
Laatste keer dat ik op een van jullie twee reageer omdat jullie simpel weg alleen maar kunnen haten. Ga eens kijken naar jezelf en je perfectie anders? Je doet het namelijk zo goed, je lijkt bijna wel een echte pro...
 
Bovenaan