Wederom vies spel op w77, Panda6ever

Reactiescore
195
Hier is de grootste wannabe van het forum weer, dit keer breng ik het vies spel (stab?!) van panda6ever aan het licht.

Korte samenvatting, joint een stam, gebruikt hun bescherming om te groeien (Kyuka & murus 2.0???), zeikt om fusies (gratis dorpen), geen fusies meer beschikbaar dan lapt die alle afspraken aan zijn laars (PBG's blitzen uur voor de kerstbescherming) & leaved die naar de vijand (enkele uren voor kerstbescherming), nooit wachtwoord aan zijn nieuwe co speler gegeven waarmee die gefuseerd is.


Op een mooie december dag zagen we een PPaddenstoeltje uit de grond schieten in onze rim, na 3 dagen had deze PPadenstoel al 4000 punten. Hier moesten we zo snel mogelijk wat aan doen, we staken onze hoofden bij elkaar. Eerst kwamen we tot het besluit om hem in één goede vlaag van de kaart te vegen, maar toen we uiteindelijk even in dialoog gingen draaide het toch anders uit.

Onze goede vriend Praedone El Chapo was in strijd met de stam van Platypus. , we vonden het dus een goed idee om panda6ever toch de kans van de twijfel te geven en hem te rekruteren. Een hele toffe en betrouwbare jongen volgens zijn eigen woorden, eens hij in de stam zou zitten zou hij zich er 100% voor gooien, het waren maar woorden maar we moesten hem daarop vertrouwen door zijn super goede fantastische uitzonderlijke nooit geziene stats van voorgaande werelden!

Na deze stats te zien dachten we, deze speler is echt betrouwbaar, die moeten we er bij hebben! We maakten alle papieren in orde voor de overdracht van deze zeldzame panda zodat hij weer naar zijn thuisland, CHINA kon gaan.

Eenmaal in de stam was het een zeer toffe jongen, hij wilde een actieve stam maar was zelf amper actief. Alleen als er gratis dorpen te rapen vielen, dan was die er meteen. Omdat onze goede vriend Praedone El Chapo nog altijd onder vuur lag, en meneer panda6ever graag wilde fuseren met iemand van ons (hier had hij mij ook voor benaderd), dachten we, strak plan. Praedone & Panda hadden een vlotte fusie. Na de fusie verliep het gesprek moeizaam, panda reageerde zo goed als niet, Chapo heeft ook nooit een wachtwoord of dergelijke gezien. Hierdoor is hij nu gestopt op deze wereld, wij zullen het hierbij niet laten en de support contacteren.

Een paar dagen na de fusie begon het, panda6ever begon telkens te klagen over de edellijnen, deze werden natuurlijk zo snel mogelijk aangepast en hij ging akkoord. Omdat de gratis dorpen op waren drong hij aan om nog meer fusies, hij wilde dat Luvian, Henri & ik allemaal door hem opgeslokt zouden worden tot één groot account. Omdat wij hierover moesten nadenken (het antwoord wisten we natuurlijk al) begon hij weer van zijn tak te maken. Weeral pasten we de edellijnen naar zijn zin aan in het zuiden.

Twee dagen geleden begint hij met dorpen binnen andermans lijnen te nemen, hier wordt op discord over geklaagd. Geen reactie. Vanochtend was de maat vol, Panda6ever valt een speler aan die duidelijk in zijn profieltekst heeft staan ‘onder bescherming van Too Hot For This Planet’. Deze speler stuurt vol verbazing enkele pm’s, panda negeert ze gewoon! Een BG van een stamgenoot zomaar overnemen, wie doet nou zo iets, zonder enige reactie?! Op discord doe ik mijn bescheiden mond open, het enige wat eruit komt is dat hij het beu was dat de fusies niet door zouden gaan bla bla bla.

Het grappige is dat hij de stam verlaat (hij zou toch zo ie zo gekickt worden), ik kon nog niet eens tot 20 tellen of hij zat al in de stam van Platypus, de stam waar wij een slecht verleden mee hebben, terwijl hij volgens zijn eigen woorden snel met deze stam wilde fronten om ze samen de kop in te drukken, het lijkt er meer op dat deze speler zo snel mogelijk bij zijn premade wilde aansluiten & zoveel mogelijk gratis dorpen wilde afsnoepen, een gratis fusie, spelers die zich veilig wanen onder bescherming van stamgenoten vroeg in de ochtend blitzen, … Dit allemaal enkele tellen voor de kerstperiode waar die niet aangevallen kan worden.


PS: Screens van alles worden na kerst toegevoegd
 

Bijlagen

  • Schermafbeelding 2020-12-24 om 12.44.49.png
    Schermafbeelding 2020-12-24 om 12.44.49.png
    54,7 KB · Weergaven: 85
  • Schermafbeelding 2020-12-24 om 12.48.11.png
    Schermafbeelding 2020-12-24 om 12.48.11.png
    17,1 KB · Weergaven: 82
Laatst bewerkt:

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Komt me bekend voor man!

Stab 1.png


Stab 2.png

Stab 3.png
 
Reactiescore
271
Ah, een eigen topic van Too Hot for this Planet. Hier ga ik niet eens aan beginnen.

Als het al niet te laat is, raad ik de rest mij hierin te volgen.

EDIT: Melvin jij domme jongen!
 
Reactiescore
8
Goedemiddag.

Doe normaal gezien niet mee aan al deze reacties op AF. Maar wil dit toch even kwijt en wat duidelijkheid geven.

Tijd geleden werd ik inderdaad aangesproken om over te komen naar China en tegen iedereen hun advies dit niet te doen dat het stabbers zijn ben ik toch gegaan.
Heb me legit aangeboden voor deze stam te gaan zowel de discord aangepast die op niks als de edellijnen. De speler el chapo lag onder vuur en kon het blijkbaar niet aan en onder jullie vraag zijn wij gefuseerd.

Na meerdere klachten van zowel to hot als de leiding livian dat de stam niet goed draait dat er iets moet gebeuren kwam livian op de proppen met 2 main accounts te maken. Deze was al helemaal uitgeschreven en voorgesteld en goedgekeurd.
Maar toen plots uit het niets was de leiding weg was to hot en dartzi gebanned en gingen niet meer terug komen en dit zijn hun woorden.

Toen heb ik er alles aan gedaan de stam te redden om de accounts die minder ervaring te hebben en minder activiteit toch te bundelen. En ook dit was volledig in orde voor iedereen. Maar daar was onze goede vriend to hot terug.

Toen begon die zelf te klagen over hoofd accounts zoals Henri en over de mb stam. Ondertussen heeft die ook beslist heel het noorden voor zijn rekening te nemen maar wil ik ook nog in het oosten dorpen en wil verder groeien in het zuiden.
Zegt al meer dan genoeg dit.

Maar puntje bij paaltje wat mij de doorslag gaf was dat ze hun eigen mb stam zullen aanvallen dat ze de samenwerking stopzetten.

Ga hier geen verdere woorden aan vuil maken, ben blij dat ik weg ben uit China het was een vergissing om hun te joinen. Met dit soort spel wil ik niet mee geasocieerd worden.

Alvast allemaal fijne feestdagen
Met vriendelijke groeten
Robin Team Panda
 
Reactiescore
1.918
@Goth Angel jij zit hier weer voor iets tussen zeker naar ventje
 
Reactiescore
80
HAHAHAH PANDA STABBER JIJ BENT NOG ZIELIGER DAN KYUKA EN MURUS OP w76.
Panda meent eerst aan te geven dat hij de premades haat, pakt gratis dorpen van ons en vraagt om defense, WILT VERVOLGENS MEER DORPEN IN ONS CLUSTER CLAIMEN VOORDAT HIJ ZIJN EIGEN CLUSTER GESETTELD HEEFT.

Ik heb me ook als DU aangeboden voor jou aangezien fusies nog besproken moesten worden. Ik zag dat je online was maar je hebt mijn bericht genegeerd totdat je de switch van stam maakte voor de vrede periode. Alle andere manieren van hulp wat jou ''tegensprak'' om geen gratis dorpjes in ons cluster te krijgen had je helaas GEEN reactie op.

Denk je dat wereldwinst belangrijk voor mij is? Ik speel alleen om de premades wat te trollen, want tribalwars is toch dood aan het gaan. Maar hoe jij speelt, gratis dorpen pakken en defense vragen. meer gratis dorpjes probeert te jatten en daarna stam verwisselt voor de vredeperiode. Je bent gezakt naar hetzelfde laagste niveau als supergirl ;) 0 skills, alleen multi-accs op VPN. Ik had al in mijn eerdere post gezegd dat dit mijn laatste wereld was. Misschien is dit ook beter voor jou @Panda. Je kan beter acteer lessen nemen in plaats van tribalwars spelen.


@Ezra the King, Hey persoontje, Denk dat je naam moet veranderen naar the queen.
Leuke mening van je, we weten nu allemaal: als de premades iets tegenzit hier op de AF over gaat posten en met de meerderheid van de premades hier op de AF reageert. Weet niet of je een van de premades bent, Zoniet, sorry alvast dan ben jij in ieder geval de 1% op de forum die niet bij de premades hoort.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
760
karma voor to hot
 
Bovenaan