We Dem Boyz TRIALS!

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Hier moet ik bij sws:cool:
 

DeletedUser63150

Guest
Je ownt zelf geeneens in al die rondes die je al hebt gespeeld
 

DeletedUser69001

Guest
nee welke deus speelt die 3/4 uren rondes nu serieus trekt op niks.
 

DeletedUser65807

Guest
nee niels zet rens er maar niet bij zou ik ook niet doen :$
 

DeletedUser65807

Guest
Ik kan inderdaad niet zo goed snipen. Liever niet kunnen snipen en verliezen dan op een hele laffe manier stabben en verliezen. Dat laatste te koppelen aan jou op die speed waar je op doelt.


Hoe kun je erop antwoorden als je het niet ziet? Hmm.


Dat niveau ownt mij niet. Jij en Maurits zijn qua speeden wel beter dan mij (niet dat dat mij boeit overigens), maar Niels? Is slecht.

hoi corne, whatsapp groep buitensluiter :(
 

Nomen est omen

Speed Kampioen 2013 (Goud) 2014 (Zilver)
Reactiescore
2
Even een vertaling van deze zin :
'U weet het, of u weet het niet, de afgelopen speeds vinden LK & vooral Beun het nodig om met 35 man te spelen.'

Of terwijl: eerst waren jullie (touche) in het voordeel met jullie massa recrutings beleid, maar al snel bleek duidelijk dat jullie regime er een was van t random mensen gebruiken om zo je top accs te pushen. Elke ronde stonden jullie met meer man aan de start en vonden jullie jezelf gewelidg.

Zoals logisch bij zo'n beleid viel t uit een door t gebrek aan saamhorigheid, de verstandigen liepen weg en je beste spelers verlaten je stam. Hoop dat jullie hier van geleerd hebben en t deze keer beter doen ;)
 
Reactiescore
534
Maurits the King echte baas (cool)
 

DeletedUser63150

Guest
Even een vertaling van deze zin :
'U weet het, of u weet het niet, de afgelopen speeds vinden LK & vooral Beun het nodig om met 35 man te spelen.'

Of terwijl: eerst waren jullie (touche) in het voordeel met jullie massa recrutings beleid, maar al snel bleek duidelijk dat jullie regime er een was van t random mensen gebruiken om zo je top accs te pushen. Elke ronde stonden jullie met meer man aan de start en vonden jullie jezelf gewelidg.

Zoals logisch bij zo'n beleid viel t uit een door t gebrek aan saamhorigheid, de verstandigen liepen weg en je beste spelers verlaten je stam. Hoop dat jullie hier van geleerd hebben en t deze keer beter doen ;)

Wat is dit voor politiek gelul? Wij kenden elkaar allemaal al en besloten toen en vaste stam ervan te maken. Noem anders gelijk 3 mensen die er na het maken van Touche pas bij het team kwamen
 

DeletedUser

Guest
Wat is dit voor politiek gelul? Wij kenden elkaar allemaal al en besloten toen en vaste stam ervan te maken. Noem anders gelijk 3 mensen die er na het maken van Touche pas bij het team kwamen

dat eerste stukje was een quoto van niels :0
 

Deleted User - 2248860

Guest
Wat is dit voor politiek gelul? Wij kenden elkaar allemaal al en besloten toen en vaste stam ervan te maken. Noem anders gelijk 3 mensen die er na het maken van Touche pas bij het team kwamen

Hij doelt op de nubs die jullie er hele tijd bijhaalden om te deffen en offtroepen op ons te dumpen.
Maargoed je vraagt er 3, ik zal even de laatste 2 speeds die ik zie van touche erbij halen.

-R3kT By Noob.
-patron thomas
-Glennx3
-Dronos86
-Sweetlake15
-fcbarca
-Zinoo

Deze spelers zaten in touche, maar je zal ze vast en zeker wel allemaal kennen :eek:
 

DeletedUser63150

Guest
Haha ik heb werkelijk geen idee wie die gasten zijn ? :D:D:D enige waarvan ik heb gehoord is rekt by noob die erin wilde maar ik hem heb geweigerd omdat die niels had gestabt.
Maar siemen waar haal je die lijst vandaan?
 
Bovenaan