We Dem Boyz TRIALS!

DeletedUser75707

Guest
Goedenamiddag beste speeders,

Vandaag schrijf ik u, 23 Mei, een boodschap.
Sinds Touche uit elkaar viel met Tom die leaved en andere zaken, kondig ik hierbij aan een nieuwe speedstam.

De naam voor deze speedstam is : We Dem Boyz!

U weet het, of u weet het niet, de afgelopen speeds vinden LK & vooral Beun het nodig om met 35 man te spelen.
Boyz! is hiermee sterk in het nadeel. De tijd van 1v1's is afgelopen als ik het zo bekijk, en moeten we terugslaan.

Voel jij je geroepen om in Boyz! te spelen? Om bij te leren? Aarzel dan niet en contacteer me op skype. (niels.vlyminck1).

Ons team bestaat uit echte bazen zoals onder andere Costi, Maurits, Robbie, Wesley, mezelf en nog andere lekkernijen.

Wij zullen je leren hoe te speeden, hoe te winnen vooral. Het enige wat je gevraagd word is om skype te hebben + te kunnen callen. En NIET te panikeren wanneer je word aangevallen.

BNv59cn.png


Ciao!​
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser74005

Guest
Squirtle ^^

Ik zal straks wel een solli sturen, want heb wel interesse :)
 

DeletedUser

Guest
Lol, volgens mij was beun die met overtallige leden speelde, LK is niet heel actief, meestal 3 leden per ronde.
 
Reactiescore
604
Geen aanrader, sinds vandaag gequit hier. Werd gewoon gestabt door mn eigen team.

Btw ik ben Wesley
 

DeletedUser

Guest
Jullie ook wel een paar keer al met 5-6 , wij ALTIJD MAAR met 3.

Ja maar dat is al paar weken geleden denk ik, deze week heb ik gezien dat er niet veel van ons speelde, meestal 3 spelers, maar dat maakt verder ook niet uit.
 

DeletedUser67551

Guest
goede spelers, ondanks de arrogantie van sommigen. Iets wat Beun tenminste niet heeft :)
 

DeletedUser

Guest
Volgens mij is Beun de enige die met zoveel leden spelen, LK echt niet hoor, die hebben vaak evenveel als touche of wat het ook maar is
 

DeletedUser15401

Guest
Leuk Niels, succes allen van Boyz!

Zit luigi officieel bij jullie of soms wel soms niet?
 

Deleted User - 2248860

Guest
Illuminated vandaag om 01:20 uur
ik ben wesley ik geef geen fuck ik ga je gewoon net zolang aanvallen en desnootds kataen







Is dit de algemene stellingname wat betreft hoe jullie aan een winst willen komen, of mag ik Wesley categoriseren als stamidioot?
 
Bovenaan