Wat willen jullie lezen in TWW?

DeletedUser

Guest
Staat een klein foutje. Dubbele keer de vraag:

TWw: “Wat is jullie reden om het aantal leden op dat aantal te houden?”

Respect: “Wat is jullie reden om het aantal leden op dat aantal te houden?


Wij willen enkel leden die (1) actief zijn en (2) op dezelfde manier denken als wij: respect moet je geven om respect te krijgen. We willen geen massastam zijn maar een groep actieve leden die samen naar de top gaat.

----------------------------------------------------

Verder niet echt spannend artikel.

Foutje wordt straks aangepast...

Een artikel hoeft niet altijd spannend te zijn he... Het kan niet altijd wereldschokkend nieuws zijn...
 

DeletedUser16768

Guest
Foutje wordt straks aangepast...

Een artikel hoeft niet altijd spannend te zijn he... Het kan niet altijd wereldschokkend nieuws zijn...

Daarom zeg ik ook, niet zo'n spannend artikel.
Uit je reactie kan ik merken dat je dat zelf ook door hebt ;)
 

DeletedUser

Guest
Ik vind het best een mooi artikel over het noorden van wereld 8.

Respect lijkt me een stam die nog wel wat kan presteren in die regio.
 

DeletedUser

Guest
Deze week: het resultaat van de poll. Dit artikel is van An Gerfist en mezelf samen.

Ook komt er nog solo artikel van mij. Wat... Dat lees je morgen:D.
 

DeletedUser

Guest
B2B wint sowieso.

Kon je eigenlijk al van tevoren verwachten.
Ze hebben een cluster waar geen doorkomen aan is.

maar weer eens wat anders voor een artikel:D
 

DeletedUser25273

Guest
De minst actieve wereld, de meest actieve reporters.:D:D:D
Netjes kerel.
 

DeletedUser

Guest
De minst actieve wereld, de meest actieve reporters.:D:D:D
Netjes kerel.
Mogen we trots op zijn, denk dat geen enkele wereld zo verwend wordt als ons :D En hebben we toch nog iets om naar uit te zien iedere keer op het AF.
Props @ reporters

Ook mooi gedaan hoe jullie stamprentje in de cluster verwerkt hebben.
 

DeletedUser

Guest
Als B2B die kleine BB's nog edelt in het cluster dat zou geweldig zijn :)

Maar je edelt natuurlijk liever een dorp van 10000 dan van 116.


Zoals al vaker gezegd zie nu alweer uit naar volgende week

Nice artikel weer.
 

DeletedUser

Guest

De minst actieve wereld, de meest actieve reporters.:D:D:D
Netjes kerel.

Mooi werk :) Top!:cool:

Thx allemaal

Mogen we trots op zijn, denk dat geen enkele wereld zo verwend wordt als ons :D En hebben we toch nog iets om naar uit te zien iedere keer op het AF.
Props @ reporters

Ook mooi gedaan hoe jullie stamprentje in de cluster verwerkt hebben.

Het idee voor die prentjes in te voegen, was een mooie idee en toevoeging van de maker van de kaartjes Ptagi (op af onder meurton). Aan hem is de eer hiervoor
 

Deleted User - 474863

Guest
Thx, volgende week een apart artikel van onze kant. Ik zal dan een verhaal over W8 maken. Als je niet weet wat ik bedoel adviseer ik je om naar uitgave 100 van het weekblad te gaan en daar het verhaal van de reporters open te klappen.

Ohja, en nog veel leesplezier verder! Ik raad jullie ook aan om de andere 2 artikels van Da Fawkes te lezen over W9 en W10, erg plezant!

Grtjs,
An gerfist
 

DeletedUser51619

Guest
Thx, volgende week een apart artikel van onze kant. Ik zal dan een verhaal over W8 maken. Als je niet weet wat ik bedoel adviseer ik je om naar uitgave 100 van het weekblad te gaan en daar het verhaal van de reporters open te klappen.

Ohja, en nog veel leesplezier verder! Ik raad jullie ook aan om de andere 2 artikels van Da Fawkes te lezen over W9 en W10, erg plezant!

Grtjs,
An gerfist

Een speciaal gebied op w8 of over w8 in het 'algemeen?'
 

DeletedUser32842

Guest
TWW uitgave 134: W08: De wereld in beweging

citaat:

Wat we hier zien is toch een heel verschil bij de bovenstaande statistiek. Hier zien we een mooie winst voor NWA die als David tegen Goliath toch nu al winst boekt van 15 dorpen. Respect hiervoor.
Ook deze strijd blijven we voor jullie volgen en zal zeker een van de volgende edities weer ter sprake komen.

In deze strijd is heel wat gebeurd. Dus dit onderwerp zou een mooie aanvulling zijn in de volgende editie. :cool:
 
Bovenaan