Wat willen jullie lezen in TWW?

DeletedUser

Guest
Leuk leuk weer :D

Waarom B2B zo moeilijk te verslaan is ligt puur aan het cluster er komt geen doorkomen aan. En het zijn 10 actieve spelers. Maar TAoW gaat meer en meer de grens opzoeken.

Leuke oorlog verwacht ik.

Betreft NWA had ze beter ingeschat maar nu heeft volgens mij meer dan de helft het opgegeven aan de groei te zien.

Gummi heeft een aantal inactieve spelers. Daar profiteert het duo optimaal van.

Dit zijn mijn meningen ;)

tinkelaar
 

DeletedUser23482

Guest
Ik denk dat B2B ook profiteert van een paar inactieve spelers van "Duo", dat wordt niet vermeld in het artikel.
 

DeletedUser

Guest
Ik denk dat B2B ook profiteert van een paar inactieve spelers van "Duo", dat wordt niet vermeld in het artikel.

Zo inactief zijn ze niet hoor... Alleen mislukken de terugedelpogingen... + als jullie domweg gewoon mooie defdorpen laten killen door aanvallen vanop 200 uur... En heb het dan over de grotere spelers binnen Het Duo
 

DeletedUser32842

Guest
Wederom leuk om te lezen. Goed gedaan.

Het geeft mooi aan dat W8 toch zeker in het Westen niet dood is en dat er genoeg gebeurd :cool:
 

DeletedUser

Guest
Goed idee... Zal ik bespreken met mijn co-schrijver (als die bruingebakken terug is)

Deze week gaat het over de wereld in beweging... Een blik op de huidige strijd van het DUO (TAoW en U.L.O.) tegen zowel Gummi, NWA als B2B.

Volgende week ga ik het Oosten en/of het noorden gaan bekijken...

Nooit oh oh nooit komt het noorden aan de beurt. Misschien omdat wij wel oninteressant zijn?

tink

Alle posts eens goed lezen tinkelaar
 

DeletedUser

Guest
Daar mijn co nog de laatste kanten bruin aan het bakken is in zonnige oorden, zal het artikel ook deze week weer uit mijn pen alleen komen! :D

Zoals ik een tijdje van plan was, is het een stam uit het hoge noorden die aan de beurt komt. Maandag terug te vinden op tww forum. Ik zal hier ook maandag na verschijnen de link zetten.
 
Reactiescore
14
Hallo beste forumgangers.

Vanaf vandaag ben ik weer terug en zal ik weer lekker meeschrijven aan de artikels. Mijn collega had zijn artikel al af dus van mijn kant ditkeer niks, maar volgense week zal je mij er ook weer in kunnen zien.

Met Bruine Groeten,
An gerfist
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser

Guest
Hallo beste forumgangers.

Vanaf vandaag ben ik weer terug en zal ik weer lekker meeschrijven aan de artikels. Mijn collega had zijn artikel al af dus van mijn kant ditkeer niks, maar volgense week zal je mij er ook weer in kunnen zien.

Met bruine groeten,
An gerfist

Inderdaad genoeg geluierd... Hij mag direct al terug aan het werk...
 

DeletedUser

Guest
weten we eindelijk eens iets over R: ) ,twas zeer zeker de moeite om het te lezen :)
 

DeletedUser16768

Guest
Hier is het van week 135: Uitgave 135

Staat een klein foutje. Dubbele keer de vraag:

TWw: “Wat is jullie reden om het aantal leden op dat aantal te houden?”

Respect: “Wat is jullie reden om het aantal leden op dat aantal te houden?


Wij willen enkel leden die (1) actief zijn en (2) op dezelfde manier denken als wij: respect moet je geven om respect te krijgen. We willen geen massastam zijn maar een groep actieve leden die samen naar de top gaat.

----------------------------------------------------

Verder niet echt spannend artikel.
 
Bovenaan