Wallie Card

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Wallie cards zijn super handig :D koop er eentje in de free record shop en je ouders wete niet eens dat je geld uit geeft voor bv membership van runescape :rolleyes: :p! (wou het eigenlijk voorstelle... maar zag al staan :))
 

DeletedUser1631

Guest
Zeg maar waarom sluiten jullie zich niet aan bij paybycash dan heb je meteen alle betaalmethodes voor elk land. www.paybycash.com das heel ideaal en dan zijn er duizende mogelijkheden.
 

DeletedUser

Guest
je kan wallie kaarten bij freerecordshop,musicstore en nu ook de hema:eek: kopen dus ff de sta din en je hebt er 1:D.
en je kan ze tot de laatste cent gebruiken en dat is ook handig;)
 

DeletedUser

Guest
alleen ik denk niet dat het veiliger is.... kijk bij sommige spellen die leuk zijn typ ik wel eens ik codes om premium te krijgen (nog nooit gebrobeert bij tw maar wel bij runescape bijvoorbeeld) en die krijg je dan ook. daarom walli is ook codes. sommige vrienden van mij spelen ook habbo en daar betaal je ook walli. die hebben ook een site uitgevonden waar je gratis beste meubels en credits en die onzin allemaal kan krijgen. dus lijkt me niet echt een goeie manier. overmaken is veiliger en dat vind ik dus de beste manier.

ps: Als je wallie met ie moet schrijven sorry dan


dit is da weer onzin, het is vrijwel onmognlijk een goede code int te tikken
ga dus buitensepelen en wat bij je vriendjes liegen :)
 

DeletedUser2110

Guest
Ik vindt dat aardig veel maar kunnen mensen ook niet voor meer punten te kopen met telefoon want dat doe ik vindt ik het makkelijkst kan dat? PA
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Een wallie kaart is een soort kassabon met een code erop.
Je koopt deze in de winkel, je typt de code in op de site en je hebt betaald.
Heel gemakkelijk dus.
Je hebt kaarten van 5 euro, 10 euro, 20 euro en 50 euro.
 

DeletedUser

Guest
wallie :) ~kan je ook bij de bruna kopen btw, die heb je overal wel.
 

DeletedUser

Guest
Je kan ook naar het dichtsbijzijnde tankstation gaan.. daar zijn ze meestal ook;) misschien iets minder ver rijden dan de bruna:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
ik hoef geen walliecard. het lukt zo ook wel. maar als spelers er behoefte aan hebben. mag het van mij wel.
 

DeletedUser615

Guest
Het is wel makkelijk.. maar telefoon of overschrijving gaat net zo makkelijk.:)
 

DeletedUser

Guest
nu zie ik pas wat die beruchte "wallie kaart" is maar zijn ze ook in belgie te verkrijgen ?
 

DeletedUser615

Guest
Wallie gaat internationaal! Ook in België kun je voortaan online betalen met de Wallie-card. De kaarten zijn verkrijgbaar bij 70 verkooppunten, van de Free Record Shop en binnenkort Hema en 1.200 andere verkooppunten. Wallie wordt in België nu al door een flinke hoeveelheid websites geaccepteerd en dat aantal groeit dagelijks. Kijk voor een volledig overzicht op Wallie.be.

bron: http://www.wallie-card.nl/news.php?ni=5
 

DeletedUser

Guest
Ik heb met Wallie betaald voor het ongelofelijke K*t spel dat Runescape heet. Ben ermee gekapt, wel 50 eurie verdiend^^

Ik vind Wallie erg fijn; even ophalen, paar dingetjes invoeren en klaar :D
Alleen, je kunt voor 5, 10, 20, etc. euro zo'n kaart kopen, en meestal bij spellen moet je iets van 4,10, 5,50 ofzo betalen, en dan moet je weer een kaartje erbij halen als je nog een keer moet/wilt betalen
 

DeletedUser

Guest
Ok bedankt voor de informatie.

Tot nu had ik nirts gehoord van deze wallie kaart maar ik hoop dat hij binnenkort ook te gebruiken is op de PLAYSTATION 3
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan