Wallie Card

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Meschien wordt het lastig of willen de mensen die de baas zijn van de wallie cards het niet, maar zou het niet handig zijn om ook d.m.v. een wallie card je p.a. te betalen, ik werk ook met wallie cards op travian en osm. Ik vind dat een stuk makkelijker en ik weet zeker dat ik niet genaaid wordt.

p.s. Meschien is het geen goed idee, of meschien komt het nog wel.

iedereen vriendelijke groeten,
qbforever
 
Reactiescore
2.490
ik heb geen id wat een wallie card is ... maar ik denk dat er atm wel genoeg manieren zijn om premium account te kopen.
 

DeletedUser

Guest
Een wallie card is een betaalmiddel internet, je hoeft alleen de code in te vullen op de site zelf, en je heb dan bijv. bij travian een plus account. Het werkt dus een beetje als een prepaid telefoonkaart maar dan vian internet.

www.walliecard.nl voor meer informatie

Mijn excuses. Ik zei .nl maar het hoort www.walliecard.com te zijn
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
2.490
er is een edit knop hoor :p maar die 2de link werkt nog steeds niet bij mij ^^
 

DeletedUser

Guest
  1. Je kan via een bankrekening geld overstorten.
  2. Je kan met paypal betalen, hetzelfde als dat je dat bij sommige marktplaats/ebay/speurders aanbiedingen kan.
  3. Je kan met de telefoon bellen (mobiel/vast)
  4. Je kan met Mastercard, Visa, Visa Delta, Visa Purchasing en/of Laser betalen.

Lijkt me zat :eek:
 

DeletedUser1631

Guest
nee zoveel mogelijkheden zijn er ook weer niet al eens gedacht aan bancontact das geen overschrijving is veel sneller dan een overschrijving.
 
Reactiescore
2.490

DeletedUser

Guest
...

Ik gebruik altijd wallie, hoe zou ik het anders moeten doen? de telefoon mag ik niet gebruiken en me vaders creditcard al helemaal niet
ik zou heel graaag een premium acount willen en dit zou dé optie zijn voor mij en ik denk ook voor een heleboel anderen:D
 

DeletedUser974

Guest
Mij lijkt het slim om de wallie-cards gewoon in te voeren.
Sommige mensen willen per se alleen maar met wallie's betalen omdat ze bijv. nog geen mobiel ofzo hebben
Dus dan word er meer geld verdient aan tw wat allemaal weer in de server kan.. worden we er allemaal beter van:)
 

DeletedUser

Guest
wallie is gewoon handiger en je krijgt geen gezeik van je ouders over de telefoon..
 

DeletedUser

Guest
mee eens

voledig mee eens ik mag ook niet bellen en helemaal niet met mijn mob. want ik heb het een keer gedaan zonder te vragen en de wallie card is ook veiliger



(maar je hebt ook van die mensen die de code's kraaken)
 

DeletedUser1512

Guest
ik stem voor ik speel runescape ook een daar gebruik ik dat altijd ik speel nu meer tw maar het is niet zo gemakkelijk met telefoon ma en pa zage ^^

dus doen
 
Reactiescore
276
Lijkt mij een waardevolle toevoeging. Voor sommigen is dit veel handiger, je hebt gewoon geen gezeur met wie dan ook. Een heel goed idee dus. :)

  1. Je kan via een bankrekening geld overstorten.
  2. Je kan met paypal betalen, hetzelfde als dat je dat bij sommige marktplaats/ebay/speurders aanbiedingen kan.
  3. Je kan met de telefoon bellen (mobiel/vast)
  4. Je kan met Mastercard, Visa, Visa Delta, Visa Purchasing en/of Laser betalen.
Lijkt me zat :eek:

Voor alle vier van deze heb je ouders nodig, of je eigen huishouden (de meeste kinderen zullen ook geen bankrekening hebben, althans een waar ze toegang voor hebben). Heel veel ouders, waaronder de mijne, hebben liever niet dat hun geld op internet "verdwijnt" - ze vertrouwen het niet.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser1348

Guest
ik mag nooit bellen (ben minderjarig, en heb geen eigen gsm), mag ook niet via creditcard, bankrekening weet ik niet(denk ook niet), en paypal hebben wij niet. En mijn broertje heeft eens Walliecard gebruikt (voor habbo)
 

DeletedUser

Guest
alleen ik denk niet dat het veiliger is.... kijk bij sommige spellen die leuk zijn typ ik wel eens ik codes om premium te krijgen (nog nooit gebrobeert bij tw maar wel bij runescape bijvoorbeeld) en die krijg je dan ook. daarom walli is ook codes. sommige vrienden van mij spelen ook habbo en daar betaal je ook walli. die hebben ook een site uitgevonden waar je gratis beste meubels en credits en die onzin allemaal kan krijgen. dus lijkt me niet echt een goeie manier. overmaken is veiliger en dat vind ik dus de beste manier.

ps: Als je wallie met ie moet schrijven sorry dan
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan