W90 Challenge Guaranteed or not? 2.0

Reactiescore
234
Iedereen die W90 start is officieel een clown in mijn woordenboek.

Iedereen die een top 10 kleurtje heeft in de discord en weigert bijbels te typen is een millenial in mijn woordenboek
 

DeletedUser85491

Guest
W90 is nu al naar de getver. Die instellingen zijn gwn weer "veilig". FFFFF#ck OFF met je veilig. We willen vrije OS en GS sturen. Stammen van 20 man. Niet die thee kransjes van 7 luitjes. Wat is er met dit spel gebeurt man?

Team PIRATA doet wel mee, maar dat is meer omdat die belofte al staat dan dat die instellingen zo geweldig zijn WTF gwn.

Het geurt naar de safe space & snowflake hier. Walgelijk.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.279
W90 is nu al naar de getver. Die instellingen zijn gwn weer "veilig". FFFFF#ck OFF met je veilig. We willen vrije OS en GS sturen. Stammen van 20 man. Niet die thee kransjes van 7 luitjes. Wat is er met dit spel gebeurt man?

Team PIRATA doet wel mee, maar dat is meer omdat die belofte al staat dan dat die instellingen zo geweldig zijn WTF gwn.

Het geurt naar de safe space & snowflake hier. Walgelijk.
Waarom noem je 'team pirata' alsof iemand ook maar enig idee heeft wie dit zijn?
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
ik zie de instelingen niet
 
Reactiescore
146
Ja tegen perma tribelock en vrij gs sturen binnen de stam en inventaris items delen.
 
Reactiescore
234
ik zie de instelingen niet

Ik roep echter op, te wachten op de officiele aankondiging.

Want er staan hier nog spelfouten in, verkeerde zinsopbouw (vakantie vervanging stukje) en het is gewoon nog niet bevestigd

(Ps, duckje, geef ons even de optie voor windrichting en/of spelers uitnodigen

En als je in pre registratie een stam begint, spawn je dan ook gezamelijk?)
 
Reactiescore
12
W90 is nu al naar de getver. Die instellingen zijn gwn weer "veilig". FFFFF#ck OFF met je veilig. We willen vrije OS en GS sturen. Stammen van 20 man. Niet die thee kransjes van 7 luitjes. Wat is er met dit spel gebeurt man?

Team PIRATA doet wel mee, maar dat is meer omdat die belofte al staat dan dat die instellingen zo geweldig zijn WTF gwn.

Het geurt naar de safe space & snowflake hier. Walgelijk.
Als je een stam met 20 leden toelaat is de wereld na 1 maand gespeeld.
 
Bovenaan