W90 Challenge Guaranteed or not? 2.0

Reactiescore
725
Alsof Rick nooit afwezig is geweest
 
Reactiescore
725
Ik zie al heel wat kata liefhebbers om de oppermachtige premade van Eric naar wereld 91 te kata'en, me gusta
zeker dat je niet w92 bedoelt?
 
Reactiescore
41
Ik ben kata liefhebber en degene die met mij in oorlog gaan mogen kata aanvallen verwachten :)
 
Reactiescore
1.367
Ik zie al heel wat kata liefhebbers om de oppermachtige premade van Eric naar wereld 91 te kata'en, me gusta

katas op je voorhoofd :D
 
Reactiescore
234
Ik zie al heel wat kata liefhebbers om de oppermachtige premade van Eric naar wereld 91 te kata'en, me gusta

Iedereen roept altijd maar oppermachtige premade, maar dit wordt eerste keer dat ik wat groters probeer XD
en ik mag hopen, dat in ieder geval de meesten een geintje maken over het kata geroep

1673117530725.png
 
Reactiescore
983
Iedereen roept altijd maar oppermachtige premade, maar dit wordt eerste keer dat ik wat groters probeer XD
en ik mag hopen, dat in ieder geval de meesten een geintje maken over het kata geroep

Bekijk bijlage 33840
Eerste keer of niet heeft niks te maken met oppermachtig he!

Ik in ieder geval niet, wij met mijn anti-Eric stammetje zijn dood serieus als het op kata's aankomt!
 
Reactiescore
1.019
Iemand die een beursstarter nodig heeft? Ik ga niet spelen en kan prima ff de beginbeurs leeghalen voor iemand
 
Reactiescore
1.367
Reactiescore
2.062
Luc en ik zijn gestart
 
Bovenaan