Rob.
Forum Personality 19/20
- Reactiescore
- 5.779
als jij cacturne niet juist leert schrijven mag je NIET meeSamen met miney mouse op de foto
We gaan er een echt cacturn weekend van maken
zelf niet om te rijden
als jij cacturne niet juist leert schrijven mag je NIET meeSamen met miney mouse op de foto
We gaan er een echt cacturn weekend van maken
als jij cacturne niet juist leert schrijven mag je NIET mee
zelf niet om te rijden
Naar Beekse Bergen?ik heb er alweer zin in met het team van w85 lekker op excursie
Naar Beekse Bergen?
Bob de bouwer timmert nog even aan de weg. In een maand of 2 spreek ik je weer. Groetjes
Het gebruik van boosts is blijkbaar aangepakt en gelijk flopt de kliek van Melvin, grappig.
Heb circa 10k pp erin gestopt, terwijl andere accounts zoals QQEEZZ op ruim 30k zitten?
als leider van ice heb ik liever dat je het de kliek van rob noemtHet gebruik van boosts is blijkbaar aangepakt en gelijk flopt de kliek van Melvin, grappig.
als leider van ice heb ik liever dat je het de kliek van rob noemt
bedankt
Er heeft sws genoeg pp gerold bij andere ice accounts.Heb circa 10k pp erin gestopt, terwijl andere accounts zoals QQEEZZ op ruim 30k zitten?
Geld moet rollen. Ik betaal graag Inno hun salaris om vervolgens allemaal waardeloze updates door mijn strot geduwd te krijgen.Er heeft sws genoeg pp gerold bij andere ice accounts.
Ofja niet ik, Thorsten en John