W73: Challenge Guaranteed, or Not?

Reactiescore
983
Ja heeft hij zich altijd vol ingezet Mathieu ?
Nee dus maar dat terzijde.
Wilde dit niet hier plaatsen maar aangezien je weer zo’n debiel berichtje plaatst.

https://forum.tribalwars.nl/index.php?threads/de-grote-roy-show.203215/page-16#post-6359125

Ruben was mijn medespeler ja op w66 en kwam met een speler aan die wel wilde spelen op w66, idd Mike.
Na een week gebeurde er nogal wat rare dingen ,pm’s werden naar de vijand gesluisd,info wat de vijand niet hoorde te weten wisten ze ineens wel.
Blablablabla alles wees naar Mike .
Ruben was woest toen hij dat hoorde,want niemand mocht zomaar zeggen dat Mike de schuldige was,hij wilde bewijs zien.
Na het aantreffen van illegale scripts op het account waar Mike net speelde,( dank aan de mods die het account op de hoogte brachten) werd Mike van het account gezet,Ruben pissig want hij geloofde niet dat Mike ooit zoiets wilde doen.

Weken later doken daar de bewijzen op en bleek Mike idd de illegale scripts op het account te hebben gezet in opdracht van zijn co die bij de vijand speelde( waar hij achteraf ook speelde) om onze stam een ban aan te smeren.

Laat Ruben mij nou gisteravond laat vertellen dat hij met Mike gaat spelen op Schedel?
Ja ik flipte ff en knalde hem uit de chats,hij heeft toegang tot al de accounts btw,is niet 1 ww gewijzigd.
Hij was daar mascotte trouwens dus snap niet dat jij je daar zo druk om maakt Matthieu .

Goed genoeg drama geweest,joejoe

Naar wat ik hoor(de) heeft Ruben zich wel degelijk ingezet voor het account en zijn stam op 66, ik ken mascottes die heel wat minder doen hoor ;)

Ik volg het W66 AF absoluut niet dus dit zijn wel dingen die ik allemaal niet wist. Had er wel van gehoord maar dat er uiteindelijk feitelijke bewijzen waren gevonden wist ik niets van af. Van Roy verbaast dit me niks en is het bewijs vrij duidelijk, van Mike gaat het echter om allemaal vermoedens omdat hij net toevallig op het account speelde, ik zie geen echt bewijs. (Ja ik weet het, het is wel heel toevallig en lijkt onmogelijk onjuist te zijn maar ik kan / wil niet geloven dat Mike zulk spel zou spelen)

Als je deze dingen nu eens allemaal gisteren er bij had verteld, dan had ik inderdaad geen reden om me druk te maken. Zonder tekst en uitleg was dit allemaal nogal onduidelijk en ongelukkig, nu je even duidelijk zegt waarom kan ik het veel beter begrijpen.

Ik dacht dat jij niet meer hierop ging reageren? Laat staan dat je bijdehand gaat doen met mijn teksten betreft iets waar ik niks mee te maken heb, toppertje :)

Moet je je teksten maar niet zo goed schrijven dat ik er jaloers op ben ;)
Wees nu niet butthurt please, was alleen de bedoeling om wat te zeveren / stoken (op dat moment had ik ook geen enkele achtergrondinfo, die ik nu wel heb)
 
Reactiescore
735
Note to Inge, altijd verantwoording bij ome Mathieu afleggen voor je iets doet! :D
Ik ben niet butthurt hoor, allesbehalve, ik had gehoopt dat dat wel door zou schemeren adhv mijn reacties.
 
Reactiescore
89
Mooi initiatief met dit topic Roald! Brengt veel leven op het AF zo te zien.
Na recentelijk alleen nog maar classics gespeeld te hebben wordt het nu tijd voor de (waarschijnlijk toch) laatste normale wereld met een ietwat onorthodox team:

Accountnaam: Onbekend, nog geen idee!

- Lennart @Spamkaboutertje
- Rogier @De Sukke
- Niels vD: niet actief op het AF
- Jan @Sjondeertrekker
- Ikzelf, Phil
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
539
Mooi initiatief met dit topic Roald! Brengt veel leven op het AF zo te zien.
Na recentelijk alleen nog maar classics gespeeld te hebben wordt het nu tijd voor de (waarschijnlijk toch) laatste normale wereld met een ietwat onorthodox team:

- Lennart @Spamkaboutertje
- Rogier @De Sukke
- Niels vD: niet actief op het AF
- Jan @thef1chesser <- incorrecte tag
- Ikzelf, Phil

ik ga enkel opscheppen met jullie werk :)
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.415
Van Roy verbaast dit me niks en is het bewijs vrij duidelijk, van Mike gaat het echter om allemaal vermoedens omdat hij net toevallig op het account speelde, ik zie geen echt bewijs. (Ja ik weet het, het is wel heel toevallig en lijkt onmogelijk onjuist te zijn maar ik kan / wil niet geloven dat Mike zulk spel zou spelen)

In 1 van de screenshots noemt roy letterlijk mikes naam en de reden dat die op suicide speelt. Veel echter ga je het bewijs niet krijgen.

En tja het niet willen geloven, @Rob. @Spamkaboutertje weten classic17 vast nog wel waar mike betrokken was in een potentiele stab op deze heren. Een stab die enkel niet doorging omdat hij publiekelijk gemaakt werd.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
1.168
Mooi initiatief met dit topic Roald! Brengt veel leven op het AF zo te zien.
Na recentelijk alleen nog maar classics gespeeld te hebben wordt het nu tijd voor de (waarschijnlijk toch) laatste normale wereld met een ietwat onorthodox team:

Accountnaam: Onbekend, nog geen idee!

- Lennart @Spamkaboutertje
- Rogier @De Sukke
- Niels vD: niet actief op het AF
- Jan @thef1chesser <- incorrecte tag
- Ikzelf, Phil
ik ga enkel opscheppen met jullie werk :)

voor jullie ben ik natuurlijk ook oproepbaar, groetjes.
 
Reactiescore
2.508
Mooi initiatief met dit topic Roald! Brengt veel leven op het AF zo te zien.
Na recentelijk alleen nog maar classics gespeeld te hebben wordt het nu tijd voor de (waarschijnlijk toch) laatste normale wereld met een ietwat onorthodox team:

Accountnaam: Onbekend, nog geen idee!

- Lennart @Spamkaboutertje
- Rogier @De Sukke
- Niels vD: niet actief op het AF
- Jan @thef1chesser <- incorrecte tag
- Ikzelf, Phil

Jan is @Sjondeertrekker tegenwoordig
 
Reactiescore
1.365
Ugh wat een gejammer dit weer, geef mekaar gwn een goeie hoek en we gaan weer verder

Overigens zal ik op NIETTEDOEN starten ofwel je kan me linken bij de naam 'kevin'

Echt, die opmerking is niettedoen kech
 

Chameleon

Beste P&P'er 20/21
Reactiescore
3.559
Reactiescore
2.303
Bovenaan