W70 - De nekslag van INNO & INNI

Reactiescore
1.893
Ik irriteer me echt mateloos aan de berichten die je stuurt je doet net alsog INNI allemaal voor je moet bedenken hoe het op te lossen is.. ipv dat je meehelpt hierin zak je alleen maar dieper in het kan niet. Ik kan me zat manieren bedenken hoe we dit hadden kunnen oplossen maar dan moeten mensen wel willen en jullie hebben duidelijk jullie keuze gemaakt. Gefeliciteerd geniet van je vrije tijd en laat dit echter je.
Ik vraag jullie dan ook helemaal nergens om oplossingen aan te dragen. Ik reageerde slechts op een buitenstaander die zich hier in de discussie kwam mengen zonder enige kennis over de situatie, waar jullie vervolgens weer gretig op inhaken. Ik denk dat Absurd het hierboven goed heeft verwoord. Hij is daarnaast sowieso beter op de hoogte van de voorgeschiedenis aangezien ik pas twee dagen in SZN speelde.

Als ik die giga edel spam van jullie mbs zag vorige massa moet je al een eind komen. Voor jullie is de tribelock een goed excuus om te runnen..
Daar was ik niet bij dus kan ik geen uitspraken over doen.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
1.478
Tribelock maakt het idd vrijwel onmogelijk om het gehele acc pony te verwijderen, om meerdere redenen, die ik en @Dream Team. al genoemd hebben. Ten eerste wil je geen mb's aan het front hebben, (en zoveel hebben we er ook niet meer zo laat in de wereld). Die MB's zijn vervolgens niet te supporten door tribelock. Alles overnemen gaat enorm ten koste van ons edellimiet, en van onze phalanxen. Pony ligt niet in het midden maar in het verre noorden. Pony kan niet direct door SZN geëdeld worden door tribelock, dus dan zouden we een mb over moeten halen om al die 6m (4m bij 66%) over te edelen en vervolgens opnieuw over te edelen. Dat zou of gepaard moeten worden met een enorm lange nap, of met enorm veel moeite om alle stacks goed te houden. Daar heeft gewoonweg niemand zin in.

Daarbij hebben we geen zin meer om tegen Inni te spelen. Een hypothetische (geen bestaande ban want dat mag niet besproken worden) ban was terecht, maar Inni is mijn ogen alsnog verre van een leuke stam om tegen te spelen. Hoe logisch de haat van inni tegenover Pony ook is, hoeverre die massa van tevoren al gepland was, als stam zien dat een geband acc vol CF's begint te raken is één van de demotiverentste dingen die er kunnen gebeuren in TW.

Noem ons zwak, noem ons laf. Het is een spel en wij hebben geen zin meer. Ik volg het AF hier nog zolang het actief blijft maar ik houd een welverdiende pauze van waardeloze spel met waardeloze mods. Een nieuwe ban geven op het moment dat de oude bijna is afgelopen, bah.
 
Reactiescore
533
Eerste ban terecht. De verlenging sloeg op niets.
 
Reactiescore
35
De wil is er niet meer bij veel spelers na het drama dat zich de afgelopen week heeft afgespeeld. Er werd in eerste instantie vast geklampt aan het herstellen van Pony, omdat wij op dat moment nog dachten dat er een oprechte fout was gemaakt door een co. Toen vanochtend de ban werd verlengt over een voor ons op dat moment compleet onzinnige reden, besloot een meerderheid direct te stoppen. Later op de dag kwamen wij erachter dat er daadwerkelijk gebot was door Pony, waarna vervolgens ook Duckje aangaf dat er daadwerkelijk gebruik was (waarom moest dat zo lang duren...). Op dat moment heb ik persoonlijk mijn verontschuldigen aangeboden bij INNI en heb ik het voorstel van INNI in de groep gegooid. Dit voorstel is helaas direct afgewezen door een meerderheid.

Ik zal voorop stellen dat de tribelock deze situatie er niet makkelijker op heeft gemaakt, want de oplossingen voor een probleem waren een stuk moeilijker. Maar uiteindelijk is het een keuze die de stam heeft gemaakt om niet te kiezen voor mogelijke oplossingen.

En dat recht heb je ook zeker! waar het mij in zit waar het mij in zit is het afschuiven van het probleem als iedereen wilt stoppen is dat prima. Over hoe alles is gelopen voor de rest ga ik me verder niet uitlaten want dit heeft totaal geen zin ik wens iedereen een fijne voorgang van zijn of haar leven en dit was me weer genoeg AF voor vandaag.
 
Reactiescore
656
Ik vraag jullie dan ook helemaal nergens om oplossingen aan te dragen. Ik reageerde slechts op een buitenstaander die zich hier in de discussie kwam mengen zonder enige kennis over de situatie, waar jullie vervolgens weer gretig op inhaken. Ik denk dat Absurd het hierboven goed heeft verwoord. Hij is daarnaast sowieso beter op de hoogte van de voorgeschiedenis aangezien ik pas twee dagen in SZN speelde.
Dat is het mooie en het slechte aan het AF.
Ik als buitenstaander kan een stukje lezen en daarop een mening baseren.
Weet ik dat de eerste post kei subjectief is, sowieso.
Maar doordat ik wat posts maak, krijg ik daarna wel van jou een goede uitleg, want over de periode van Pony zijn gebeurtenissen werd niks vernoemd.
Als er in de originele post werd vernoemd dat VOOR de tribelocke niks met het account aan de hand was, was het veel duidelijker geweest voor een buitenstaander.
Waardeer de extra info in ieder geval, want een hele stam op grijs is best een drastische gebeurtenis, dus was benieuwd naar de 'waarom'.
 
Reactiescore
614
Dat is het mooie en het slechte aan het AF.
Ik als buitenstaander kan een stukje lezen en daarop een mening baseren.
Weet ik dat de eerste post kei subjectief is, sowieso.
Maar doordat ik wat posts maak, krijg ik daarna wel van jou een goede uitleg, want over de periode van Pony zijn gebeurtenissen werd niks vernoemd.
Als er in de originele post werd vernoemd dat VOOR de tribelocke niks met het account aan de hand was, was het veel duidelijker geweest voor een buitenstaander.
Waardeer de extra info in ieder geval, want een hele stam op grijs is best een drastische gebeurtenis, dus was benieuwd naar de 'waarom'.

Stuk was al aardig lang en in een ander stuk rondom de wereldverloop heb ik dit al eens geschreven. Vandaar dat het hier niet instaat :)
 

DeletedUser73696

Guest
Dit topic is trouwens een leugen. Ik had al een vermoeden dat ze een timescript hadden. Er waren perfecte timings op 10 ms bij mij. 1x kan nog geluk zijn, naar het was echt 10x
 

DeletedUser81766

Guest
dus omdat pony op oneerlijke wijze dorpen heeft gepakt, mag SZN die dorpen gratis hebben?

Hier hoeven we niet eens op in te gaan, dat je niet tegen je verlies kan blijkt duidelijk. Zoals je al ziet bij gebruik van dit illegale script word dat direct afgestraft. Het is zelfs maar drie dagen geweest omdat het gebruik enorm beperkt tot vrijwel niet was, als zij die vanaf het moment dat ze jou wegspeelde al gebruikte dan lijkt het mij duidelijk dat het een permanente ban was.

Dit is niet om ze te verdedigen, want van mij mag je een permanentje voor éénmalig gebruik van het script. Dat betreft sta ik daar volledig mee aan INNI’s kant.

Maar het is niet erg gek dat veel spelers hier dan ook direct mee klaar zijn. Er is tegen ons gelogen door ons eigen medespeler(s) en we zijn belazerd. Voor mij had het achteraf niet de reden geweest om grijs te gaan. Maar zoals ik aan gaf, heb ik wel begrip voor de spelers die bij hun keuze vast staan. Ik zou dit dan ook enkel zien veranderen mocht er dus een deal zijn waarbij ze genoeg motivatie hebben om te strijden.

Maar zoals ik nu zie, mocht zelfs dat niet baten. Al met al dus een terechte win voor INNI, SZN trekt zich uit de strijd. Maar dat is hoe ik erover denk, misschien ben ik daar nuchter over.
 

DeletedUser73696

Guest
Waarom zou je als stam opgeven. Je verliest 1 account. Je verliest een slag, niet de strijsmd.
 

DeletedUser81766

Guest
Waarom zou je als stam opgeven. Je verliest 1 account. Je verliest een slag, niet de strijsmd.

Theoretisch gezien is het al twee accounts, zoals ik net bij het andere topic aangeef is dit account een verschil van 1270 dorpen. Alles behalve een klein verschil dus. Het isoleert een ander opbouwend rim account, wat onmogelijk stand zal houden in die hoek.

Het betekent niet dat we dan niet meer kunnen strijden maar na alles is dat nog een flinke strijd om daar motivatie voor op te maken. Maar zoals ik al zei, achteraf als ik wist dat het gebruikt was dan had ik niet gestopt. Evengoed zijn er meerdere accounts die definitief stoppen op deze wereld, om hun proberen om te praten zou erg dis-respectvol zijn vanuit mijn kant. Ik ga dit dus ook niet doen.
 

DeletedUser81453

Guest
Waarom zou je als stam opgeven. Je verliest 1 account. Je verliest een slag, niet de strijsmd.

Lig je er nou echt wakker van dat ze zo gerekt zijn? Ik geloof er helemaal niets van! Met zulke praktijken roep je dit over je af natuurlijk. Ik blijf het zeggen; karma. Pure karma.
 
Reactiescore
614
Lig je er nou echt wakker van dat ze zo gerekt zijn? Ik geloof er helemaal niets van! Met zulke praktijken roep je dit over je af natuurlijk. Ik blijf het zeggen; karma. Pure karma.

Enigzins jammer om dergelijke post alsnog voorbij te komen. Ondanks dat 99% van je post qua inhoud zo troll zijn als het maar kan en dit er weer eentje van is. Het zou je sieren om die ongein lekker op een ander onderdeel van het forum te doen. Want wie is er nu gerekt? Een account dat niet kan verdedigen door een ban die onterecht wordt verlengd? Laat me niet lachen..
 
Reactiescore
614
Waardoor vervolgens de gehele stam wordt opgedoekt? Haha, dat is rekt 2.0!


De redenen waarom we op grijs zijn/gaan zijn reeds genoemd en vallen terug te lezen. Het feit dat Pony niet te verdedigen valt na een enorme misstap van Inno is hierin een grote factor, maar niet de enige factor. Verder zal ik waarschijnlijk niet meer inhaken op je verdere posts aangezien ze veelal expres onwaarheden aanhalen of omdat je simpelweg geen fatsoenlijk gesprek wil (en kan) voeren.
 

DeletedUser81453

Guest
De redenen waarom we op grijs zijn/gaan zijn reeds genoemd en vallen terug te lezen. Het feit dat Pony niet te verdedigen valt na een enorme misstap van Inno is hierin een grote factor, maar niet de enige factor. Verder zal ik waarschijnlijk niet meer inhaken op je verdere posts aangezien ze veelal expres onwaarheden aanhalen of omdat je simpelweg geen fatsoenlijk gesprek wil (en kan) voeren.

Lol.

Het was SZN waar geen fatsoenlijk gesprek mee te voeren was toen ze een overlopende stabber hadden aangenomen. Zelf continue iedereen beschuldigen en grote muil op het forum maar wanneer er naar SZN gewezen wordt probeerde men alles recht te lullen.

En nu, nu komt er een stukje karma om de hoek kijken. En daar zit dus ook een stukje persoonlijke genoegdoening in ja. Puur genieten dit, zeker weten! :D
 
Reactiescore
614
Het was SZN waar geen fatsoenlijk gesprek mee te voeren was toen ze een overlopende stabber hadden aangenomen. Zelf continue iedereen beschuldigen en grote muil op het forum maar wanneer er naar SZN gewezen wordt probeerde men alles recht te lullen.

Ik weet niet op wie je doelt, maar gezien je haat richting account Pony gok ik daarop. Inni leiding en heel SZN kan bevestigen dat hier gesprekken over zijn gevoerd. Ik lul niks recht, ik vertel wat er gebeurd is en wijs je daarnaast op de feiten :)
 

Deleted User - 487953647

Guest
Even voor de duidelijkheid...
Dit gaat toch om Tribal Wars? Een simpel computerspelletje? Wat je kan spelen om je tijd een beetje te doden?
Het lijkt hier wel het einde van de wereld!
Sorry hoor, maar ik ga zo weer naar mn werk, dan mn 2 kinderen ophalen (waarvan 1 verstandelijk gehandicapt) eten koken en kijken hoe de stand van zaken betreffende het Corona-virus is.
Have a nice day....

(echt, te triest voor woorden dit, manmanman...GET A LIFE!!!!!)
 
Bovenaan