W70 - De nekslag van INNO & INNI

Reactiescore
614
Inleiding

W70, dat is mij inmiddels duidelijk, zal mij altijd bijblijven als een wereld die aanvankelijk perfect begon, maar eindigde met een domper. Een domper niet enkel voor deze wereld, een om later vooral niet meer over te spreken, maar ook een domper voor de mensen die zorg dragen voor dit spel. Daar waar ik mij net aan het buigen was over een tekst waarin de consument als maar meer centraal komt te staan in het dagelijks leven lijkt de tijd bij Tribalwars stil te staan.

Korte voorgeschiedenis

De wereld begon als geen ander namelijk met een selectief en beperkt aantal spelers waardoor de uiteindelijk wereld 4 continenten zou beslaan. Veel spelers, afgekomen op specifieke instellingen zoals bijvoorbeeld: no-haul, werelddominantie, geen uitkijktoren, kerk of wellicht de veelbesproken tribe-lock en de gevolgen die hierbij kwamen kijken.

Er vormden zich meerdere stammen waar uiteindelijk SZN, INNI en Pion overbleven. Weldra werd duidelijk dat SZN op kwalitatief vlak de beste partij was en een alliantie werd gesmeed tussen INNI en Pion. Een alliantie die uiteindelijk zou leiden tot een samensmelting van beide stammen dat zich nu letterlijk tot één voegde in de stam INNI. De wereld leek hiermee klaar voor een eindstrijd die relatief vroeg tot stand was gekomen tot het kwalitatief sterkere SZN tegenover een kwantitatief sterke INNI.

Een eindstrijd die eigenlijk nog alle kanten op kon gaan, maar er uiteindelijk nooit zou komen.

De huidige gebeurtenis

Het account Pony heeft binnen deze wereld meerdere bans gekregen. Dit o.a. met een aftrek in punten en hun tijdelijke ban voor bepaalde uitingen via PM die aldus INNO niet door de beugel konden. Hierover kan lang gediscussieerd worden, maar naar mijn mening terechte straffen voor vergrijpen die verder geen invloed hebben gehad op het verdere wereldverloop.

De laatste en nog altijd actieve ban van het desbetreffende account is waar het helaas misgaat, misgaat zowel bij INNI als INNO. Deze ban, uitgedeeld omdat een speler van Pony een illegaal timescript in zijn Tampermonkey had staan (enkel had staan en dus niet gebruikt vandaar dat de straf geen permanente ban betrof, TW kan dit namelijk allemaal traceren), betrof aanvankelijk een 3-daagse aanvalbare ban. Ook hier kunnen we lang over discussiëren echter zijn de regels duidelijk en is zelfs het hebben van (en dus niet gebruiken) van een dergelijk script niet toegestaan. Deze ban, hoe knullig dan ook zeker voor het uiteindelijke verdere wereldverloop, is dus terecht.

Het punt waar het uiteindelijk misgaat is het punt waarop deze ban wordt verlengd. Om een goede vergelijking te geven: een man wordt veroordeeld tot 5 jaar gevangenisstraf en heeft nog maar een kleine tijd uit te zitten. Net voordat hij vrijkomt wordt hij nogmaals bestraft voor hetzelfde feit waarvoor hij al bestraft is. Een situatie die in Nederland nooit zal voorkomen aangezien dit niet mag. Exact dit is gebeurd door de straf van Pony te verlengen voor uitingen in de PM waarvoor hij eerder al bestraft was (zoals aangegeven in de eerste alinea).

In de tussentijd staat het account al vol met clusterfucks door de tegenpartij en edelen zij vrolijk verder. Iets wat natuurlijk niet tegen de regels is, maar wel netjes was geweest om niet te doen aangezien SZN in het verleden het gebande account Autismal ook niet heeft aangevallen nadat hij 30% in mindering werd gebracht en zijn cluster vol lag met barbarendorpen. Echter is INNI nooit vies geweest van het misdraaien of niet houden aan de regels dus ergens was dit allicht te verwachten..

Een uitleg bij deze gebeurtenis

Deze wereld heeft een dominantiegrens van 50%. Dit zou concreet betekenen dat wanneer een stam 50% dominantie behaald hij/zij de wereld wint als zij dit voor een bepaalde periode weten te behouden. Oftewel wanneer een stam de helft van de wereld (in een tweestrijd) en allicht 1 / 2 accounts van de vijand weet te overmeesteren en te behouden wint hij/zij.

Aangezien beide stammen vrijwel een zijde van de wereld beheersen (leest West en Oost) dient er niet veel meer te gebeuren voor beide dan de laatste stap uitvoeren, het overmeesteren van 1 / 2 accounts. Laat het nog altijd grootste account van de wereld nu net een aanvalbare ban gekregen hebben en volop overgenomen worden door de vijand. Vanwege de tribelock en zijn instellingen kan dit account niet intern worden overgenomen en tevens is het niet mogelijk een account van ooit 6 miljoen punten te verdedigen tegen de clears van een hele stam op muren die op 0 staan, troepen die al gesloopt zijn en tevens niet meer kunnen worden opgebouwd.

Door deze ban zal deze wereld dus naar alle waarschijnlijkheid in de handen vallen van INNI. Dit nog voordat er een echte strijd is geweest (ik neem aan dat beide partijen dit willen hoewel acties vanuit INNI anders doen vermoeden).

Het uiteindelijke resultaat

Daar waar wij als SZN dermate ontevreden zijn. Niet enkel over het gedrag van INNI dat accounts onterecht zwart maakt (want er is totaal geen bot gebruikt, dit zou namelijk resulteren in een permanente ban) en eigenlijk sinds de stammen tegenover elkaar staan alle regels al aan hun laars lapt, maar ook over INNO zelf. INNO, het bedrijf verantwoordelijk voor dit spel besluit eigenhandig een wereld compleet te verpesten. Een wereld waar ze nog zat geld aan hadden kunnen verdienen (want daar draait het bij INNO uiteindelijk om) en tevens een wereld die nog veel plezier op had kunnen leveren. Plezier voor beide partijen, want net dat plezier is waarom velen dit spel spelen.
Wij, de spelers, de consumenten van Tribalwars, worden ontzien en maatregelen worden ondoordacht en onterecht (enkel hun laatste beslissing) doorgevoerd.

SZN is klaar met het huidige INNO, het huidige Tribalwars en tevens de houding van de oppositie dat er alles aan doet om als maar meer bans aan te smeren. SZN heeft altijd geprobeerd deze wereld netjes uit te spelen en zich te houden aan de regels. Heeft straffen van INNO geaccepteerd wanneer terecht en is altijd het gesprek aangegaan met zowel INNO als INNI bij eventuele misverstanden en / of problemen. Echter is de maat nu echt vol. INNO ontneemt een stam de kans om te vechten om een wereldwinst (waarvan we allemaal weten dat dit was gelukt) en INNI doet heel hard hun best om maar zo makkelijk mogelijk te winnen. Wie kan ze ongelijk geven met twee accounts op zuid (Psy en Insomnia) die afgelopen massa troepen zijn verloren waar je bang van wordt en ook Autismal dat tot op heden nog onnodig troepen verliest.

Het eindakkoord

Bedankt INNO, werkelijk waar bedankt voor het zo onterecht behandelen en tevens eindigen van een wereld. Bedankt voor het feit dat menig speler van SZN een forumban opgelegd krijgt voor bepaalde uitingen maar een account als Tidal wel mag spotten met een speler aan onze kant zijn ziekte.
Bedankt INNI, voor het meest kinderachtige gedrag dat een stam zich naar mijn weten ooit heeft vertoond (ik speel sinds w6). Bedankt voor het verpesten van deze wereld voor ons, maar ook voor jullie zelf.

Wij gaan op grijs, deze wereld zal INNO geen geld meer opleveren en ieder account in INNI zal voortaan w70 op hun profiel vermeld hebben. Als aandenken aan hoe belachelijk een tegenstander zich kan gedragen en als markering voor spelers die je absoluut niet als je vijand noch vriend wil.

Daan.
PS: ik zal nergens ontkennen dat SZN zich niet netjes heeft gedragen bij tijden op zowel het AF als bijvoorbeeld het account Pony IG. Echter zijn de desbetreffende accounts hiervoor dan ook bestraft. Het kan en mag niet zo zijn dat dit enkel aan de kant van SZN het geval is en een speler als Tidal wel over een ziekte van een speler aan onze zijde mag posten.
Daarnaast worden klachten middels support simpelweg afgewimpeld (hier zijn screens van), maar wordt er wel geluisterd naar de supports van de andere zijde.

PPS: ik ga verder inhoudelijk met niemand de discussie aan. De wereld is hier op een zo objectief mogelijk manier weergegeven door iemand die vanaf het begin aanwezig is binnen de stam SZN, maar op het begin van de wereld na nooit vast op een bepaald account heeft gespeeld (plus nooit op Pony is gelogd) en dus het meest objectief naar deze situatie kan kijken van iedere SZN speler. Ook zou het INNI sieren om zich vooral niet onterecht negatief uit te laten binnen dit topic. Geniet van de wereldwinst (wat die nog waard is) en geniet van je reputatie als speler voor de tijd dat dit spel nog bestaat.

PPPS: aangezien ik hier nergens scheldwoorden gebruik, mij enkel in sommige gevallen negatief uitlaat over bepaalde dingen, maar op een correcte manier, verwacht ik van de forummods dat dit topic blijft staan. De achteruitgang van het spel en de community is ons allen bekend en allicht opent dit nog ogen aan de kant van INNO.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
533
Het mag duidelijk zijn dat voor Johnny als eerste vonk samen met tad voor deze stam het ontzettend veel pijn doet zo te moeten gaan.

Maar als inno duidelijk een partij kiest en dingen doet die niet mogen. Dat je de eer aan jezelf moet houden.

Ik heb conflicten gehad intern met pony, tad, triador. Ik ben persoonlijk door een heel zware periode gegaan in de maanden december januari en februari en dat intern soms afgereageerd. Waarvoor mijn excuses.
Maar ik heb geen seconde spijt van dat ik de stam heb opgestart. Voor mij is szn altijd de winnaar geweest en daar gaat inno niets aan veranderen.

Dit was ook mijn laatste wereld. De deur voelt deze keer aan alsof hij goed op slot is.
Special thanks aan Bob en Sebastiaan. 2 spelers aan wie ik al heel veel gehad heb. Sebastiaan is mijn oudste nog spelende co.
Alle andere natuurlijk ook enorm bedankt
 

DeletedUser77625

Guest
Het mag duidelijk zijn dat voor Johnny als eerste vonk samen met tad voor deze stam het ontzettend veel pijn doet zo te moeten gaan.

Maar als inno duidelijk een partij kiest en dingen doet die niet mogen. Dat je de eer aan jezelf moet houden.

Ik heb conflicten gehad intern met pony, tad, triador. Ik ben persoonlijk door een heel zware periode gegaan in de maanden december januari en februari en dat intern soms afgereageerd. Waarvoor mijn excuses.
Maar ik heb geen seconde spijt van dat ik de stam heb opgestart. Voor mij is szn altijd de winnaar geweest en daar gaat inno niets aan veranderen.

Dit was ook mijn laatste wereld. De deur voelt deze keer aan alsof hij goed op slot is.
Special thanks aan Bob en Sebastiaan. 2 spelers aan wie ik al heel veel gehad heb. Sebastiaan is mijn oudste nog spelende co.
Alle andere natuurlijk ook enorm bedankt


Weg rennen is geen winnen ,
Had toch wel meer verwacht werd mij gister voor de voeten gegooid dat ik ging rennen maar nu stoppen jullie om 1 account ??

Ik vind dat persoonlijk beetje jammer en zwak winnaars rennen niet weg hoe jullie je zelf noemen .maar vechten voor wat ze waard zijn.

Maar wens jullie het allerbeste toe

Xxx

Dennis
 
Reactiescore
242
Jammer dat het eerste bericht vanuit SZN geschreven wordt en niet vanuit beide kanten. Hier proberen jullie weer zielig te doen met dat jullie de beste zijn. De wereld kon beide kanten op vallen.

INNI heeft nogmaals aangeboden om de wereld eerlijk te laten verlopen. wij zullen enkel 33% van pony pakken en SZN 66%. SZN accepteert dit niet en rent liever weg.

De bans op pony (inmiddels 4 ingame en ook 4 op het AF (4 verschillende accounts) waren allemaal niet meer dan terecht. Hier valt niet over te discusieren. Echter krijgt INNI de schuld van de wereld te verpesten door dit gedrag aan te geven via supports. Als dit gedrag of deze overtredingen niet waren geweest, had er niets aan de hand geweest. Pony heeft vals gespeeld met o.a. scripts, heeft laten zien dat hij spelers om wil kopen met geld en op een minder nette manier communiceert met andere spelers.

Al met al. INNI biedt aan de wereld af te maken. maar wel 100% zonder pony. na 33% van pony zal het aantal dorpen ongeveer gelijk staan en is de strijd (zowel kwalitatief als kwantitatief gelijk zijn.). INNI wordt neer geschilderd als een onsportieve stam. het is echter SZN wat zich niet aan de regels wil houden of de wereld uit te spelen. Dit is niet INNI's schuld
 
Reactiescore
614
Weg rennen is geen winnen ,
Had toch wel meer verwacht werd mij gister voor de voeten gegooid dat ik ging rennen maar nu stoppen jullie om 1 account ??

Ik vind dat persoonlijk beetje jammer en zwak winnaars rennen niet weg hoe jullie je zelf noemen .maar vechten voor wat ze waard zijn.

Maar wens jullie het allerbeste toe

Xxx

Dennis

Beste,

Als je mijn post hebt gelezen wordt aangegeven waarom de hele stam stopt. En dit is niet enkel om een account.
Graag zou ik je willen vragen om in het vervolg een post eerst goed door te nemen voordat je reageert en dit topic voor de rest (zoals ook gevraagd in de post, niet te gebruiken voor verdere negativiteit richting SZN, doe dit in een ander topic). Hierdoor hebben de mensen van SZN die behoefte hebben om een kort afscheid te typen hun kans daartoe en blijft een dergelijk topic wel schoon van haat :)

Jammer dat het eerste bericht vanuit SZN geschreven wordt en niet vanuit beide kanten. Hier proberen jullie weer zielig te doen met dat jullie de beste zijn. De wereld kon beide kanten op vallen.

INNI heeft nogmaals aangeboden om de wereld eerlijk te laten verlopen. wij zullen enkel 33% van pony pakken en SZN 66%. SZN accepteert dit niet en rent liever weg.

De bans op pony (inmiddels 4 ingame en ook 4 op het AF (4 verschillende accounts) waren allemaal niet meer dan terecht. Hier valt niet over te discusieren. Echter krijgt INNI de schuld van de wereld te verpesten door dit gedrag aan te geven via supports. Als dit gedrag of deze overtredingen niet waren geweest, had er niets aan de hand geweest. Pony heeft vals gespeeld met o.a. scripts, heeft laten zien dat hij spelers om wil kopen met geld en op een minder nette manier communiceert met andere spelers.

Al met al. INNI biedt aan de wereld af te maken. maar wel 100% zonder pony. na 33% van pony zal het aantal dorpen ongeveer gelijk staan en is de strijd (zowel kwalitatief als kwantitatief gelijk zijn.). INNI wordt neer geschilderd als een onsportieve stam. het is echter SZN wat zich niet aan de regels wil houden of de wereld uit te spelen. Dit is niet INNI's schuld

Punt 1, de wereld kon beide kanten uitvallen, staat beschreven in de post.
Punt 2, de reden waarom dit niet geaccepteerd wordt is vanwege de 50% dominantie die relatief makkelijk binnen is zonder strijd en staat dus ook in de post.
Punt 3, de bans waren ook terecht echter de verlenging nu niet, ook dit staat allemaal in de post
Punt 4, Pony kan niet geinternd worden noch gekickt vanwege tribelock en dus is dit geen optie.

Verder vraag ik ook jou om dit topic verder te laten wat het is om dezelfde redenen als Dennis. En lees voortaan de post eerst goed :)

PS: ik hoop dat de rest wel kan lezen en hier dus niet verder komt reageren op een zelfde wijze... Zo hoef ik namelijk ook niet steeds op post in te gaan en ze te weerleggen met informatie die al degelijk in mijn eerste post staat..
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser77625

Guest
[
W70, dat is mij inmiddels duidelijk, zal mij altijd bijblijven als een wereld die aanvankelijk perfect begon, maar eindigde met een domper

Tja je kan niet altijd over rozen blijven lopen he zo gaat ut in het echte leven ook


Bedankt INNI, voor het meest kinderachtige gedrag dat een stam zich naar mijn weten ooit heeft vertoond (ik speel sinds w6). Bedankt voor het verpesten van deze wereld voor ons, maar ook voor jullie zelf.

je kunt ook beetje ver overdrijven een account word bestraft ze doen dat niet zomaar en als ze die straf verlengen is dat dus ook niet zomaar ergens om ,

maar als jij vannacht beter slaapt omdat je dit zo moet uitdrukken moet jij weten maar hier staat gewoon ras echte bull shit

Op het AF gebeuren vaak dingen over en weer daar zal ik niet over oordelen dat komt van beide partijen , maar om nu zo uit te drukken , ja jullie verpesten je eigen wereld om op Dell te gaan wij dwingen je er niet aan toe

wees gewoon een vent en zeg gewoon wij stoppen omdat pony ook op Dell zet en zonder hem zijn wij niks ...

want als bovenstaande niet geval is waarom ga je dan op Dell met zen allen om 1 account ...

maar wens je het aller beste toe verder

goodbye end good luck
 
Reactiescore
533
Ik vrees dat het teveel tekst is voor sommige.
 
Reactiescore
972
Ach, als volledige buitenstaander op W70, wil ik toch wel het volgende melden.

Innogames begaat een groffe fout door op een dergelijke manier een ban te verlengen. Hierdoor is er totaal geen grip meer om wat strafbaar is en wat niet. Je zou nu dus oude chatgesprekken kunnen behouden en pas kunnen reporten wanneer jij er daadwerkelijk voordeel van zou hebben, als je tegenstander een aanvalbare ban krijgt. Dit komt het rechtssysteem op het spel totaal niet ten goede. Het Community Team moet serieus gaan heroverwegen.

Buiten dat ga ik niet teveel uitspraken doen over wat dan wel of wat dan niet juist is. Feit blijft dat Pony altijd al een account is geweest met spelers die een verleden hebben in de community, waarmee SZN dus echt wel van tevoren hierop in had kunnen spelen. Je gaat mij niet vertellen dat een account met al 4 bans totaal niks fout heeft gedaan en ik zou zelf als leider het risico nooit lopen om dergelijke spelers in mijn stam te hebben en zeker niet met zijn allen op 1 account. Als je dat wel doet, moet je het risico van wat er nu gebeurt voor lief nemen.

Daarnaast, INNI speelt het erg kinderachtig en is vast en zeker een stam met een aantal idioten. Bans aansmeren blijft naar spel, de oplossing voor het account Pony is ook totale bullshit. Het had zeker eerlijker gekund. Echter snap ik INNI echt wel, dat zij niet volledig meegaan met de wil van SZN. Maar had ik het anders gedaan? Jazeker.

Het zou erg triest zijn als SZN op grijs gaat. Een leuke en kwalitatief prima stam laat je toch niet op deze manier kapot gaan? Op deze manier op grijs gaan vind ik minstens net zo triest als het al dan niet vuile spel van INNI en is bovendien het allerslechtste voorbeeld wat je als "ervaren" stam aan alle andere spelers in deze community kan geven. Strijden met 9 accounts tegen iets grotere overmacht, mooier kan je het niet hebben toch? En bovendien, alles wat er nu gebeurd moet juist een drijfveer zijn om ze dan alsnog te verslaan en er met de dan verdiende winst vandoor te gaan. Kom op zeg, schouders eronder en ervoor gaan.
 
Reactiescore
614
Ik overleg nog heel even of dit topic in deze vorm door mag, tot die tijd blijft het open.

Graag zou ik, mits het niet door mag op deze vorm, ontvangen waarom dit niet door zou mogen.
Dit geeft mij de kans de eerste post aan te passen mits hij dan niet zijn waarde verliest :)
 
Reactiescore
614
Het zou erg triest zijn als SZN op grijs gaat. Een leuke en kwalitatief prima stam laat je toch niet op deze manier kapot gaan? Op deze manier op grijs gaan vind ik minstens net zo triest als het al dan niet vuile spel van INNI en is bovendien het allerslechtste voorbeeld wat je als "ervaren" stam aan alle andere spelers in deze community kan geven. Strijden met 9 accounts tegen iets grotere overmacht, mooier kan je het niet hebben toch? En bovendien, alles wat er nu gebeurd moet juist een drijfveer zijn om ze dan alsnog te verslaan en er met de dan verdiende winst vandoor te gaan. Kom op zeg, schouders eronder en ervoor gaan.

Over het algemeen kan ik me prima vinden in je mening. Echter vanwege de 50% dominantie regel voor de overwinning is er weinig strijden meer aan wanneer pony verdwijnt. Hierdoor heeft INNI omdat het acc zo groot is al vrijwel meteen deze 50% of zitten zij dermate dichtbij dat ze enkel nog de resten van Pion en de rim op moeten ruimen (wij zelf kunnen Pony niet aanvallen en dus ook niet internen noch uit de stam stoten vanwege regels rondom de tribelock)
Aangezien de huidige situatie ze niet weerhoudt van het aanvallen van Pony, zie ik ze ook de wereld op die manier uitspelen. Hierom is gekozen voor de beslissing zoals eerder vermeld :)
 

DeletedUser77625

Guest
Kun je de post lezen?
Ja prima heb probleem met schrijven niet lezen .

Maar ik mag toch reageren dat ik totaal niet eens ben wat er staat , want je betrekt heel inni bij deze situatie wat totaal niet zo is

Maar zoals ik zij wens je verder het aller beste :)

Mvg
Dennis
 
Reactiescore
972
Over het algemeen kan ik me prima vinden in je mening. Echter vanwege de 50% dominantie regel voor de overwinning is er weinig strijden meer aan wanneer pony verdwijnt. Hierdoor heeft INNI omdat het acc zo groot is al vrijwel meteen deze 50% of zitten zij dermate dichtbij dat ze enkel nog de resten van Pion en de rim op moeten ruimen (wij zelf kunnen Pony niet aanvallen en dus ook niet internen noch uit de stam stoten vanwege regels rondom de tribelock)
Aangezien de huidige situatie ze niet weerhoudt van het aanvallen van Pony, zie ik ze ook de wereld op die manier uitspelen. Hierom is gekozen voor de beslissing zoals eerder vermeld :)

Ze hebben toch een aanbod gedaan van 66% voor SZN en 33% voor INNI? Daarmee is er niets aan de hand. Het account Pony in zijn huidige vorm wil je toch niet behouden lijkt me, aangezien dat je grootste instabiele factor is. Daarnaast kun je door goed overleg voorkomen dat er CF's in je cluster komen en daarmee begint de strijd weer opnieuw. Althans, je bent 33% van je grootste speler kwijt, maar je hebt de wereld niet verloren en nog alle kans om je aartsvijanden een poepie te laten ruiken. Wie wilt dat nou niet?
 
Reactiescore
571
Als INNI het er niet mee eens zou zijn dan gunnen zij Pony een nap. Zonder al die voorwaarden die op niks trekken.
Maar dat doen jullie niet. Edelen van een gebande account is blijkbaar een grote prestatie. Gefeliciteerd met deze winst!

Normaal kan je pochen met een wereldwinst mocht je ergens anders een solli sturen. Ik denk dat deze winst averechts werkt ;)
 
Reactiescore
768
Als INNI het er niet mee eens zou zijn dan gunnen zij Pony een nap. Zonder al die voorwaarden die op niks trekken.
Maar dat doen jullie niet. Edelen van een gebande account is blijkbaar een grote prestatie. Gefeliciteerd met deze winst!

Normaal kan je pochen met een wereldwinst mocht je ergens anders een solli sturen. Ik denk dat deze winst averechts werkt ;)

In deze community maakt dat niet uit. Zie deze wereld maar
 
Reactiescore
614
Ze hebben toch een aanbod gedaan van 66% voor SZN en 33% voor INNI? Daarmee is er niets aan de hand. Het account Pony in zijn huidige vorm wil je toch niet behouden lijkt me, aangezien dat je grootste instabiele factor is. Daarnaast kun je door goed overleg voorkomen dat er CF's in je cluster komen en daarmee begint de strijd weer opnieuw. Althans, je bent 33% van je grootste speler kwijt, maar je hebt de wereld niet verloren en nog alle kans om je aartsvijanden een poepie te laten ruiken. Wie wilt dat nou niet?

SZN, die klaar is met oneerlijke behandeling en een oppositie die over de rug van deze oneerlijke behandeling een speler massaal begint te clusterfucken.
Die mensen gunnen wij geen overwinning en tevens gunnen we INNO geen opbrengsten meer van deze wereld. Op deze manier verwezenlijken we beide doelen en daarnaast is de wereldwinst niks meer waard :)
 

DeletedUser77625

Guest
Als INNI het er niet mee eens zou zijn dan gunnen zij Pony een nap. Zonder al die voorwaarden die op niks trekken.
Maar dat doen jullie niet. Edelen van een gebande account is blijkbaar een grote prestatie. Gefeliciteerd met deze winst!

Normaal kan je pochen met een wereldwinst mocht je ergens anders een solli sturen. Ik denk dat deze winst averechts werkt ;)

Hun gaan op Dell wij niet, hun geven op ... Wij niet

Zoals er eerder is gezegd blijkbaar kunnen ze niet zonder pony want anders zorgen ze wel dat er op ander vlak winst werd behaald dat die wereld % relatief gelijk blijft maar ze gaan liever op Dell en roepen heeft inni gedaan .. en zorgen dat ze hun face behouden ipv de strijd aangaan

Greets
 
Reactiescore
972
SZN, die klaar is met oneerlijke behandeling en een oppositie die over de rug van deze oneerlijke behandeling een speler massaal begint te clusterfucken.
Die mensen gunnen wij geen overwinning en tevens gunnen we INNO geen opbrengsten meer van deze wereld. Op deze manier verwezenlijken we beide doelen en daarnaast is de wereldwinst niks meer waard :)

Een wereldwinst die niks meer waard is? Pardon? Aan alle furiositeit hier op het AF, zou een wereldwinst op INNI voor jullie als muziek in de oren moeten klinken. Hetgeen je nu doet, is je vijand de overwinning "gunnen". Oneerlijke behandeling kun je gewoon tegen procederen en ik geloof echt dat als je ff moeite steekt in een degelijke onderbouwing met nette spreektaal het CM ook jullie bezwaar in behandeling zal nemen.

Hard gezegd: jullie kiezen nu gewoon voor de makkelijke weg, en dat is net zo lelijk als wat INNI gedaan heeft. Deze wereld is nog lang niet gespeeld.
 
Reactiescore
571
Hun gaan op Dell wij niet, hun geven op ... Wij niet

Zoals er eerder is gezegd blijkbaar kunnen ze niet zonder pony want anders zorgen ze wel dat er op ander vlak winst werd behaald dat die wereld % relatief gelijk blijft maar ze gaan liever op Dell en roepen heeft inni gedaan .. en zorgen dat ze hun face behouden ipv de strijd aangaan

Greets

Je edelt een GEBANDE account op. Dit laat gewoon zien dat jullie zo erg aan jullie eigen kwaliteit twijfelen, dat dit de enige manier is om te winnen.
Nogmaals je bereikt hier echt niks, maar dan ook echt niks mee.

Hang de slingers maar uit. Koop een taart. Wil je best ook een sticker geven. Feestje kan volgens mij niet meer stuk bij INNI.
 
Bovenaan