W7 support

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser25273

Guest
Het is onjuist, ik heb nooit de vv van capo genomen. Ik neem namelijk nooit vv's van buren aan.
 

DeletedUser

Guest
Ach, ik geloof de support toch wel iets meer dan jou Demo ;)

Maar goed, we wijken ietwat af.
 

DeletedUser25273

Guest
Ach, ik geloof de support toch wel iets meer dan jou Demo ;)

Maar goed, we wijken ietwat af.

Je gelooft maar wat je wilt, als je me enigszins kent, weet je hoe fel ik tegen vuil spel ben. Ik heb altijd met open vizier gestreden en zelfs de vv van markiekjh ongeschonden geretourneerd. Ik heb zelfs informatie geweigerd vanuit CN.
 

DeletedUser32657

Guest
heren en dames,

Ik denk ook niet dat het wijs is om met modder naar elkaar te gaan gooien, ik denk dat het misschien goed is om naar de laatste gebeurtenissen te gaan kijken en aan te geven dat wij het niet eens zijn met de manier van straffen en graag meer inzicht willen in de standaard straffen die bij standaard fouten (bewust of onbewust) worden ingezet en dan juist ook het grote grijze gebied dan ook eens in kaart te brengen.

Verder ben ik van mening dat de leider wel degelijk inspraak moet hebben & betrokken moet zijn bij een blokkering, InnoGames noemt het spel Tribal Wars (dus met een leider) maar als het om straffen aankomt, wordt je niet als leider gezien (hoezo klopt er iets niet)! Als ik die vergelijking trek naar de politiek in RL, ach nee laat ik dat maar niet doen, volgens mij moet deze booschap wel helder zijn.

het is altijd zo, dat we blokkeringen/overtredingen alleen met de persoon bespreken die de regels heeft overtreden. Niet met derden (dus ook niet met vrienden, met bondgenoten en ook niet met stamgenooten/stamleiders). Dit is een regel die al altijd zo was binnen tribalwars.nl en ook zo zal blijven. Hier zal dan ook in geval van Peevee1 niet vanaf geweken worden.

Ook op het puntje straffen, leuk dat er interne richtlijnen zijn maar maak deze transparant en geef duidelijk aan dat de straffen gegeven gaan worden per wereld!

Natuurlijk bestaan een hoop verschillende straffen, die voor verschillende overtredingen gegeven worden.
In onze interne richtlijnen staat duidelijk welke straf we voor welke overtreding geven. Hier kunnen we dan ook niet vanaf wijken. Bij bepaling van de straf wordt nooit gekeken naar aantal dorpen, ranglijst of stamnaam, hier kan geen rekening mee gehouden worden, omdat we het voor iedereen eerlijk moeten houden.

Waarom is het voor ons niet transparant welke mod op welke wereld werkzaam is? Dus ik moet me op dit punt ook afhankelijk gaan opstellen, ik wil graag inzicht hierin zodat ik weet of het wel klopt, na jaren TW spelen weet je heus wel wie een link heeft met wie maar laten we daar zelf over gaan oordelen. Ook hier blijkt uit dat er totaal geen transparantie is (was vroeger de klant geen koning?).

Intern hebben we een indeling welke moderator op welke wereld mod. Natuurlijk is het niet toegestaan op werelden te modden waar een mod zelf speelt of waar vrienden van hem spelen. Zo een lijst wordt niet openbaar gemaakt voor de spelers, gewoon omdat het voor de spelers geen verschil maakt of nu mod A of mod B op hun wereld modden. Alle mods stellen de straffen in conform de interne richtlijnen.

Dit vind ik jammer genoeg een negatieve benadering van het standpunt wat wij innemen, hoezo zijn wij super afhankelijk, moet ik dan maar braaf de straf accepteren en wachten totdat de goden van boven ons met rust laten, als er niets veranderd is het tijd om op te stappen en als je dat zo ziet dan moet je misschien eerst eens in een spiegel gaan kijken!

Dat jullie dreigen met "delete van de stam" is jammer, maar zal ook niks aan de situatie veranderen. De regels zijn overtreden en daarvoor moeten we de account straffen. We kunnen niet denken a la "stam xyz wil stoppen als speler abc zijn straf krijgt, maar omdat je stam zo groot is, mag speler abc gewoon de regels overtreden zonder straf, zodat jullie niet stoppen". Dat gaat zo natuurlijk niet.

Als je de frustraties toch leest van spelers, en je hoort/merkt dat het spelplezier door sommige acties verdwijnt, dan zou ik wel een community manager willen zien/horen/spreken! Ik ga graag de discussie aan, aangezien ik niet het gevoel heb heel serieus door de mods te worden genomen en ik mis common sense of nog beter "gevoel", als iedereen zich houdt aan de regels, zouden we dan niet heel dichtbij robotten komen maar zelfs robotten vertonen wel eens errors, of human errors?

Een commissie bestaat niet. Alle mods hebben toegang tot de interne richtlijnen waar de straffen in staan die bij een overtreding gegeven worden.
De straffen die de mods geven, worden door de community managers gecontroleerd en het werk van de community managers wordt door innogames gecontroleerd.


ter afsluiting, het is in mijn ogen zeer goed om het een keer eruit te gooien, misschien worden de regels eens een keer aangepast (menselijker/klantvriendelijker), om een voorbeeld nog te noemen, door de laatste wijziging van de regels (versneld sturen aanvallen) moest ik op zoek naar 6 nieuwe hoofdspelers, actie >> reactie!

Koppie
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
De straffen die ze opleggen zijn belachelijk en trekken op niets.

Ze halen het plezier van spelers die al 2 jaar dit spelen behoorlijk onderuit. De mods kijken alleen naar de richtlijnen en voor de rest nergens naar, daarbij passen ze gepast en ongepast verschillende straffen toe.

Zoals arch devil al zei je hebt scheidsrechters die het spelletje laten spelen en je hebt ze die de boel gewoon platgooien.

Ik denk dat het misschien wel eens tijd wordt voor de mods dat leiders inspraak krijgen in bepaalde straffen. Want ik denk niet dat wij er met zijn alle op zitten te wachten als een acc barbaar wordt.

Het is op zich al een idoot iets dat een betalende klant geen enkel recht van spreken heeft.

Koppie ik mag hopen dat je je nog bedenkt over je voornemen, alhoewel ik de gevoelens die je hebt heel goed kan begrijpen.
 
Reactiescore
2.490
Beste spelers,

In de regel worden de werelden met betrekking tot straffen gescheiden, echter zijn er binnen TribalWars.nl een beperkt aantal gevallen waarin we accounts op andere werelden zullen opsporen en bestraffen.

Je kan voor deze gevallen denken aan: Extreme beledigingen, illegale kwesties, ongeoorloofde logins op een account.Zoals in dit topic al kenbaar gemaakt is gaat het hier blijkbaar over ongeoorloofde logins op een account op weliswaar een andere wereld.

In deze gevallen gebeurt het regelmatig dat iemand op een account inlogt, de account volledig leegzet en wij op die wereld geen verantwoordelijke kunnen straffen. Ik hoop dat je dan begrijpt dat het logisch is dat we verder kijken over andere werelden heen.

In veel gevallen worden accounts dan nog eens bespeeld met co-spelers, dit is helaas een extra risico en de volledige verantwoordelijkheid van de speler & co-speler in kwestie.

Let erop dat na een blokkade de speler een kans heeft tot tegenspraak en deze tegenspraak nu in volle gang is. Na het verhaal van de speler kan een sanctie nog altijd aangepast worden.

Met betrekking tot het inspraak van leiders in strafbepaling /schorsingen. Ik snap dat dit in bepaalde stammen (de top 10) en waardevol idee is. Denk er wel over na dat er ook nog 1000'en andere spelers zijn met in veel gevallen geen/slechte leiding. Ik ervaar vaak dat spelers ronduit liegen tegen hun eigen stamleiders en een heel ander verhaal vertellen tegen het team, in hun stam en hier op het forum. wij hebben binnen onze tools en werkwijzen de feiten. De spelers die via de support met ons in contact komen hebben enkel baat erbij om de waarheid te spreken en dan kunnen we aan de hand van de feiten en het verhaal van de speler de situatie beoordelen en een straf bepalen.

Het afdwingen van een mildere straf (Met het dreigen tot account-delete) is niet iets waar het tribalwars.nl team ooit op in zal gaan. Indien iemand de regels overtreed zal die daarvoor gestraft worden. Ongeacht de grootte van zijn account of welke stam hij in zit.


ter afsluiting, het is in mijn ogen zeer goed om het een keer eruit te gooien, misschien worden de regels eens een keer aangepast (menselijker/klantvriendelijker), om een voorbeeld nog te noemen, door de laatste wijziging van de regels (versneld sturen aanvallen) moest ik op zoek naar 6 nieuwe hoofdspelers, actie >> reactie!

Ik snap niet wat je hiermee bedoelt. Ofwel het afschaffen van de fake- en farmscripts. Hierover is lang genoeg gediscussieerd en hieraan is momenteel geen weg terug.
Met betrekking tot de millisecondenwijziging, dit was louter een technische wijziging en heeft binnen tribalwars.nl weinig tot geen effect.

De forum-regels zijn ook duidelijk. Het discussieren van specifieke schorsingen is niet toegestaan en daarom komt er een slotje op dit onderwerp. Indien gewenst kan je even het algemene discussieforum doorzoeken en daar is normaliter ergens een topic voor dit soort zaken. (Let erop: geen specifieke schorsingen bespreken)

Ik hoop jullie hiermee voldoende te hebben ingelicht.

Met vriendelijke groeten,
Duckje
Community-manager TribalWars.nl
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan