W7 support

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser32657

Guest
Voor de liefhebber (oftewel heb je hier niets mee, reageer dan gewoon eens niet);

Een account van Exe.! is geblokkeerd omdat de co een actie heeft uitgevoerd op een andere wereld en nu willen ze de zwaarste straf toe gaan passen in wereld 7.

Vervolgens ben ik er tegen ingegaan waarna je een standaard reply krijgt, waar ik natuurlijk weer op gereageerd heb (helaas nog geen reactie gehad).
Als support mijn aanvraag verder niet in behandeling wil nemen en zomaar kiest voor de zwaarste straf dan is het voor mij simpel, ondanks dat ik ontzettend kan genieten van het spel en leuke contacten heb opgebouwd en de stam goed draaiende heb weten te houden met de overige leden van de leiding van Exe.!, gooi ik de handdoek in de ring (dus mijn account gaat dan op delete).

Dit heb ik op ons eigen forum gemeld en tevens een topic over het *masterplan van Oxidator* (= allemaal een tijd afspreken om met zoveel mogelijk spelers het account op delete te gooien) en het aantal spelers groeit.

Koppie
 

DeletedUser

Guest
Het is te gek voor woorden dat een account zo zwaar gestraft zal worden voor wat op een ander wereld gebeurd door een actie van nota bene een co!

Ik kan alvast melden dat ik ook afscheid zal nemen indien dit gebeurd en ook op delete zal gaan.
 

DeletedUser41379

Guest
Ik ga mijn acc nie op delete gooien, maar dit is belachelijk :eek:

Werelden moet je gescheiden houden, ook met straffen. Straffen ze het acc, ookal is het een co die de fout maakt... oke eigen schuld. Had je beter moeten weten. Andere werelden ook straffen? Dat gaat echt te ver.

Zouden jullie de handdoek in de ring gooien, zou ik voordat jullie nog veel succes wensen in rl en misschien nog in andere werelden. Tuurlijk hoop ik dat dit niet nodig is ;)
 

DeletedUser

Guest
De straffen op W7 zijn al een tijdje niet meer in proportie.
Wat doe je er aan?
Je mag ze niet bespreken, als andere mag je geen support doen over een andere ban.
Niks dus.

Hop hoi W7!
 

DeletedUser46864

Guest
Je moet maar volgens de regels spelen dan heb je dat niet;)

verder nog succes;)
 

DeletedUser32657

Guest
daar heb je ook helemaal gelijk in maar wat als je (on)ervaren co die je anders had ingeschat een stomme actie uitvoert op een wereld waar je dan geen invloed op hebt?!?!?!?

dan mag support maar gewoon straffen op een wereld waar je de persoon in kwestie het meeste raakt? of moet je de persoon dan op die wereld straffen of op een wereld verbannen of op een wereld waar hij zijn hoofdspeler geen schade kan bezorgen?
 

DeletedUser46864

Guest
Kijk klinkt mss cru/grof, maar ik vind dat je voor je co speler ook verantwoordelijk bent, hij is degene die tenslotte mee op je account komt spelen en die mee je account draaiende houd, dus als hij een fout begaat moet je maar mee de gevolgen dragen en tenslotte jij hebt hem zelf gekozen dus ligt ook een deel aan je zelf als je iemand anders had genomen had je dit mss niet voorgehad

Maar het is idd erg irritant
 

DeletedUser47575

Guest
Koppie, ik ben het helemaal met je eens. Maar laat je spel niet verzieken door die mensen bij support.
De straffen worden meer dan inconsequent doorgevoerd naar mijn idee. Ik zal ook ingame contact opnemen.
 

DeletedUser

Guest
Het is te gek voor woorden dat een account zo zwaar gestraft zal worden voor wat op een ander wereld gebeurd door een actie van nota bene een co!

Ik kan alvast melden dat ik ook afscheid zal nemen indien dit gebeurd en ook op delete zal gaan.

Voor mij hetzelfde! Werelden moeten geschieden worden gehouden! Nu is de hoofdspeler van het account waarschijnlijk alles kwijt en dat kan gewoon niet! Mocht dit echt door gaan, dan heb ik nog één ding te melden:
Support, vooral lekker trots zijn op jullie zelf!
Helden!
 

DeletedUser

Guest
@ kopdrveur.

Misschien zoals je weet, speelde ik @ pauleken.
daar is inderdaad wat mis gegaan, totaal geen misbruik van gemaakt oid.

Dusja, beetje ****neu***

dusja 1 account van 22milj. 100% dood.
en 1 account van 10 milj. 100% dood.
en 1 account van 12 milj, 50% straf.

Dat is ongeveer.

38 miljoen WEG!!!!
En dat om een foutje waar geen misbruik van is gemaakt.

En een ander die je dan wel heb gemeld!
Ach zijn maar een paar aanvallen, te weinig om een straf voor te geven.

Dan denk ik ook, waar ben je in huppelepupsnaam mee bezig.
Maarja Zal wel weer aan mij liggen.

Maar die straffen van tegenwoordig verpesten het spel aan alle kanten.
Helemaal met die corrupte mensen.
Want ze weten heus wel dat w7 weer hieronder gaat lijden.

Beetje jammer allemaal, we zijn tenslotte mensen.
en we betalen ervoor om te spelen.

Maar alles zwart wit zien. komaan zeg, doe eens wat met je leven, sjonge jonge jonge jonge.



--------

Ik heb hierbij wel de handoek in de ring gegooid en gezegd nooit meer @ w7 terug te komen.
hopelijk maak jij niet de zelfde fout, al zou ik het wel goed kunnen begrijpen.
 

DeletedUser32657

Guest
als je een grote stam goed draaiend hebt, een goede sfeer binnen de stam en eindelijk eens een keer alle accounts goed hebt bemand dan ben je blij dat je in rustig vaarwater vertoefd, laten we zeggen de machine loopt en blijft ook wel lopen, als leiding hoef je alleen maar bij te sturen waar nodig en je adviseurs aan te spreken waar nodig om een bepaald tempo te kunnen blijven draaien.

als dan blijkt dat je door gesodemieter op een andere wereld als stam zwaar geraakt kunt worden, sorry maar dan is mijn plezier helemaal weg, al die effort kan dus zo door support teniet worden gedaan.

als support dan graag wil vasthouden aan de opgestelde regels en niet verder wil kijken naar hetgeen wordt ingebracht dan is het tijd om iets anders te zoeken waar je wel als betalende (PA) klant wordt behandeld, bij mijn vorige werkgever was de klant koning?!?!?!?

het geeft mij gewoon een machteloos gevoel maar laat ik de beslissing maar afwachten, ik hoop dat common sense zal spreken, TW is meer dan alleen een spelletje, het is een leuke community waar je zelfs kunt fuseren met je ergste vijanden (+TDC+ en FearUs destijds), als dat niet iets prachtigs is dan weet ik het ook niet meer.

Koppie
 

DeletedUser14103

Guest
Dit is inderdaad triest.

What happens on W7 stays on W7. Werelden gaan mengen met straffen is absurd.
En zoals Crea- al aangeeft zijn ook wij enorm zwaar gestraft geweest voor iets van niets, terwijl een echte overtreding dan ongestraft bleef.

Iedereen speelt dit spel nog steeds voor zijn plezier en betaald! er tevens nog voor. Een fout kan gebeuren en een fout moet inderdaad bestraft worden.
Echter moeten de straffen in proportie zijn met de realiteit en dat is blijkbaar moeilijk in te schatten.

Mijn steun hebben jullie maar daar ben je niet vet mee ;-)
 

DeletedUser19123

Guest
Kijk klinkt mss cru/grof, maar ik vind dat je voor je co speler ook verantwoordelijk bent, hij is degene die tenslotte mee op je account komt spelen en die mee je account draaiende houd, dus als hij een fout begaat moet je maar mee de gevolgen dragen en tenslotte jij hebt hem zelf gekozen dus ligt ook een deel aan je zelf als je iemand anders had genomen had je dit mss niet voorgehad

Maar het is idd erg irritant

ga jij eerst maar een beetje verstand verzamelen werelden moeten gewoon gescheiden blijven zo simpel is dat.
Dat ie een ban met dorpen aftrek op de desbetreffende wereld krijg nog daaraantoe.

Als je op die manier een speler moet straffen is het gewoon bewust het plezier in het spel verpesten en dan ben je in mijn ogen gewoon een kansloze lozer die waarschijnlijk irl net zo kansloos is. (en dan heb ik het over die gamemod.)
 

DeletedUser

Guest
Is ook gewoon te gek voor woorden!!

Hoe kan je nou iemand straffen op een andere wereld??? Dan ga je dus werelden mengen, met dit als gevolg.

Ook de Adminsmoeten inzien dat dit gewoon buiten alle proporties gaat. Je kan zeker een co speler niet op een andere wereld straffen dat bestaat gewoon niet.

Is dat wel het geval, weet ik ook niet wat voor nut het heeft te blijven spelen?

Hoop dat de Admins dit zeker ook zullen lezen(wat ik betwijfel) en eens gaan na denken dat dit niet kan of hoort.


Elke wereld moet apart staan van de andere.
 

DeletedUser26940

Guest
Ik wil wel wat zeggen hierop,en ben niet de grootste fan van kopdrveur maar vindt dat dit echt te ver gaat

Hoe kun je iemand nou straffen(terecht of onterecht) die een aantal jaren speeld om ineens alles weg te moffelen,Dit kan echt niet en duckie moet sirieus eens wat aan zijn mensen gaan doen want dit speeld in meerdere werleden en forum mods zijn zp corrupt als wat en spelen met dubbele agenda`s

Ik heb ook in w7 gespeeld en weet wat dat geintje kost laat staan de energie die je in een account doet,dat kun en mag je niet weg nemen is mijn mening.
 

DeletedUser

Guest
Dit trekt idd op niks.. Ik snap dat je co verantwoordelijk is voor jou account maar op een andere wereld?? Als je het zwart/wit ziet is het idd een overtreding maar als je checkt dat die co geen W7 speelt, wat is het probleem dan? Volgens mij hebben de mods (sommigen) beetje moeite met alle macht die ze hebben onder controle te houden.

Niks tegen Demo, maar als hij niet gebanned wordt voor foutieve aanvallen via vv (wat de mod in kwestie gewoon toegeeft in de support!) omdat het toch maar "weinig aanvallen" waren..maar wel mensen die iets te vlug van account wisselen (die 1000 uur van elkaar liggen?) alle accounts van verwijderen. Is meten met 2 maten. En dan nu dit..

@ Demo..ik gebruik jou nu ff gezien ik dat een mooi voorbeeld vind om het meten met 2 maten aan te duiden..ook zonder regelovertreding (al dan niet per ongeluk) lukt het je wel hoor.

Maar goed, we weten nu toch al wel dat duckje zometeen komt dat we klachten over mods via support moeten doen en dan gaat dit dicht en gaat het verhaaltje gewoon verder. De interne richtlijnen voor straffen worden niet openbaar gemaakt blablabla. En toch blijven we spelen :) Als ik duckje was, of een InnoGames medewerker zou ik me kapotlachen..
 

DeletedUser25273

Guest
Dit trekt idd op niks.. Ik snap dat je co verantwoordelijk is voor jou account maar op een andere wereld?? Als je het zwart/wit ziet is het idd een overtreding maar als je checkt dat die co geen W7 speelt, wat is het probleem dan? Volgens mij hebben de mods (sommigen) beetje moeite met alle macht die ze hebben onder controle te houden.

Niks tegen Demo, maar als hij niet gebanned wordt voor foutieve aanvallen via vv (wat de mod in kwestie gewoon toegeeft in de support!) omdat het toch maar "weinig aanvallen" waren..maar wel mensen die iets te vlug van account wisselen (die 1000 uur van elkaar liggen?) alle accounts van verwijderen. Is meten met 2 maten. En dan nu dit..

@ Demo..ik gebruik jou nu ff gezien ik dat een mooi voorbeeld vind om het meten met 2 maten aan te duiden..ook zonder regelovertreding (al dan niet per ongeluk) lukt het je wel hoor.

Maar goed, we weten nu toch al wel dat duckje zometeen komt dat we klachten over mods via support moeten doen en dan gaat dit dicht en gaat het verhaaltje gewoon verder. De interne richtlijnen voor straffen worden niet openbaar gemaakt blablabla. En toch blijven we spelen :) Als ik duckje was, of een InnoGames medewerker zou ik me kapotlachen..

Cornelis Rex, je voorbeeld slaat nergens op. Ik heb nog NOOIT de vv-regel overtreden, ik ken de regels als mijn broekzak en zal ze ook nooit overtreden. Niet voor niks dat ik zelden of nooit een vv op mijn account toeliet en niet voor niets dat ik altijd solo speelde. Gebruik mij dan ook niet als voorbeeld. Als je iets insinueert, kom dan ook met de bewijzen. Ik weet 100% zeker dat die er niet zijn.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Mischien is het een idee dat de mods uitleggen om welke reden je kan straffen in andere werelden.
Dit zonder op dit specifieke geval in te gaan.
 

DeletedUser

Guest
Straffen moeten eens niet zo streng zijn, dan lopen die mods hier te roepen dat we het gezellig moeten houden. 'Het is maar een spel'

Net alsof die baasjes hier nooit fouten maken, straffen van 22mil naar 0 is toch niet te doen. Regels zijn regels inderdaad, maar waarschuwing nooit van gehoord? Of een eerste straf die niet zwaar is wat je opbouwt bij meer vergrijpen?

Stel je voor je maakt een foutje, weg account waar je 2jaar aan hebt zitten werken, nou als ze dat bij mij doen dan kan ik ze wel bedanken voor de tijd. Zo geldt dat denk ik voor iedereen die account heeft gemaakt tot wat het nu is. Beter dat er eens wat milder met foutjes omgegaan wordt de straffen die ik de laatste tijd zie langs komen slaan nergens op.
 

DeletedUser

Guest
David, je voorbeeld slaat nergens op. Ik heb nog NOOIT de vv-regel overtreden, ik ken de regels als mijn broekzak en zal ze ook nooit overtreden. Niet voor niks dat ik zelden of nooit een vv op mijn account toeliet en niet voor niets dat ik altijd solo speelde. Gebruik mij dan ook niet als voorbeeld. Als je iets insinueert, kom dan ook met de bewijzen. Ik weet 100% zeker dat die er niet zijn.

Ik zal het ww van het account via waar de support is gegaan op vragen (ben het vergeten)..Daarin staat zwart op wit dat jij de regels overtreden hebt. Ik zoek het effe voor je op.

Ik heb trouwens geen bewijzen, kan niet in de admintool kijken. Heb alleen een mod die zegt (ik citeer uit het hoofd): "er zijn idd 4-5 illegale aanvallen verstuurd maar dat zijn er zo weinig in zon periode dat dat niet de moeite waard is". Ik heb me de haren zowat uit het hoofd getrokken toen ik dit las (was nadat ik al gestopt was) en Pauleken, SveKKKe, 007 gebanned werden voor verkeerde switch..heb toen op het betreffende account ingelogd en de support met eigen ogen gelezen en weet dat dit 100% waar is.

En heb 't nooit eerder gezegd maar hou aub op met mij bij mn voornaam te noemen op het AF. Danku.

Edit: hiero..

Demo73 heeft de vv van capo gehad.
Heeft eerst met zichzelf aanvallen op mij lopen versturen.

En later met capo.
alvast bedankt.
---
2010-05-17 15:06:50
Beste ---,

Ik zie een totaal van 4 aanvallen in de hele maand mei tot nu toe [..]

Nogmaals, het is niets persoonlijks maar regels overtreden is regels overtreden. Hoe klein de overtreding ook is.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan