W7 awards

DeletedUser23394

Guest
Ghegis Khan was een speler die echt niks kon,
het cluster,dorpen uitbouwen en internen zijn daar een zichtbaar teken van
intern kun je natuurlijk veel meer zien,
een top10-20 speler die een vv gaf als hij 19aanvallen krijgt omdat hij het niet kan handelen, hoort daar niet thuis,
sterker nog die hoort in mn ogen niet eens in de top100
geen tools:eek:
en dat met zoveel dorpen...
dat is pas echt no-life om dat bij te houden in mn ogen:D

daar ben ik het helemaal mee eens, de laatste tijd geen contact meer gehad, maar wat ik in het verleden had viel me vies van hem tegen, ik wist niet eens dat er een nieuwe speler was, tenminste niet dat de speel stijl veranderd is. maar iig als ik terug kijk over welke plek in de top 20 het oneerlijkste is toegekend is het wel van de account ghenis khan...
kan ik gewoon niks aan veranderen, dat jij het nu anders speelt is me niet eens opgevallen...
 

DeletedUser

Guest
Beste stam: Ins en FearUS. Ins staat al een lange tijd bovenaan, wat toch een knappe prestatie is. Ondanks dat wij en FearUS niet elkaars grootste vrienden zijn, wil ik ze toch een compliment geven, het is een erg sterke stam met een sterke speelwijze.

Meest beloftevolle stam: Wij, +TDC+, en CN. De fusie is vooraf goed besproken en het begint nu steeds beter te draaien. CN, vooral veel oud Eternity leden geloof ik, kan ik mijn ogen ook echt uitgroeien tot een topstam, individueel sterke spelers en ze hebben in de tijden van oorlog al veel mooie statistieken laten zien.

Slechtste stam: ?

Beste speler: demo doet het erg goed vind ik, ookal ken ik hem totaal niet. Hij draait tussen Ins al erg lang heel goed mee, klasse!

Favoriete speler: ?

Slechtste speler: p00n3r, een actieve speler 's avonds 20 clears sturen en midden in de nacht de edels aan laten komen, vind ik niet echt heel 'goed'.

Minst favoriete speler: p00n3r

Beste leider: Kopdrveur

Favoriete leider: ook Koppie

Slechtste leider: ?

Minst favoriete leider: Carphunter, niet zozeer een slechte leider, maat liet als leider zn stam in de steek door barbaar te worden (al erg lang geleden, nog in de tijd van ~BBB~ in K5).

Favoriet forumposter: Geen idee, als de posts maar onderbouwt zijn

Minst favoriete forumposter: kansloozzz of hoe die gast ook heet

Meest eervolle speler: had altijd wel respect voor porto place, sterke speler die zich ook aan zn woord hield

Minst eervolle speler: p00n3r. Valt me aan, ik reageer hierop met een tegenaanval. Hij vraagt een wapenstilstand aan, nou oke vooruit dan, waarna hij me een tijdje later weer aanvalt.
Mensen die hun woord breken is niet mijn ding en verdient geen respect!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser18967

Guest
daar ben ik het helemaal mee eens, de laatste tijd geen contact meer gehad, maar wat ik in het verleden had viel me vies van hem tegen, ik wist niet eens dat er een nieuwe speler was, tenminste niet dat de speel stijl veranderd is. maar iig als ik terug kijk over welke plek in de top 20 het oneerlijkste is toegekend is het wel van de account ghenis khan...
kan ik gewoon niks aan veranderen, dat jij het nu anders speelt is me niet eens opgevallen...

hehe, ik geef bij incommings alleen mn vv af als ik zelf offline moet. En ik schuw conflictjes niet =P
 

DeletedUser

Guest
Beste stam: InS Ze staan al zolang op 1 en hebben nog niet echt internen problemen gekend.
Meest beloftevolle stam: -IMM- werken heel goed samen en boeken goede resultaten
Slechtste stam: N-W.S. Ze liggen erg verspreid
Beste speler: SveKKKe hij staat niet voor niet op nummer 1
Favoriete speler: Sardar14 is altijd in voor een gesprek
Slechtste speler: Walk
Minst favoriete speler: peevee1
Beste leider: Padmania
Favoriete leider: Samson58
Slechtste leider: /
Minst favoriete leider:
Favoriet forumposter: De Jarl van Noorwegen
Minst favoriete forumposter: /
Meest eervolle speler: Spies
Minst eervolle speler: Walk
 

DeletedUser18967

Guest
Beste stam: InS Ze staan al zolang op 1 en hebben nog niet echt interne problemen gekend.
Meest beloftevolle stam: -IMM- werken heel goed samen en boeken goede resultaten
Slechtste stam: T-R-S Ze hebben maar 1 lid die ik als waardige tegenstander zie
Beste speler: SveKKKe hij staat niet voor niet op nummer 1
Favoriete speler: Edwinus is altijd in voor een gesprek en heeft me geholpen met tools etc
Slechtste speler: laat ik leeg omdat ookal heeft iemand een k*tpersoonlijkheid dat nog niet wil zeggen dat ie slecht is.
Minst favoriete speler: Walk, ik kan me voorstellen dat ie pissed off is na wat gebeurd is, maar ik kan er niet bij dat je mensen gaat beschuldigen zonder solide bewijs.
Beste leider: ken er niet genoeg om degelijk te kunnen vergelijken
Favoriete leider: Edwinus
Slechtste leider: ikzelf (ben ik gelukkig sinds mn fusie niet meer :))
Minst favoriete leider: ikzelf, kan er niet tegen als ik me eigen blunders moet aanschouwen =P
Favoriet forumposter: die paar uizonderingen die niet met emmers modder aan komen zetten.
Minst favoriete forumposter: de mensen die dus wel met emmers modder komen
Meest eervolle speler: ken de mensen niet goed genoeg om hier goed over te kunnen oordelen.
Minst eervolle speler: iedereen die spionnetjes heeft ^^
 

DeletedUser30586

Guest
Meest beloftevolle stam: InS
Slechtste stam: N.v.t
Beste speler: Demo73
Favoriete speler: Demo73
Slechtste speler: N.v.t
Minst favoriete speler: Walk( Bullix)
Beste leider: Demo 73
Favoriete leider: De Clerck
Slechtste leider: N.v.t
Minst favoriete leider: N.v.t
Favoriet forumposter: Jarl van Noorwegen
Minst favoriete forumposter: Walk( Bullix)
Meest eervolle speler: Sonosmanli
Minst eervolle speler: Walk( Bullix)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Ghegis Khan was een speler die echt niks kon,
het cluster,dorpen uitbouwen en internen zijn daar een zichtbaar teken van
intern kun je natuurlijk veel meer zien,
een top10-20 speler die een vv gaf als hij 19aanvallen krijgt omdat hij het niet kan handelen, hoort daar niet thuis,
sterker nog die hoort in mn ogen niet eens in de top100
geen tools:eek:
en dat met zoveel dorpen...
dat is pas echt no-life om dat bij te houden in mn ogen:D

Van jou heb ik ook nog niet veel gezien :rolleyes:
Alleen een zeer slecht getimed treintje terwijl je wist dat het account werd beheerd.
Maar ok. Laten we jou daar maar niet op afrekenen he :D
Hoe gaat het met je goede vriend pshyco?
 

DeletedUser16533

Guest
Beste stam: InS
Meest beloftevolle stam: ronin en -TA-
Slechtste stam: N-W.S.
Beste speler: SveKKKe
Favoriete speler: Opa Duck
Slechtste speler: /
Minst favoriete speler: /
Beste leider: nenya maar dan heb ik het over de eerste nenya spelers: gildor en eric (als ik me niet vergis)
Favoriete leider: nenya
Slechtste leider: amun-ra
Minst favoriete leider: GENFIGHTER
Favoriet forumposter: De Jarl van Noorwegen
Minst favoriete forumposter: bullix en peevee1
Meest eervolle speler: opa duck en aerofury
Minst eervolle speler: bullix en peevee1
 

DeletedUser18967

Guest
even een vraagje, wie heeft dat van die eervolle spelers bedacht? want dat is natuurlijk weer vragen om gescheld :(
 

DeletedUser

Guest
Van jou heb ik ook nog niet veel gezien :rolleyes:
Alleen een zeer slecht getimed treintje terwijl je wist dat het account werd beheerd.
Maar ok. Laten we jou daar maar niet op afrekenen he :D
Hoe gaat het met je goede vriend pshyco?

ik speelde enkel in het begin op Dragoon22...
 

DeletedUser

Guest
Beste stam: InS: hebben zowat met iedereen ruzie en toch nog altijd nummer 1. Ook een ODA van meer dan 2 miljard liegt er niet om.
Meest beloftevolle stam: -TA- natuurlijk :D
Slechtste stam: geen idee
Beste speler: Demo73
Favoriete speler: /
Slechtste speler: /
Minst favoriete speler: Kezmania wegens te groot ego
Beste leider: Pariah
Favoriete leider: Pariah
Slechtste leider: Demo73, vindt blijkbaar NAP's met de vijand belangrijker dan sommige van zijn leden.
Minst favoriete leider: Amun-Ra, vindt dat Only moet uitgeroeid worden en omdat hij het niet alleen kon heeft hij er maar InS bij betrokken. Lijkt me eerder een dictator dan een leider
Favoriet forumposter: /
Minst favoriete forumposter: Amun-Ra als hij laag bij de grond begint te schelden, alsook Relatine om dezelfde reden
Meest eervolle speler: /
Minst eervolle speler: Krakje en DJ hooli
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Beste stam: InS: hebben zowat met iedereen ruzie en toch nog altijd nummer 1. Ook een ODA van meer dan 2 miljard liegt er niet om.

Correctie:

Verslagen tegenstanders (Stammen) Als aanvaller
1 __Insomnia__ 1.472,05 Mio.

(TW-stats) OD Aanvalsrang: 1. (1,330,915,857 score)

Dus ik neem aan dat je in totaal bedoelt. ;)
 

DeletedUser20611

Guest
Beste stam: InS met FearUS ondanks dat we niet al te beste vrienden zijn vind ik dat ze het goed doen. en waarschijnlijk later ook +TDC+
Meest beloftevolle stam: +TDC+
Slechtste stam: [GR] op enkele spelers na
Beste speler: Kopdrveur, Koaieus, ...
Favoriete speler: Kopdrveur
Slechtste speler: No Comment.
Minst favoriete speler: Birdy5
Beste leider: Kopdvreur&Koaieus (Geweldig Duo!)
Favoriete leider: Kopdrveur&Koaieus
Slechtste leider: Een leider die op W7 vanaf het begin oorlog heeft met een bepaalde stam en dan op het einde naar de stam waar hij meer dan 10 maand oorlog mee had gaat.
Minst favoriete leider: No Comment
Favoriet forumposter: Koaieus
Minst favoriete forumposter: No Comment
Meest eervolle speler: Goober , we weten waarom ;)
Minst eervolle speler: Bloyce , lijkt duidelijk.
 

DeletedUser

Guest
Minst favoriete speler: Kezmania wegens te groot ego

Dankjewel :) Kan er wel om lachen. Kijk er niet echt verbaasd van op, we waren nou eenmaal niet de beste vriendjes ;)
Al hoop ik wel dat jij de enigste bent die er zo over denkt, want zelf zie ik me zo totaal niet.
 

DeletedUser

Guest
Waarschijnlijk de zeer belabberde interpunctie in het engels. :p
 

DeletedUser

Guest
even een vraagje, wie heeft dat van die eervolle spelers bedacht? want dat is natuurlijk weer vragen om gescheld :(

Niet echt, het gaat hier natuurlijk puur om de mening van de mensen. Ik vind het zelfs erg grappig dat ik wordt genoemd (oa als Bullix) als minst eervolle speler, vooral door die mensen die iemand als edwinus als favorietje hebben.
Ik wou graag een kleine mutatie in mijn lijstje doorvoeren:

Minst eervolle speler: Edwinus, misbruiker van vals verkregen vv.
 

DeletedUser

Guest
Beste stam: FEARUS
Meest beloftevolle stam: -TA-
Slechtste stam: Hack-stam K32
Beste speler: Meerdere spelers met hetzelfde niveau
Favoriete speler: Meerdere spelers
Slechtste speler: SONOSMANLI
Minst favoriete speler: Peevee1
Beste leider: Peevee1
Favoriete leider: TtoTheHijscream
Slechtste leider: Edwinus
Minst favoriete leider: Peevee1
Favoriet forumposter: Bullix
Minst favoriete forumposter: Peevee1
Meest eervolle speler: Jarl van Noorwegen
Minst eervolle speler: Edwinus
 

DeletedUser

Guest
Beste stam: FEARUS Is pas een stam met klasse
Meest beloftevolle stam: FEARUS
Slechtste stam: IMM
Beste speler: Demo Staat al zolang in de top en nog steeds niet gebroken
Favoriete speler: Bahizret Is er altijd, en heeft een geweldig tacties inzicht
Slechtste speler: orginele Hanneman Die niet eens werkplaats gebruikte voor zijn clears
Minst favoriete speler: Illusion123 alias huidige Hanneman Die lulde altijd teveel en deed teweinig
Beste leider: Bahizret Was niet bang om keuzes temaken indien nodig
Favoriete leider: Bahizret
Slechtste leider: De Clerck Legde stamleden constant klem door edelvoer aantenemen
Minst favoriete leiders: Hanneman/Padmania Bang om keuzes temaken korte termijn
Favoriet forumposter: Peevee1 Altijd straight2thepoint zonder Bull
Minst favoriete forumposter: Hanneman Altijd lange saaie inhoudsloze berichten waarin hij denkt het perfecte voorbeeld tezijn voor iedereen
Meest eervolle speler: orginele Masters of the World Die had pas ballen
Minst eervolle speler: Illusion123 alias huidige Hanneman Iedereen kent het begrip Hanneman-nen wel.Leugens en bedrog en geslijm.
 
Bovenaan