W6 tactiek

DeletedUser

Guest
9 - 9 -7 en een standbeeld. Ik heb mijn standbeeld pas gebouwd en niet in het begin. ga nu lekker farmen
 

DeletedUser

Guest
ik loop niet zo te koop met mijn dingen. Maak lekker scouts en kom zelf kijken.
 

DeletedUser8576

Guest
als je dat post loop je toch wel tekijk met je dingen hoor :p
 

DeletedUser

Guest
Tactiek?

Pff, eerst eens even uitvogelen hoe alles werkt :)
*newbe*
 

DeletedUser

Guest
Thanks.
Ik lees ook veel op het forum, staan ook handige dingen tussen al is het meestal nog een ver-van-mijn-bed-show =)

Het is wel leuk alleen merk ik al dat je echt veel tijd in dit spel moet steken.
 

DeletedUser

Guest
Thanks.
Ik lees ook veel op het forum, staan ook handige dingen tussen al is het meestal nog een ver-van-mijn-bed-show =)

Het is wel leuk alleen merk ik al dat je echt veel tijd in dit spel moet steken.

NOu j hoeft er echt niet de hele dag achter te zitten. Maar een vereiste is toch wel 1 a 2 keer per dag. Zodat je wel gewoon van alles kunt upgraden. :)

Straks als je wat meer dorpen hebt wordt het natuurlijk iets meer.
 

DeletedUser

Guest
Vorig jaar ofzo was ik helemaal verslaafd aan Omerta (maffia spel), dat speelde ik echt heel vaak en lang maar ik zit nu in een stabiele relatie enzo dus dat zit er niet in.

Hoe oud is de gemiddelde speler hier eigenlijk?
 

DeletedUser

Guest
Vorig jaar ofzo was ik helemaal verslaafd aan Omerta (maffia spel), dat speelde ik echt heel vaak en lang maar ik zit nu in een stabiele relatie enzo dus dat zit er niet in.

Hoe oud is de gemiddelde speler hier eigenlijk?

Dat varieert. We hebben vele kinderen ( 11-17) en dan nog wel een hoop volwassen ook hoor. Ik zou niet weten wat de overhand heeft.
 

DeletedUser7473

Guest
Dat varieert. We hebben vele kinderen ( 11-17) en dan nog wel een hoop volwassen ook hoor. Ik zou niet weten wat de overhand heeft.


Er zijn duidelijk veel meer kinderen die dit spel spelen. Dat zie je denk ik ook aan de stammen, want in de Top stammen zitten haast geen kinderen, die zitten allemaal in stammen van 200+ ranking
 

DeletedUser

Guest
vroeger was ik hier altijd 2 min per dag op (kon ik snel geedeld worden)

nu zit ik hier soms 10 uur zonder te stoppen achter

en dan wordt je veel beter

maarja het licht aan je tactiek je stam
je ligging je geluk je speelstijl
je werk
wat je er voor opoffert
ben je stratergisch

ja er is echt veel nodig :eek:
 

DeletedUser

Guest
Er zijn duidelijk veel meer kinderen die dit spel spelen. Dat zie je denk ik ook aan de stammen, want in de Top stammen zitten haast geen kinderen, die zitten allemaal in stammen van 200+ ranking

nou daar ben ik een beetje tegen ik ben 12 maar ik kan best wel de speelstijl van een goeie stam aan

dus er zullen vast wel wat kinderen inzitten maar die zeggen gewoon dat ze ouder zijn
 

DeletedUser

Guest
Er zijn duidelijk veel meer kinderen die dit spel spelen. Dat zie je denk ik ook aan de stammen, want in de Top stammen zitten haast geen kinderen, die zitten allemaal in stammen van 200+ ranking

Dan heb je 't over peuters. In de leeftijd van 13-17 zitten echt wel pro's hoor en diegene die niet pro zijn gaan niet naar een massa-stam. (Uitzonderingen aanwezig :rolleyes:)
 

DeletedUser

Guest
Die niet pro zijn -> middelmatig gaan niet naar een massastam aangezien ze weten dat ze daar niks aan hebben..
 

DeletedUser

Guest
vroeger was ik hier altijd 2 min per dag op (kon ik snel geedeld worden)

nu zit ik hier soms 10 uur zonder te stoppen achter
Leuk leven heb je blijkbaar. Ik hoop voor jouw, dat je niet te snel geedeld wordt, anders heb je al die uurtjes voor niets gedaan :D. Trouwens, 10 uur? lol ik hoef maar 1 minuut per 2 uur ofzo effe kijken of ik nog een gs kan upgraden. Wat doe jij in die 10 uur? Rukken tot de volgende bouwopdracht?
 

DeletedUser2487

Guest
Leuk leven heb je blijkbaar. Ik hoop voor jouw, dat je niet te snel geedeld wordt, anders heb je al die uurtjes voor niets gedaan :D. Trouwens, 10 uur? lol ik hoef maar 1 minuut per 2 uur ofzo effe kijken of ik nog een gs kan upgraden. Wat doe jij in die 10 uur? Rukken op de volgende bouwopdracht?

lols niet zo brutaal doen he?
 
Bovenaan