W6 tactiek

DeletedUser

Guest
Hoofdgebouw (Level 1) 113 102 88 1 0:11:26 Uitbouwen naar level 2
Verzamelplaats (Level 1) Gebouw volledig uitgebouwd
Standbeeld (Level 1) Gebouw volledig uitgebouwd
Houthakkers (Level 5) 153 202 120 1 0:23:42 Grondstoffen beschikbaar: vandaag om 13:53 uur
Leemgroeve (Level 5) 215 162 117 2 0:23:42 Grondstoffen beschikbaar: vandaag om 13:24 uur
IJzermijn (Level 4) 184 172 165 3 0:23:42 Grondstoffen beschikbaar: vandaag om 13:31 uur
Boerderij (Level 1) 59 53 39 0:15:14 Uitbouwen naar level 2
Opslagplaats (Level 2) 96 81 62 0:15:33 Uitbouwen naar level 3
Schuilplaats (Level 1) 63 75 63 0:22:51 Uitbouwen naar level 2


ben nu ff ridder aan het maken. Kan ik vanmiddag gaan farmen :) zit vlak bij zo'n bonus dorp :cool:
 
Reactiescore
1.735
ik doe nu ook alleen maar de mijnen dadelijk ijzer lvl 4 dan de hele dag verder met hout en leem
 

DeletedUser3666

Guest
Mijn hout en leem zijn al 6, standbeeld heb ik al en hoofdgebouw ga ik naar 3 doen als ijzer 4 is denk ik.
 

DeletedUser

Guest
jullie zijn allemaal wel erg actief zeg maar.. mijn gs gaan nu naar lvl 5 allemaal, hout naar lvl 6..

daarna hq maar naar lvl 3 en dan die barracks en 4 speertjes ofzo (gs gespaard)
 

DeletedUser

Guest
jullie zijn allemaal wel erg actief zeg maar.. mijn gs gaan nu naar lvl 5 allemaal, hout naar lvl 6..

daarna hq maar naar lvl 3 en dan die barracks en 4 speertjes ofzo (gs gespaard)

pff. ja ik ben laat gestart. gisteren pas rond 5 uur ofzo. maar ik heb hout op lvl 5 ( gaat nu naar 6), leem op lvl 5, ijzer op lvl 4.

STandbeeld, en ben nu ridder aan het maken. En opslag op lvl 2. vanavond waarschijnlijk op 3. Want hij zit vanacht al vol.
 

DeletedUser

Guest
pff. ja ik ben laat gestart. gisteren pas rond 5 uur ofzo. maar ik heb hout op lvl 5 ( gaat nu naar 6), leem op lvl 5, ijzer op lvl 4.

STandbeeld, en ben nu ridder aan het maken. En opslag op lvl 2. vanavond waarschijnlijk op 3. Want hij zit vanacht al vol.

ik ook om 5 uur, daarvoor was het zown gekloot met dat on-off gebeuren met die wereld.
 

DeletedUser

Guest
achja. Een uurtje of 2, of een dag maakt niet echt uit. Het scheelt nu misschien 100 punten ofzo. DAt is echt niet veel.
 

DeletedUser

Guest
ik heb
hoofdgebouw lv1
verzamelplaats lv1
standbeeld niet beschikbaar
houthakkers lv 6(wordt lv 7 over een paar min.)
leemgroeve lv 6
ijzermijn lv 5
boederij lv 1
opslagplaats lv 1
schuilplaats lv 1

Een van de beste dorpen van tribalwars:)
 

DeletedUser

Guest
Hoofdgebouw (Level 1)
Verzamelplaats (Level 1)
Standbeeld (niet beschikbaar)
Houthakkers (Level 7)
Leemgroeve (Level 7)
IJzermijn (Level 3)
Boerderij (Level 1)
Opslagplaats (Level 1)
Schuilplaats (Level 1)

over een uurtje gaat houthakker naar 8
 

DeletedUser

Guest
valt mee, heb nu meer hout/leem nodig, als die op 8 zitten doe ik ijzermijn nog wel omhoog.
EDIT: bij nader inzien toch maar ijzermijn 4 aangezet.
 

DeletedUser8545

Guest
Eerste twee dagen doe ik gs, daarna standbeeld + ridder om te farmen
 

DeletedUser7025

Guest
valt mee, heb nu meer hout/leem nodig, als die op 8 zitten doe ik ijzermijn nog wel omhoog.
EDIT: bij nader inzien toch maar ijzermijn 4 aangezet.


Ik dacht het ook wel te redden met ijzermijn stuk of 4 leveltjes lager maar heb nu toch echt ijzer te kort.

Over de beste tactiek zou ik zeggen eerst 3 dagen alleen maar GS GS en nog eens GS. De 4e dag kazerne + standbeeld bouwen om wat verlaten dorpen te gaan farmen en verder ook GS. Dag 5 bouw je je muur wat uit en verder ook weer GS, GS en GS!
 

DeletedUser8546

Guest
Vraagje omtrent de verschillende tactieken die hier worden gepost.

Levert het eenvallen van de bonusdorpen iets op momenteel? EN is dat meer dan dat je uit de mijnen kan halen?

komt er dus op neer dat ik wil weten of ik nog in GS moet investeren of het beter is om al aan troepen te beginnen.

huidige lvls:
hout 7
leem 7
ijzer 4

verder niks gebouwd.
 

DeletedUser

Guest
Vraagje omtrent de verschillende tactieken die hier worden gepost.

Levert het eenvallen van de bonusdorpen iets op momenteel? EN is dat meer dan dat je uit de mijnen kan halen?

komt er dus op neer dat ik wil weten of ik nog in GS moet investeren of het beter is om al aan troepen te beginnen.

huidige lvls:
hout 7
leem 7
ijzer 4

verder niks gebouwd.


Waarom laat iedereen toch zn ijzer zo laag??

Elke gs is handig
 

DeletedUser

Guest
als je hem 3 lvl's lager houdt heb je precies genoeg ijzer.
 
Bovenaan