W59 - Expose The Stabbers

DeletedUser72940

Guest
Wie kiest er in de beginfase voor defensieve troops? Noobs! Want die zijn bang om aangevallen te worden. Maar is dit je verweer om een stab goed te praten? Goed verweer, sterke argumenten en een goed verhaal.

De pm die ik kreeg was dat hij meer ziet als een buur waar hij lekker mee kon ouwehoeren en in de ogen van meneer groeide ik niet hard genoeg, dus gaat die lekker stabben. Dit zegt genoeg over wat voor een speler jij bent. Maar je komt je maatje nog wel een keer tegen.
 
Reactiescore
2.508
Kijk ff naar die verliezen, zijn volledige deff stond daar haha

Ik denk dat je hier de bal niet eens probeert te slaan man. Ofja misschien met een blinddoek om en op 5km afstand.
Met deze reactie geef je je stab toe en lijk je er trots op te zijn.

Benikzelf zoekt nu een nieuw account: Klikje William is wel een doorzetter dus een aanradertje. Hoop oprecht dat je een betere co vind dan in het verleden verleden het geval was.
 

DeletedUser78975

Guest
Ook een gevalletje aan de schandpaal. Geef ook hem de kans zich te verweren en tegenbewijs te leveren. Mocht hem dat niet lukken, kan hij mooi op de lijst samen met Havelte. Dus eerste post mag wel gewijzigd worden naar een waardige stab-lijst post. Waarschijnlijk gaat de nu nog eenzame Havelte daarop gezelschap krijgen.

Met de info die je nu geeft lijkt het idd op een stab. Maar pas op hoor er zijn hier figuren hier die beweren dat een bg met terugwerkende kracht geacht moet worden nooit te hebben bestaan als er geen specifieke opzegtermijn is opgenomen. XD
 

DeletedUser72940

Guest
Hij mag zich wat mij betreft verweren hoor en bewijs leveren geen enkel probleem. Maar hij gaat het helaas nooit winnen. Ik verplaats mijn dorp naar de andere kant voor de wereld. We spreken een BG af via PM, dus dat is bewijs. Een BG kent geen opzegtermijn in dit geval, want ik gaf aan dat het een BG was voor de speelduur van de hele wereld.
 
Reactiescore
1.049
Beste forumlezers,
Ik wil jullie graag meer informatie geven omtrent de volgende 2 situaties:
- Sancties havelte
- Ban Niet nini
Want er zijn leuke nieuwe impulsen die toch wel de blik op Rota kunnen veranderen

Sancties havelte
Dit is mijn eerste agendapunt, Nadat de stab zoals hierboven duidelijk is toegegeven en er voldoende bewijs is geleverd, besloot ROTA, ons een mail te sturen met betrekking tot deze stab en de sancties ervan. Ze beweren een netjes aanbod te doen en laten Tha Yekka een PM sturen:
5310da0a7bd6480cabf4b41ea6e4be78.png


Het komt erop neer dat ze het ontkennen dat het een stab is maar dan toch wel willen helpen. Wat aardog zou je denken.... Maar dan concreet op wat ze voorstellen:
1. Wij geven een VV aan de enemies, lijkt me niet erg is ons voordeel
2. KDK Blijft in oorlog, Blijft hetzelfde zit geen voordeel aan voor ons
3. Dan nu bij de knaller! Ze gaan Havelte internen! Als je goed leest komt het er regelrecht op neer dat ze een gratis intern willen i.v.m. Ledenlimiet en die 2 spelers laten doorspelen voor betere activiteit
Wat is ons voordeel??
Nadat wij ons dus flink geschrokken waren kwamen we met een tegenaanbod,:
120bc246a70aee0f028ac6a3e1d5b61f.png

Leeks ons een redelijk voorstel:
Wij zijn 16 dorpen kwijtgeraakt door een echte stab/ban en havelte heeft er 13. Trekt het aardig recht toch? Daarnaast mag hij natuurlijk gewoon verder spelen binnen de stam. We kunnen het toch niet controleren, Als laatste omdat we dan meer grenzend gebied krijgen 3 dagen NAP zodat we ons een beetje kunnen neerzetten..
Dan krijgt onze uiterst beleefde Miguel uiteraard een reactie, Wij vol goede moed met ons voorstel tot deze binnenkwam:
560686aad9329144e38980db2dd158c5.png

Okee Okee als je het hebt gelezen zul je het al wel doorhebben:
- Beste Jekkah, Wij Hadden al front tot de stab. Die grond behoort ons toe
- Havelte mag blijven spelen = water bij de wijn
- Nogmaals Jekkah, Wij horen een 'slaatje' te krijgen, je zegt het zelf net nog! COMPENSATIE
- Die voormalige dorpen van havelte waren van ons. Zonder stab/ban was hetzelfde gebeurd
- Die NAP helpt jullie zelfs nog om op te bouwen en een plan te bedenken!
Dus als conclusie: Met deze voorwaarden had het exact quite gestaan. Dan hebben we gewoon onze eigen dorpen terug. Niet eens ''compensatie''

3daf550e079344adef16b4aff496f52a.png

Dit zal een van de laatste PM's zijn want ook deze is zo makkelijk te ontkrachten:
1. last van Korsakov? Straks vond je het geen stab weet je nog ;)
2. KDK en NN hebben recht op die dorpen, Maar zij kunnen die niet eisen. Daarom behoren ze tot een stam. Nieuw of oud maakt geen ruk uit een stab = een stab
3. NN verdient compensatie maar mag die niet waar die lag krijgen?
4. Dus je mag iemand zeg je nu 2x stabben omdat hij een aggresieve houding heeft?

|Tijdens de onderhandelingen|
- Gewoon weer nieuwe aanvallen op KDK
In plaats van de onderhandelingen even af te wachten maargoed....

8582788cde51366a6e59c821b00097b8.png

Dit is nog mooier:
Beste Jakka, deze oorlog is gestreden door een STAB dus als wij jullie stabben en dorpen pakken komt t ook door onszelf en is t ineens eerlijk?
NN verdiende in jouw opzicht een compensatie, Daar begonnen wij niet over.




Tot zover even de PM wisseling.
Vol medeleven een gesprek aangaan -> KDK blijven aanvallen -> gesprek afkappen

En daarna kwamen kata's van de BG stam.....

Oordeel zelf mensen. maar nog nooit zo iemand gezien die kantelde in een gesprek. Wel compensatie geen compensatie wel stab geen stab. Hierna zeggen jullie hem intern te straffen. Hebben jullie daar toevallig ook screens van of zijn het blaffende honden en willen jullie het in Eigen voordeel trekken terwijl wij compensatie verdienen?

Een post erna, beweer jij persoonlijk dat je ballen moet hebben om 2 fronten aan te gaan. Maar die ga jij niet aan want je gaat ze uit de weg. In plaats van een compensatie voor de stab, Praat jij hem hier goed. Volgende keer dus liever wat minder omslachtig en schijnheilig en gewoon zeggen:''Tis een stab en wij als ROTA keuren dat goed, ookal zeggenw e te compenseren uiteindelijk doen we toch niks'' Was een stuk korter en makkelijker geweest!



Dat gezegd te hebben kwamen we ook nog wat bewijs tegen over de ''toevallige'' ban van Niet Nini:
Een account waar jonas onze geliefde designer op speelde, Deed niks verkeerd. Speelde rustig wat en bracht wat plaatjes aan de man... ''Biedt Jonas plaatjes aan??'' dacht ROTA: ''Maar dat mag helemaal niet, is dat even chill! ''Okee'' roept The jekkah: ''Boys verzamelen, Ik heb goed nieuws. Jonas verkoopt plaatjes, Als wij een massa op hem plannen en net als de eerst edels eruit zijn dan reporten we hem en krijgt hij aanvalbare ban!'' waarop ROTA in koor antwoordde ''Komt in orde Baas!!'' En zo gebeurde dat in die dagen een gezamelijke stam actie kwam:
e8a4011647df5b2673574aaba38d9286.png

En kort daarvoor de ban van Niet nini:

Huhhm toevallig, Dagen ervoor 1 aanval geweest en deze dag een hoop...
Achja gelukkig is Dries er!:
bc407d5fab0dfb7d06eae4c99904273c.png

Ahh 9 minuten na een overname, Slim Dries. Alleen ben je iets vergeten
niet nini heeft nergens verteld over een ban, Hoe weet jij het? Had je orders tot na een overname je mond dicht te houden? Nouja tis al duidelijk dat ROTA ons een ban EN een stab heeft aangenaaid maar laten we de looptijden dan even kijken.... :
Als we kijken op TW stats zien we dat 006 the unforgiven 440 | 427 ligt.
Het dorp waarvanuit de trein kwam was de main van Metallynx: 448 | 435
Heb het nagebootst uit mijn eigen dorp en is 11/12 velden omdat je schuin gaat. Dat is 6 uur lopen.
Dus even in het kort:
Er wordt een aanval geplanned -> de aanvallen worden verstuurd -> niet nini wordt gebanned -> zonder het te vertellen weet dries het 9 minuten na de overname

Dus afsluitend:
ROTA heeft ons een ban en stab aangenaaid en wil niks verliezen/compenseren....
En dan uit een BG stam met kata's komen

Het bewijs ligt er, Wat elke topstam ermee doet is hun eigen keuze.
Ik hoop dat we voor een respectvolle wereld gaan zonder zulke stammen.
---
Met vriendelijke groeten,
Rens | Goez
 

DeletedUser78556

Guest
Mocht de stam Rota van gedacht veranderd zijn na deze zeer nette post met alle details en info.
Wij luisteren graag naar een eerlijke voorstel.

De bal ligt in jullie kamp.

Vriendelijke Groeten
Miguel / Stamleider
Chill.
 
Reactiescore
338
Metallynx had al een dorp binnen dus er was wel degelijk al een overname. Ik wist het nieuws van de ban doordat iemand van niet nini(dacht een Jelle) het had gezegd tegen Leonpij op skype.
 
Reactiescore
432
Ik denk dat je hier de bal niet eens probeert te slaan man. Ofja misschien met een blinddoek om en op 5km afstand.
Met deze reactie geef je je stab toe en lijk je er trots op te zijn.

Benikzelf zoekt nu een nieuw account: Klikje William is wel een doorzetter dus een aanradertje. Hoop oprecht dat je een betere co vind dan in het verleden verleden het geval was.

Ik probeer de bal niet eens te slaan inderdaad, dat klopt.

Beste William,

Laten we ons dan wel bij de volledige feiten houden als je zo graag geknipte citaten op het forum wilt plaatsen. Om even een beeld te schetsen van onze 'BG'.

- Je stond onder mijn volledige bescherming en gaf hier NIKS voor terug.
- Je vroeg mij het hemd van het lijf als het ging om dropopbouw, troepenopbouw, edelrichting, ect. Op de simpele vraag of je deff of off speelde kwam het antwoord: 'Wil ik niet zeggen want ik vertrouw je niet en je stam ook niet'. Leuke BG. Ik vertrouw je en geef je info. Op een simpele vraag kan niet eens een antwoord komen want geen vertrouwen.
- Op het moment dat je 500p had ging je onze stamleiding al een PM sturen of we aub even wat edelruimte voor je wilde overhouden. LOL. 90 procent van de stam ligt niet eens in je gebied, je had nog lang geen edels (Op dit tempo had je die over 4/5 weken gehad...). Zelfs toen heb ik je nog op ons forum verdedigd.
- Vanuit mij en stam kwam de vraag welke meerwaarde je nou eigenlijk had voor ons, je antwoord was dat die vanzelf wel kwam. Ja, als ik jouw constant bescherm dan komt die ooit wel. Probleem is dat je als dat van mij vraag je uberhaubt wel wat vertrouwen mocht gunnen.

Lang verhaal in het kort: Ik gunde je de start hier en heb je geholpen. Als je dan helemaal NIETS terug krijgt (Zelfs geen vertrouwen) dan kun je van mij part de pot op.
 
Reactiescore
1.019
Ik probeer de bal niet eens te slaan inderdaad, dat klopt.

Beste William,

Laten we ons dan wel bij de volledige feiten houden als je zo graag geknipte citaten op het forum wilt plaatsen. Om even een beeld te schetsen van onze 'BG'.

- Je stond onder mijn volledige bescherming en gaf hier NIKS voor terug.
- Je vroeg mij het hemd van het lijf als het ging om dropopbouw, troepenopbouw, edelrichting, ect. Op de simpele vraag of je deff of off speelde kwam het antwoord: 'Wil ik niet zeggen want ik vertrouw je niet en je stam ook niet'. Leuke BG. Ik vertrouw je en geef je info. Op een simpele vraag kan niet eens een antwoord komen want geen vertrouwen.
- Op het moment dat je 500p had ging je onze stamleiding al een PM sturen of we aub even wat edelruimte voor je wilde overhouden. LOL. 90 procent van de stam ligt niet eens in je gebied, je had nog lang geen edels (Op dit tempo had je die over 4/5 weken gehad...). Zelfs toen heb ik je nog op ons forum verdedigd.
- Vanuit mij en stam kwam de vraag welke meerwaarde je nou eigenlijk had voor ons, je antwoord was dat die vanzelf wel kwam. Ja, als ik jouw constant bescherm dan komt die ooit wel. Probleem is dat je als dat van mij vraag je uberhaubt wel wat vertrouwen mocht gunnen.

Lang verhaal in het kort: Ik gunde je de start hier en heb je geholpen. Als je dan helemaal NIETS terug krijgt (Zelfs geen vertrouwen) dan kun je van mij part de pot op.
je weet wel dat jij degene bent die nu fout zit, omdat jij stabt en aanvalt als er nog een bg is. William heeft niet gestabbet, dus als jij hiervoor je reputatie wilt vergooien voor deze wereld, oke jouw keus
 
Reactiescore
1.049
Metallynx had al een dorp binnen dus er was wel degelijk al een overname. Ik wist het nieuws van de ban doordat iemand van niet nini(dacht een Jelle) het had gezegd tegen Leonpij op skype.
Niet HAD al, die kreeg hij net
Jij beweert dat die eerder dan die 14.59 er al 1 had wat keihard is ontkracht.
En mijn pm dateert van 15:08, dat is wel degelijk na de ban én de overname lijkt me?
Zeker maar hoe kwam die ban?? Jullie hadden 2 dagen later kunnen aanvallen, 2 dagen eerder maar exact de dag en het uur van de ban..
Toevallig maat... Dan jij die PM + de volgende:
5cace2eb01dfd8e1dac790859a9a8eca.png

Reeds betekent Net of eerder dan gedacht, Maar die eerste edels moesten 6 uur lopen.
Ook getuig jij hier hoe vies jullie spelen. Net of de ban terecht was.
Als dit geen perfect voorbeeld is Dries
 

DeletedUser78556

Guest
Metallynx had al een dorp binnen dus er was wel degelijk al een overname. Ik wist het nieuws van de ban doordat iemand van niet nini(dacht een Jelle) het had gezegd tegen Leonpij op skype.

Er zijn 5 dorpen genomen geweest tijdens de Ban
De dag erop stond het account zwakker en kon er makkelijk verder overgenomen worden.
Eerlijke strijd toch??
 
Reactiescore
2.508
Ik ben geen mod op deze wereld maar een speler(dus geen rechten). Aan mij heb je niks.
 
Bovenaan