W59 - Expose The Stabbers

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.739
Ik denk dat dat je mijn laatste alinea verkeerd hebt geïnterpreteerd want ik kan jouw respons er op geen enkele manier aan koppelen. Je denkt toch niet dat ik in ga op je afsluitende vraag? Lees al mijn bijdragen maar terug uit dit topic dan zul je (imo) bijna alle schoonheidsfoutjes terugvinden. De behoefte om hier na afsluiting van de discussie (opnieuw) allerlei besproken constateringen/meningen te bespreken heb ik niet.
 

DeletedUser79064

Guest
Had me vooringenomen als neutrale lezer me niet in deze discussie te mengen. Maar ik moet toch het volgende kwijt. Ook mij is het niet onopgemerkt gebleven dat Roald97 met een objectieve bril waarvan de glazen subjectief lijken te zijn, zich over deze zaak buigt. Ik snap het laatste voorstel dat Chill. hier doet niet goed want persoonlijk vind ik het zelf wel heel erg coulant. De schade is vele malen groter dan wat er hier geëist wordt door hun. Zou echt uberdom zijn als Rota daar niet dankbaar gebruik van maakt.

En Roald ben ik blij dat je niet een strafrechter van professie bent. Je zal maar aan de slachtoffer(s) moeten uitleggen dat je de dader niet zo hard zult straffen omdat jij vindt dat een gulden-middenweg de beste oplossing is. Verder no offence intented hoor ;). Je stukken zijn vaak goed geschreven en grenzen net tegen het objectieve aan, maar laten toch hier en daar stukjes subjectiviteit doorschemeren. Ik neem het je overigens niet kwalijk dat ook jij hier het beste uit probeert te halen. Sterker nog, ik zou het (als ik een forum-mens was) zeker ook hebben gedaan. :oops:
 

DeletedUser78975

Guest
Bedankt voor het schetsen van dit 'volledige' beeld, want je maakt zelf alleen maar meer belachelijk. Maar ik zal even ingaan op al jouw punten.

1. Jij bent eerder gestart dan ik en gebruikt PP. Ik ben later gestart en gebruik geen PP hierdoor groei ik dus minder snel en al helemaal op een wereld met limiet farmen. Dus in deze fase van het spel kan ik nog niks teruggeven, maar dat lijkt mij ook niet zo gek.
2. Ik vertrouwde jou wel, maar jou stam niet. Jij gaat mij niet beschermen tegenover je eigen stam. Dus vandaar dat ik een paar zaken niet wilde delen op dat moment. Maar dit is veranderd toen ik een NAP kreeg aangeboden van jou stamleider Brain Teaser. Dus wat er nog even boven op komt is het feit dat jij ook nog een NAP overtreedt die ik met jou stamleider heb gesloten. Waarom jou stamleider reageert: daar zal die wel zijn reden voor hebben...
3. Als ik keek naar het niveau in de buurt dan had ik een mooie toevoeging geweest en hadden we elkaar mooi kunnen helpen.

Maar volgens mij snap jij de term BG niet helemaal. Een bondgenootschap smeed je tussen twee partijen die elkaar willen helpen in de strijd naar de top. Aanvallen is een NO GO! En het wijzen in de richting van mij is niet fair, want ik had 1k punten, dus wat kan ik uitrichten. De BG gold voor de hele wereld, dus er was tijd genoeg. Maar jij stabt liever een speler waarbij jij vroeger toestemming kreeg om als co te mogen spelen dan dat jij met diezelfde speler samenwerkt. Zegt genoeg over jou mentaliteit als speler en ik hoop van harte dat je zo snel mogelijk verdwijnt van w59. Maar daar zal ik zelf wel voor gaan zorgen!

@benikzelf
Ik parkeer jouw verzoek even. Stab Havelte en mogelijk(!) Rota wordt nu in volle gang eerst afgewerkt. Lees even de eerste post door. Ik heb namelijk van jou bewijsstukken (screens van gesprekken met datum, wanneer aangevallen, aanvalsrapport etc. etc.) nodig om jouw argumenten kracht bij te zetten. Als de speler die door jou verdacht wordt van stabberij dan nalaat op jouw bewijzen te reageren of zelf geen tegenbewijzen heeft, zal hij uiteraard ook op de stablijst komen. Ook jouw geval moet met de nodige zorg behandeld worden, vandaar mijn besluit om hem te parkeren en direct te behandelen na de afhandeling van de kwestie die nu gaande is. ;)

@ Chill en Rota: mochten jullie het geschil hebben opgelost wil ik aan de leiding van Rota vragen om met mij contacten op te nemen om mij, indien deze (oplossing/compensatie) liever niet openbaar wordt gemaakt, op de hoogte te stellen van de oplossing. Mijn voorkeur gaat echter uit naar openbaarheid en dus zie ik de oplossing het liefst hier gewoon in de topic verschijnen. Daarmee zal Rota's naam van de lijst worden gehaald. Gezien het feit dat de stab vaststaat zal de naam van Havelte niet worden verwijdert uit de stablijst. Zijn naam zal groen worden gemaakt, en hij wordt uit de stabmap verwijderd.

@SC Beast. Dankjewel!
 

DeletedUser72940

Guest
@benikzelf
Ik parkeer jouw verzoek even. Stab Havelte en mogelijk(!) Rota wordt nu in volle gang eerst afgewerkt. Lees even de eerste post door. Ik heb namelijk van jou bewijsstukken (screens van gesprekken met datum, wanneer aangevallen, aanvalsrapport etc. etc.) nodig om jouw argumenten kracht bij te zetten. Als de speler die door jou verdacht wordt van stabberij dan nalaat op jouw bewijzen te reageren of zelf geen tegenbewijzen heeft, zal hij uiteraard ook op de stablijst komen. Ook jouw geval moet met de nodige zorg behandeld worden, vandaar mijn besluit om hem te parkeren en direct te behandelen na de afhandeling van de kwestie die nu gaande is

Mijn post is bijgewerkt met alle mogelijke informatie.

w.
 

DeletedUser78975

Guest
In de zaak 'stab Havelte en vuil/ongeaccepteerd spel van ~Rota~' zijn de feiten rond. De onderhandelingen zijn last minute, in een vergevorderd stadium stuk gelopen (surprise surprise door welke partij dit zou komen).

Laatste voorstel vanuit het Chill kamp:
2b7bd937f83844cdec944ade00b2a7c6.png

Hieronder het definitief besluit van de ~Rota~ leiding:
c2cb5077597b592b531d0d7dccaecd30.png


Eindarrest Havelte/KDK en ~Rota~/Chill.
Inzake stab Havelte
Daar waar ik en later ook een aantal Chill leden met duidelijk en onbetwistbare bewijzen kwamen van de stab (zelf Havelte zelf heeft een bewijsstuk aangeleverd die de stab nogmaals bevestigd), komen de ~Rota~ leden, want Havelte zelf durft de discussie zelf niet te voeren, alleen met loze praatjes en bewezen leugens (zie eerdere berichten). Hieraan zal ik dus niet al te veel worden meer vuil maken. U kunt dit topic nalezen als u geïnteresseerd bent in de feiten.
Definitief besluit: de stab is bewezenverklaard. Er is voldoende bewijs aangeleverd en verweerder onttrekt zich bewust uit de discussie. Zijn stamgenoten konden geen tegenbewijs leveren. Havelte zal definitief op de stablijst blijven. Gefeliciteerd, je bent de eerste!


Inzake ~Rota~
Dit ligt mijns inziens wat complexer. Alhoewel met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid aannemelijk is dat zij verantwoordelijk zijn voor de ban, zullen zij daar niet voor worden afgerekend. Hard bewijs is daarvoor uitgebleven. Echter, is wel bewezenverklaard dat er sprake is geweest van gemeen en vies spel. Zij lijken binnen een uur (!) na de ban al op de hoogte te zijn hiervan, zonder dat dit al aan de buitenwereld bekend is gemaakt. In plaats van hier op een deftige manier mee om te gaan wordt er misbruik gemaakt van de omstandigheden aan de zijde van ~Rota~ (over 'vies' gesproken Jens). Wat zegt de ~Rota~ leiding hierover? 'NN houdt zich niet aan de regels = logische ban'. Nope, TW Team erkent zelfs dat de ban onterecht was. Wat betreft het voorstel. Dat doen jullie niet om Chill. een dienst te bewijzen maar om jullie met bloed besmeurde handen te wassen. Dit topic biedt immers spelers de gelegenheid je naam te zuiveren en dat is waar jullie gebruik van konden maken. Verder bordurend op het 'vies spel'. Als je met elkaar in onderhandeling bent én de onderhandelingen zijn al zo ver, dat jullie aangeven dat het zo goed als zeker is dat er een compromis komt, dan ga je niet diezelfde nacht nog 'ff' een slotoffensief doen met de stam op een speler van de tegenpartij. Dat bemoeilijkt de onderhandelingen dan wel en getuigt pas van vuil spel.

Wat betreft het zwart maken op het AF; openbaarheid van feiten is niet hetzelfde als zwart maken. Jullie zouden een punt hebben gehad als Chill. leugens over jullie aan het verspreiden waren. En wederom, net zoals ik heb gedaan, komen de Chill leden (anders dan het ~Rota~ kamp) met bewijzen om hun standpunten te bewijzen. Jullie betichten hun van zwartmakerij. Onzin. Feiten mogen hier in dit topic worden geplaatst: zorgt voor meer transparantie en waarborgt zodoende een eerlijk verloop (de neutrale lezer kan aan de hand de geleverde bewijzen dan zelf een oordeel vellen over de situatie). Neen. Een zaak als deze die dermate kwalijk is behoord met een rode letter aangetekend te staan. Dat is niet bepaald in jullie voordeel als jullie niet met tegenbewijzen en valide tegenargumenten komen, maar dat is het hele punt van deze topic: valselijk en bedrieglijke spelers/stammen aanpakken in het openbaar.

Over het stukje 'je snapt toch dat we dorpen waar we troepen en edels in hebben gestoken niet willen afgeven'. Oké waarom ben je dan überhaupt met de onderhandelingen bezig geweest, want daar was ook de kern van de onderhandelingen dat er dorpen moest worden ingeleverd (hoeveel was alleen iets waar jullie en Chill. niet eruit wisten te komen).
Definitief besluit: de stam ~Rota~ zal samen met Havelte op stablijst komen. ~Rota~ wordt hierin niet opgenomen vanwege een stab, maar vanwege gemeen en vies spel. Bovendien behouden zij, sterker nog zij geven aan alles te doen in hun macht om de stabber te beschermen. Een vermelding op de stablijst is daarmee proportioneel en geoorloofd. Er zijn voldoende mogelijkheden aangeboden om dit op een normale manier op te lossen waardoor zij dus de kans hadden in ieder geval de stamnaam te zuiveren. Zij zijn echter met één voorstel gekomen die je niet eens serieus kunt nemen. Daarna was het Chill. die haar nek uitstak om deze hele situatie toch op een normale manier op te lossen. Er zijn meerdere voorstellen gedaan. Uiteindelijk is er zo'n coulant voorstel gedaan, dat ik er met mijn hoofd niet bij kan dat ~Rota~ daar geen gebruik van heeft gemaakt.
Kortom, de stab wordt erkent door ~Rota~, niet eerlijk spel (in situatie betreffende NN) wordt erkent, maar: om jullie voor de laatste keer te citeren 'that's the game'. Nou ik kan je vertellen dat stabben, vies en gemeen spel door niemand op de wereld wordt geaccepteerd (met uitzondering van jullie natuurlijk).





Beide zaken zijn bij deze per direct gesloten. Verdere verweren worden niet meer in behandeling genomen en dit besluit gaat in kracht van gewijsde.



 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser78975

Guest
De volgende zaak die in behandeling wordt genomen is die van @benikzelf tegen @BangerdIsWhoIAm. Ik zal binnen afzienbare tijd naar de stukken kijken die zijn aangeleverd en zal dan mijn voorlopige mening daarover geven. Aan de forumgangers: voel je vrij ook in deze zaak weer je mening te geven. Hoe meer input hoe beter.

Aanklager = @benikzelf
Verdachte = @BangerdIsWhoIAm
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser78975

Guest
WELCOME AT JUDGE JUS SOLI!

WHATS NEXT? WHOS NEXT? STAY TUNED

Hehe, beoordeel alleen de feiten aan de hand van de aangevoerde bewijsstukken hé. Ik heb vanwege de vele littekens op mijn rug van stab in het verleden een enorme afkeer ontwikkeld tegen dit fenomeen en wil er derhalve alles aan doen om het te minderen in het spel. Ik vind dat het spel voor iedereen leuk en eerlijk moet blijven. Hoop dat jij dezelfde mening bent toegedaan @Unidentified Black Male.
 
Reactiescore
831
Hoe kan het toch dat wij wisten van de ban voor zelf de eerste aanvallen aankwamen? Hoe kan dit nu??? Ik raad iedereen die dit leest zeker de banlijst die door 1 partij word beheerd zeker serieus te nemen.

Hun bewijs materiaal:
jgw7MJq.png

Mijn bewijs:
MM9M4f4.png

gjeh2uN.png
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser78975

Guest
@Zuur Je komt nu je beklag doen terwijl ik al héél vaak heb gevraagd of jullie bewijsstuk willen aanleveren. En het meest beschamend is dat je dan met een dergelijke reactie komt. Als je het besluit leest, kon je teruglezen dat ~Rota~ niet wordt veroordeeld voor het aannaaien van een ban. Dus volgens mij ben jij de enige hier die niet serieus genomen moet worden door de forumgangers. Én wachten tot er een definitief besluit komt om dan pas met screens etc. te komen EN dan ook nog eens kei hard failen door beklag te doen over een punt waarvoor jullie niet eens zijn veroordeeld voor vies en gemeen spel.

Edit: omdat ik merk dat jij nogal moeite hebt met begrijpend lezen zal ik je voor een laatste maal helpen. De wijze waarop ~Rota~ met de aanvalbare ban is omgegaan (er is hier aangetoond, dat jullie wel vrij snel daarvan op de hoogte waren) door de aanvallen door te zetten en toen was al op het forum aangekaart dat het een onterechte ban betrof wordt als vies, gemeen en valselijk gekwalificeerd. Dit wordt zelfs door jouw leiding erkent!

ZAAK IS GESLOTEN. ANDERE PERSONEN HEBBEN NU RECHT OM HUN ZAAK HIER AAN TE KAARTEN. HEB VOOR DIE SPELERS EVEN RESPECT EN DOE JE INHOUDSLOZE BEKLAGEN EVEN IN DE PRAATHOEK.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
831
Ik laat je alleen maar weten hoe we dit te weten kwamen omdat dit in je banlijst wat aggresief wordt verwoord, misschien aanpassen nu je het bewijs hebt? Wat beleefdheid mag ook wel eens. Misschien is dat ook wel de reden waarom het zo moeilijk was voor sommigen om een voorstel te maken met jullie.
 

DeletedUser78975

Guest
Zie edit van mijn reactie boven de jouwe. Daarbij wil ik het laten. Verder wil ik je nogmaals verzoeken het respect op te brengen voor de overige spelers die hun stab-verhaal hier willen delen en je verweren in dit topic te staken. Je hoeft mij niet te respecteren maar doe dat op z'n minst voor die mensen die ook hun verhaal kwijt willen.
 
Reactiescore
1.049
sigh, ik heb respect voor iedereen maar je mist mijn punt volledig...
We zijn met een volledig laatste eervoorstel gekomen, Die amper te weigeren was.
Jullie doen dit simpelweg door te zeggen dat Luffy een agressieve houding had.
Zo kan ik ook elke stab maken en dan beweren dat ze boos worden en dan maar niks doen.
 
Reactiescore
1.049
Ik ben geen leiding dus dat beslis ik niet.

Wat ik wel vind is dat de zwartmakerij zo ver is gegaan dat de schade niet meer te herstellen is. Want alleen boos worden was het niet he. Maar dat is mijn mening.
AF zwartmaken = Politiek en propaganda
Dat heb ik je leider ook al verteld, Maar jullie vatten dit te persoonlijk op ipv er serieus op in te gaan.
 
Bovenaan