W51 Stablijst

DeletedUser77155

Guest
Dit is verreweg de beste exposé post die ik ooit heb gezien.

Damn er komt nog een overtreffende aanvulling op.
vergeef deze oude man met mijn gebrekkige taalkunsten wat bedoel je precies want moet ik dit nu positief of negatief opvatten hahah
 

DeletedUser77625

Guest
Ik vind ook rond uit belachelijk hoe ut allemaal gaat met out of reach

Mijn mening .

Hij had wat problemen en daar zou over gepraat worden toen stapten ze uit de stam zonder dat ik al antwoord had gegeven daarna hebben we gesproken en nu zijn ze naar septen gegaan ik voel me persoonlijk genaait maar komt misschien ook dat ik niet resolut denk of optreed of is het gewoon zo gepland jaa wie weet ik weet 1 ding ik sta achter mijn leider en volg hem !
 
Reactiescore
154
Dit is verreweg de beste exposé post die ik ooit heb gezien.

Damn er komt nog een overtreffende aanvulling op.

:D :D

Ik vind ook rond uit belachelijk hoe ut allemaal gaat met out of reach

Mijn mening .

Hij had wat problemen en daar zou over gepraat worden toen stapten ze uit de stam zonder dat ik al antwoord had gegeven daarna hebben we gesproken en nu zijn ze naar septen gegaan ik voel me persoonlijk genaait maar komt misschien ook dat ik niet resolut denk of optreed of is het gewoon zo gepland jaa wie weet ik weet 1 ding ik sta achter mijn leider en volg hem !

Punt 1: Een speler verlaat de stam gewoon wanneer ie dat wil.
Punt 2: Het is volkomen te begrijpen dat OOR uit N-S stapt.
Punt 3: Hoe kun je in hemelsnaam achter een leider staan die scheldt met RL, enorme kataoorlogen ontketent en daar nog openlijk en trots voor uitkomt? En ja je weet best over wat ik het heb.
Punt 4: Maakt allemaal niet zoveel uit, zowel Septen als N-S zijn gedoemd.
 
Reactiescore
1.015
IGHI is uit septen dus ik laat ivm die zelfde afspraken dat account met rust tot 15 januari, ik zie wel of zijn vertrek een smerig kunstje is om onder de nap tot 15 januari uit te komen. Maar ns zal niet mee gaan in hun stabs en eerlijk blijven spelen
enkel het account out of reach is cf afspraak edelvoer voor ns dus die vat buiten de nap zoals ik septen al mee had gedeelt

Zullen we eens al jouw stabs van het verleden opsommen? Ik zal CoMa contacteren een tweede forum open te zetten ;).
 

DeletedUser77625

Guest
:D :D



Punt 1: Een speler verlaat de stam gewoon wanneer ie dat wil.
Punt 2: Het is volkomen te begrijpen dat OOR uit N-S stapt.
Punt 3: Hoe kun je in hemelsnaam achter een leider staan die scheldt met RL, enorme kataoorlogen ontketent en daar nog openlijk en trots voor uitkomt? En ja je weet best over wat ik het heb.
Punt 4: Maakt allemaal niet zoveel uit, zowel Septen als N-S zijn gedoemd.


Beste natuurlijk mag een speler gaan wanneer die wil maar ik had goede bant met die spelers en had heel anders gekund

En dat ik achter me leider sta is teken dat ns meer inhoud heeft dan al jou 4de punten prima dat je mening geeft maar laat iedereen in hun waarde maar aan jou denk vermogen te zien heb je niet veel meer als die 4 punten dat geeft niet
Sommige mensen hebben niet meer nodig maar wij in NS houden van respect en waardes vooral onder de leden en als er een probleem is word dat uit gesproken en als je dan beslist om te gaan ga niemand houd je tegen ....

Niemand is gedoemt tot de winnende stam hun prestatie heeft gekregen !
 

DeletedUser77625

Guest
Ns is gedoemd. het feit dat je dit niet inziet zegt genoeg. ik heb het nu niet over de spelers die erin zitten ;)


Ik ben ns lid en zal strijden en ik strijd voor me maatje die op ons neer kijkt hoe ns straks de wereld wint

Maar laten we bij de fijten blijven ging om stabs etc deze discussie past hier niet in deze toppic
 

DeletedUser77155

Guest
:D :D



Punt 1: Een speler verlaat de stam gewoon wanneer ie dat wil.
Punt 2: Het is volkomen te begrijpen dat OOR uit N-S stapt.
Punt 3: Hoe kun je in hemelsnaam achter een leider staan die scheldt met RL, enorme kataoorlogen ontketent en daar nog openlijk en trots voor uitkomt? En ja je weet best over wat ik het heb.
Punt 4: Maakt allemaal niet zoveel uit, zowel Septen als N-S zijn gedoemd.

Dat goed lezen nooit je sterkste kant is geweest dat weten we inmiddels al

1:Uiteraard staat het een ieder vrij om te gaan, echter septen en ns hebben een akkoord dat als er voor 15 januari iemand de stam zou verlaten ze ervanaf blijven omdat het dan edelvoer is voor de oude stam

Op onderstaande is septen akkoord gegaan
Sandokan the Pirate op 24.12. om 02:48 uur
oke ik wil het volgnde voorstellen

die nap komt er tot 2 januari
gregorian mogen jullie wel aanvallen
de rest van ns blijven jullie vanaf tot 15 januari (voor wat hoort wat) ook als iemand ns verlaat blijven jullie er vanaf want dan is het onze edelvoer

dus in ruil voor nap tot 15 januari mogen jullie gregorian blijven aanvallen en edelen ook tussen kerst en oud en nieuw desnoods kick ik hem

2:kinderachtig en ondoordacht antwoord, als je OOR spelers kent weet je dat het einzelgangers zijn en nooit iets voor de leden aanvallen deden, behalve claims negeren van stamleden

3:ik roep nooit op tot kata oorlogen, ben zelf laats geprezen door septen dat ik ze alleen op muur gooide , af en toe zit er een kleine kata op boerderij so what doet septen ook

4: die uitspraak laat ik aan jezelf
 

DeletedUser77155

Guest
En toen was het stil in Septen, ze durven me ingame niet eens te woord te staan omdat ze weten dat ze fout zitten
Nu hopen ze dat NS zich laar verleiden tot iets te doen waardoor Septen onder de NAP uit kan komen

Die NAP afspraken komen ze al niet na die hebben ze nu al aantal keer overtreden maar wij blijven gewoon lachen en heel w51 weet inmiddels wat een stabstam Septen was , is en zal blijven. Als ze eerlijk waren geweest hadden ze Out of Reach gekickt zeker na het hele spionnen verhaal van Holland105. En dat diezelfde stabbers van een Out of Reach gelijk de eerste dag in de aanval gaan op edict is al helemaal van de gekke dus wat dat betreft passen die stabbers wel goed in Septen
 

DeletedUser76513

Guest
Een speler mag gaan en staan waar hij/zij wilt in mijn ogen alleen het fijt dat Septen en NS een NAP hebben en dan de overstap wordt gemaakt is gewoon afgespraken werk. Als ze daar fatsoenlijk met de situatie om waren gegaan dan hadden ze de overstap na de Nap gedaan. Stab kan ik het niet echt noemen maar het is weer is verre van netjes.

Dennis: Feiten is met Ei en niet met Ij
Dennis: Niet in deze topic maar in dit topic
Dennis: Bant is een dorp in de noordoostpolder met 1300 inwoners (google):D hoop dat je in je eerdere bericht toch een andere bant(d) bedoeld?
 

DeletedUser

Guest
Een speler mag gaan en staan waar hij/zij wilt in mijn ogen alleen het fijt dat Septen en NS een NAP hebben en dan de overstap wordt gemaakt is gewoon afgespraken werk. Als ze daar fatsoenlijk met de situatie om waren gegaan dan hadden ze de overstap na de Nap gedaan. Stab kan ik het niet echt noemen maar het is weer is verre van netjes.

Dennis: Feiten is met Ei en niet met Ij
Dennis: Niet in deze topic maar in dit topic
Dennis: Bant is een dorp in de noordoostpolder met 1300 inwoners (google):D hoop dat je in je eerdere bericht toch een andere bant(d) bedoeld?
Laten we een iemand niet beoordelen op de taalfouten die hij maakt maar gewoon op de inhoud, ja?

Daarnaast gaat het niet echt goed met Septen:eek: Elk front verliezen
 

DeletedUser77155

Guest
Een speler mag gaan en staan waar hij/zij wilt in mijn ogen alleen het fijt dat Septen en NS een NAP hebben en dan de overstap wordt gemaakt is gewoon afgespraken werk. Als ze daar fatsoenlijk met de situatie om waren gegaan dan hadden ze de overstap na de Nap gedaan. Stab kan ik het niet echt noemen maar het is weer is verre van netjes.

Ik denk dat je dan dit niet goed gelezen heb, er staat duidelijk dat als iemand NS verlaat voor 15 januari dat septen eraf moe3t blijven omdat het dan edelvoer van NS is en blijft

En dan heb ik het nog niet eens over het hele spionnenverhaal van holland105 waar septen maanden dankbaar gebruik van heeft gemaakt en mensen aangevallen heeft door info van holland105

Sandokan the Pirate op 24.12. om 02:48 uur
oke ik wil het volgnde voorstellen

die nap komt er tot 2 januari
gregorian mogen jullie wel aanvallen
de rest van ns blijven jullie vanaf tot 15 januari (voor wat hoort wat) ook als iemand ns verlaat blijven jullie er vanaf want dan is het onze edelvoer

dus in ruil voor nap tot 15 januari mogen jullie gregorian blijven aanvallen en edelen ook tussen kerst en oud en nieuw desnoods kick ik hem
 

DeletedUser76162

Guest
Een speler mag gaan en staan waar hij/zij wilt in mijn ogen alleen het fijt dat Septen en NS een NAP hebben en dan de overstap wordt gemaakt is gewoon afgespraken werk. Als ze daar fatsoenlijk met de situatie om waren gegaan dan hadden ze de overstap na de Nap gedaan. Stab kan ik het niet echt noemen maar het is weer is verre van netjes.

Dennis: Feiten is met Ei en niet met Ij
Dennis: Niet in deze topic maar in dit topic
Dennis: Bant is een dorp in de noordoostpolder met 1300 inwoners (google):D hoop dat je in je eerdere bericht toch een andere bant(d) bedoeld?
 

DeletedUser75970

Guest

Geloof ik heeft hij dat expres gedaan, anders is het een pittige faal :biggrin:
 

DeletedUser77155

Guest
Waarom moeten hier op het AF altijd van die mierenneukers zitten en zeuren over schrijffouten

wie weet tikt die snel of heeft die dislexy of iets anders en dan is het not done om zo,n iemand belachelijk te maken

dus laat iedereen in zijn waarde en reageer liever inhoudelijk waarover dit topic gaat namelijk stabs wat septen keer op keer doet
 
Reactiescore
154
Waarom moeten hier op het AF altijd van die mierenneukers zitten en zeuren over schrijffouten

wie weet tikt die snel of heeft die dislexy of iets anders en dan is het not done om zo,n iemand belachelijk te maken

dus laat iedereen in zijn waarde en reageer liever inhoudelijk waarover dit topic gaat namelijk stabs wat septen keer op keer doet

Omdat het verzorgder en betrouwbaarder overkomt op andere forumgangers.

Overigens kan je je focus op een andere stam leggen, je focussen op Septen afbreken zijn vijgen na Pasen, het kleinste kind kan zien dat er in Septen geen lijn meer zit.
Ik zou je dus aanraden om spionnen te verzinnen in andere stammen, en daarover wat gaan roepen.
 

DeletedUser77625

Guest
Haha het blijkt wel dat ze allemaal wel goed lezen ben ik blij om
Misschien dringt het door dat ns blijft en zich op elke front zich versterkt zelf op de taalfouten en trouwens je vergeet lonewaker sandokan die liet zich weg edelen en ging op septen account spellen en doske2 .... kijk dat zijn spelers die denken dat de sterkste stam altijd sterkste is ... NOT ;!!

Er zijn 2 stammen die van begin niet uitelkaar vielen en stand houden zijn NS en Edict ! De rest zijn veel samen die uit andere stammen bestaan en dat gaat toch op breken op en duur want je hebt 10 haantjes en 1 kip in het kippen hok ....


Maar goed even voor obadiah
ik mag spel fouten maken en vaak niet goeie gronologische zinnen typen en vaak onduidelijk mij verwoord maar ik ben en ik blijf een

NAVY SEAL

Met trots ! Tot op het slag veld !
 
Bovenaan