W51 Stablijst

DeletedUser77155

Guest
Waarom kom je steeds met verhaal dat ik spionnen verzin, ik heb alle bewijzen afgegeven aan Floris en Sebas die leider zijn van Septen dus dat holland105 een spion was is al bewezen en hoef ik jou niet apart te bewijzen

alle andere zaken is ook al bewezen zeker dat ze out of reach aannemen tegen alle afspraken in en dat terwijl wij alle afspraken zijn nagekomen en septen heel het account gregorian mocht internen

als je ingame de bewijzen wil hebben flaviouz dan zou ik zeggen schrijf me aan dan krijg je de hele pm tussen holland105 en mastersr19 van wel dik 2000 postings met verraad
 
Reactiescore
154
Waarom kom je steeds met verhaal dat ik spionnen verzin, ik heb alle bewijzen afgegeven aan Floris en Sebas die leider zijn van Septen dus dat holland105 een spion was is al bewezen en hoef ik jou niet apart te bewijzen

alle andere zaken is ook al bewezen zeker dat ze out of reach aannemen tegen alle afspraken in en dat terwijl wij alle afspraken zijn nagekomen en septen heel het account gregorian mocht internen

als je ingame de bewijzen wil hebben flaviouz dan zou ik zeggen schrijf me aan dan krijg je de hele pm tussen holland105 en mastersr19 van wel dik 2000 postings met verraad

Ik ga even in het midden laten of je ze verzonnen hebt of niet, maar dat was niet de kern van mijn boodschap. Het was waarschijnlijk slecht verwoord, maar ik wou de nadruk voor leggen op 'andere stammen', en niet op 'spionnen (al dan niet verzonnen)'. Daarmee wilde ik dus zeggen dat je je focus beter naar andere stammen kan verleggen, daar Septen toch al kapot is.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser77625

Guest
Ik ga even in het midden laten of je ze verzonnen hebt of niet, maar dat was niet de kern van mijn boodschap. Het was waarschijnlijk slecht verwoord, maar ik wou de nadruk voor leggen op 'andere stammen', en niet op 'spionnen (al dan niet verzinnen)'. Daarmee wilde ik dus zeggen dat je je focus beter naar andere stammen kan verleggen, daar Septen toch al kapot is.

he je kan ook aardige reacties geven dat is nieuw ! Maar goed om te zien!

Betreft septen is nog niet stuk ze bezitten nog veel te veel gebied ze zijn pas weg als alle andere stammen hun dorpen bezitten en maakt niet uit of ze naar andere stammen gaan ik heb paar namen op me lijstje staan die gewoon vies spelen ook al gaan ze naar een vriendschappelijke stam of wat dan nog sloop ik ze nog ...

Maar pas na 15 januari eerder Gun ik hun die plezier niet laat ze maar lekker zweten en zich zelf voorschut zetten en hun naam als stam maar verder verdoezelen !
 

DeletedUser75970

Guest
Even een vraag: Dennis, ben jij toevallig het jongere broertje van Sandokan?

Hier sla je de plank flink mis, Septen en At all bestaan al langer dan Edict.
Verder klopt het dat NS het langst bestaat maar er zijn zodanig veel stamveranderingen geweest dat je niet echt kut spreken van een stabiele stam.

Verder vind ik het lullig als mensen iemand verbeteren op zijn of haar spelling maar kom op, 'gronologische' gaat wel echt ver.
 

DeletedUser77155

Guest
Ik ga even in het midden laten of je ze verzonnen hebt of niet, maar dat was niet de kern van mijn boodschap. Het was waarschijnlijk slecht verwoord, maar ik wou de nadruk voor leggen op 'andere stammen', en niet op 'spionnen (al dan niet verzonnen)'. Daarmee wilde ik dus zeggen dat je je focus beter naar andere stammen kan verleggen, daar Septen toch al kapot is.

verzonnen is het niet en als je wil dat ik me op andere stammen focus zeg me dan in welke stam je zit dan focus ik me daar wel op

en dit topic gaat over stabben dus als ik een spion ontmasker is dit het juiste topic ervoor lijkt me
 

DeletedUser77155

Guest
Even een vraag: Dennis, ben jij toevallig het jongere broertje van Sandokan?

Hier sla je de plank flink mis, Septen en At all bestaan al langer dan Edict.
Verder klopt het dat NS het langst bestaat maar er zijn zodanig veel stamveranderingen geweest dat je niet echt kut spreken van een stabiele stam.

Verder vind ik het lullig als mensen iemand verbeteren op zijn of haar spelling maar kom op, 'gronologische' gaat wel echt ver.

lol wij nemen tenminste eerlijke spelers aan dat kan je van septen niet zeggen :) al hun recrutings waren rampzalige lui, lonewalker-LION-out of reach ga zo maar door
 

DeletedUser77625

Guest
Even een vraag: Dennis, ben jij toevallig het jongere broertje van Sandokan?

Hier sla je de plank flink mis, Septen en At all bestaan al langer dan Edict.
Verder klopt het dat NS het langst bestaat maar er zijn zodanig veel stamveranderingen geweest dat je niet echt kut spreken van een stabiele stam.

Verder vind ik het lullig als mensen iemand verbeteren op zijn of haar spelling maar kom op, 'gronologische' gaat wel echt ver.

Beste !
Ik heb gewoon groot probleem met spellen ik typ woorden hoe ik ze zeg en heb ook nog dislexy ik oefen er vaak op maar heb me dagen dat het minder gaat ....

Dat kan van septen en att All maar die kwamen toen nog niet in beeld in begin :) die stammen hebben zich nu wel op de kaart gezet ik dacht dat edict er gelijk was met ons maar goed heb het ook wel eens mis bedankt voor het verbeteren !


En betreft of ik sandokan's broertje ben ?
Op wat baseer je deze ingeving vind dat wel interessant
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser75970

Guest
Beste !
Ik heb gewoon groot probleem met spellen ik typ woorden hoe ik ze zeg en heb ook nog dislexy ik oefen er vaak op maar heb me dagen dat het minder gaat ....

Dat kan van septen en att All maar die kwamen toen nog niet in beeld in begin :) die stammen hebben zich nu wel op de kaart gezet ik dacht dat edict er gelijk was met ons maar goed heb het ook wel eens mis bedankt voor het verbeteren !


En betreft of ik sandokan's broertje ben ?
Op wat baseer je deze ingeving vind dat wel interessant

Dat van Sandokan's broertje was een grap :tongue:
Np, kan gebeuren zal je verder niet meer verbeteren maar vond 'gronologische' wel het verbeteren waard :tongue:
 

DeletedUser77625

Guest
Dat van Sandokan's broertje was een grap :tongue:
Np, kan gebeuren zal je verder niet meer verbeteren maar vond 'gronologische' wel het verbeteren waard :tongue:

.hahaha mag wel verbeteren hoor ik stoot me er niet aan vind soms grappig datvandre mensen zich zo opwindend hoe ik dan spelfouten maak en hun me gaan verbeteren

Teken dat ze toch willen dat ik blijf door typen anders verbeteren ze me niet ,!

Haha dacht al waar komt dat weg met sandokan's broertje maar i get it :p maar wie weet eigenlijk zijn we allemaal familie want Adam en Eva waren volgens de Bijbel eerste mensen op aarde .... Ik persoonlijk zeg dat we van de apen afstammen maar ons meer hebben geëvolueerd kijk naar Lucy eerste mens aap geloof ik ....
 

DeletedUser76162

Guest
Laten we het bestaan van god in zo'n veelzijdige community niet in vraag strekken :eek:
 

DeletedUser77155

Guest
Laten we het bestaan van god in zo'n veelzijdige community niet in vraag strekken :eek:

TW is een spel voor gelovigen want net zoals in rl begint elke oorlog door het geloof

als al die dombo,s eens stopten te denken dat er iemand boven is dan zou de wereld er een stuk vrediger uitzien
 
Reactiescore
154
TW is een spel voor gelovigen want net zoals in rl begint elke oorlog door het geloof

als al die dombo,s eens stopten te denken dat er iemand boven is dan zou de wereld er een stuk vrediger uitzien

Met je laatste zin kan ik het eens zijn, echter is tw nu eenmaal een oorlogsspel, en worden die oorlogen totaal niet door geloof veroorzaakt :p
 

DeletedUser77625

Guest
Ben ik niet mee eens elke oorlog tot nu toe was om geloof geld en macht .......



Sorry oorlogen op tw bedoelde je ....
Klopt die worden door de spelers veroorzaakt !
 
Reactiescore
3.536
Zo kan je geloof met alles linken. Heeft in principe niets te maken met geld en eigenlijk ook niet met macht.
 

DeletedUser78054

Guest
nja klopt, maar zo gaan we te philosophies worden. het feit blijft dat deze discussie niets met TW te maken heeft :eek:
 

DeletedUser77788

Guest
en tog vind ik jullie meningen hierover wel heel interessant.

Heb een geloof bedacht voor At All ... het Obeyisme :oops:
 
Bovenaan