W51 Stablijst

DeletedUser75324

Guest
even stukjes van topic teruggelezen niet helemaal, te veel werk. Daar spreek je ons niet direct aan als stabbers, maar noem je ons medeplichtig alsof wij meegedaan hebben aan de stab


Kort gezegd medeplichtig
DID is medeplichtig
CV heeft inkopen gedaan bij de stabstam van w51


als je wat verkondigd als een feit zie dan wel dat wat je zegt klopt anders is de geloofwaardigheid er van af.

Volgens mij doe jij precies het zelfde hier?
ant Vinnie kan nu nog 3000 stabs plegen aangezien jullie daaraan toch niets doen

omdat jullie er toch niets ergs aan vinden

Dit presenteer jij ook weer als feiten. Net als het "feit" dat lovebird misbruiken? Man man man.
Nu heb je je Drama / aandachts geile moment weer gehad. Ga nu maar weer verder met anoniem spelen en pak vinnie maar in game aan dan
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser75324

Guest
Dus als ik het goed begrijp dan zeg jij dat ik jullie stabbers noem en kom je nu bewijzen aantonen waarin ook te zien is dat ik jullie geen stabbers noem?
Goede p&p en bespaard mij wederom veel tijd :D

Nee idd je noemt niet alleen ons stabbers, maar meteen onze hele stam :)
 

DeletedUser76166

Guest
Tl;DR
Mocht iemand nog modder zoeken, plaats hier iets..
 

DeletedUser76153

Guest
even stukjes van topic teruggelezen niet helemaal, te veel werk. Daar spreek je ons niet direct aan als stabbers, maar noem je ons medeplichtig alsof wij meegedaan hebben aan de stab
.







Volgens mij doe jij precies het zelfde hier?




Dit presenteer jij ook weer als feiten. Net als het "feit" dat lovebird misbruiken? Man man man.
Nu heb je je Drama / aandachts geile moment weer gehad. Ga nu maar weer verder met anoniem spelen en pak vinnie maar in game aan dan


Jij bent echt een raar kereltje

Nieuw kutforum dan ook.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser61134

Guest
Jij bent echt een raar kereltje.

Dit presenteer jij ook weer als feiten. Net als het "feit" dat lovebird misbruiken? Man man man.
Nu heb je je Drama / aandachts geile moment weer gehad. Ga nu maar weer verder met anoniem spelen en pak vinnie maar in game aan dan

Quote-fails.
Maar desbetreffende speler is niet meer anoniem, naam staat in profiel.
Ten laatste zulke spelers hun vrijheid niet ontnemen. Er zijn mensen die kunnen lachen om bepaalde posts.
 
Reactiescore
3.584
Die tekst was van iemand anders bedoelt op mij niet van itsARTificial :) En ik ben nog anoniem.
 

DeletedUser

Guest
Je weet dat er maar 10 spelers op het AF zitten ofzo? Als iemand een stab komt melden van een speler die niet eens zichzelf kan komen verdedigen op het AF, werkt het eerlijke systeem niet echt.

Iedereen kan zichzelf komen verdedigen, daarmee zit je er dus naast, Of ze die moeite willen nemen, is aan hen zelf.
Maar ga nu niet vertellen dat iemand "nomineren" not done is om die reden. Het blijft toch ook de "mening" van iemand die dat aankaart?
 

DeletedUser

Guest
Waarom heb je überhaupt die naam gekozen... :p

Soms krijg je een mooi account aangeboden en als je die dus gaat gebruiken, moet dat geen bezwaar zijn, lijkt mij.
Eigenlijk dus niet zelf gekozen, maar mee geconfronteerd worden.
Waarom dan niet gebruiken, als dat account volzit met vlaggen. De naam van het account zegt toch verder niets over de speler(s) die er op zit(ten).
 

DeletedUser76166

Guest
Haha normaal gesproken wel aangezien de bespelers die naam kiezen.. :p Ik ga er dus vanuit dat jij fan bent van Miley Cyrus, dat imago kom je nu niet meer vanaf..
 

DeletedUser

Guest
Haha normaal gesproken wel aangezien de bespelers die naam kiezen.. :p Ik ga er dus vanuit dat jij fan bent van Miley Cyrus, dat imago kom je nu niet meer vanaf..

Zou ik dan van jou mogen vernemen wie dat is: Miley Cyrus ?
Ik ken die naam van het account, heb er verder geen research naar gedaan.
Misschien had er wel een "S" vóór die naam gemoeten en hebben ze dat vergeten?

Kan ik er dan ook vanuit gaan dat jij dikke sigaren rookt, zoals Sir Winston Churchill altijd deed?
 

DeletedUser74373

Guest
Zou ik dan van jou mogen vernemen wie dat is: Miley Cyrus ?
Ik ken die naam van het account, heb er verder geen research naar gedaan.
Misschien had er wel een "S" vóór die naam gemoeten en hebben ze dat vergeten?

Kan ik er dan ook vanuit gaan dat jij dikke sigaren rookt, zoals Sir Winston Churchill altijd deed?

Geen idee of je sarcastisch bent of echt 5 jaar onder een steen hebt gelegen.
 
Bovenaan