W51 Stablijst

Reactiescore
3.584
Vinnie 319, deelt in zijn voormalige stam ML mee dat hij vertrekt (let vooral op de tijden):

ebb51a327bfa497f8bb5b025b95a2414.png


Het is trouwens, er is een tijd van komen en gaan en mijn tijd van gaan is nu gekomen. Maargoed!
2 uur later verschijnt deze post in de stam ML (let op de tijden):

f95d036e284a44488e8e4832bc439e19.png


Zoals je kan zien een noobje die online kwam en de aanval zag aankomen van de speler die 2 uur geleden was weggegaan. Vinnie had enkele minuten nodig om zijn scout eropaf te sturen, dan zijn clear op pad te sturen (alles dood van thekillerivke) en vervolgens bleef hij die farmen. Het slachtoffer in kwestie was al rap gestopt maar dat speelt allemaal geen rol. Het feit is dat Vinnie de stam verliet en enkele uren daarna zijn ex stamgenoot die vlak tegen hem lag al ging aanvallen. Normaal zou ik zeggen wacht 3 dagen met een ex stamgenoot aan te vallen, nu het is de start dus zou al richting 48 uur gaan mogelijk mits overleg 24 uur maar lager zeker niet. Enkele minuten had die nodig voor een scoutaanval en max 2 uur voor zijn clear die hij vervolgens gebruikte om hem even te blijven leeg farmen.

Toen ik een speler in opdracht het aanspreekpunt (DID) van Vinnie zijn stam liet aanspreken (waarvan ik dacht dat dit dan ook de leider was) kwamen tot het volgende uit:

cf9d1c1e8a1245899ab436807feb7128.png


Gevolgd door een lange discussie waar die uiteindelijk wel toegaf dat hij niet blij was met wat Vinnie deed, echter kwam het woordje stab 'toen' nog niet ter sprake. Later heb ik dan ook ondervonden wat de echte reden was waarom hij mij maar niet wou doorverwijzen naar de leider van de stam, want dit was namelijk Vinnie himself.

Een sanctie voor hem moest ik dus niet verwachten, ondertussen hadden ze blijkbaar besproken wat ik allemaal gezegd had op het AF en er een mooie draai aan gegeven. Want dit stond op een toenmalig lid zijn profiel (let op de tekst):

8ddb5ee9520c490ab65ed7dcac21196b.png




Blijkbaar stonden ze wel achter de keuze van Vinnie, god mocht weten waarom. Al zal het wel zijn omdat hij de grote speler was en ze hem nodig hadden/bevriend waren. (onthou de naam Lovebird)

Ondertussen zette de discussie op het AF zich verder en bleek al snel dat ze zich er niet zo konden uit lullen (let op de handtekening w51 speler DID):

1737ad1e9d8146328b94ecd2ae2b1f87.png


Zijn eigen stamgenoot bevestigd letter op het AF dat zijn buddy Vinnie een stab heeft begaan. Ze waren ondertussen van hun stam Ded. overgegaan naar de stam CV, zo ook de leider van CV gaf toe dat dit een stab was, met de uitleg dat iedereen een 2de kans verdient (wat je NOOIT mag zeggen op dezelfde wereld) want dat zou betekenen dat elk lid van CV 1 stab mag begaan zonder daar gestraft voor te worden door de leiding. Dat terzijde gaf ook Vinnie eindelijk toe dat hij gestabt heeft. (Eigenlijk was er niemand die uiteindelijk nog wat anders beweerde ^^).

Enkel bleven zijn vrienden hem bijstaan omdat ze hem persoonlijk mogen en hem nodig hadden (was pp abuser). Speler LoveBird die zo achter Vinnie stond toen der tijd zat net als Vinnie in ML, Vinnie ging eruit en maakte een stam aan, ging LoveBird uit zijn ex stam halen, Ded. deed fussie met CV, LoveBird mocht weer mee, CV valt uit elkaar, Vinnie heeft samen met zijn 2 vaste buddys een nieuwe stam aangemaakt en LoveBird blijft achter, want mag niet mee wegens (te slecht wellicht). Dit samen met nog enkele spelers van LoveBird zijn grote die allemaal in de weg liggen en misbruikt zijn geweest door de 3 grote spelers van de nieuwe stam septen. (wat zeker legaal is, maar niet zo netjes) Moraal van het verhaal, steun een stabber nooit omdat je aan zijn kant staat want karma komt je halen :D

Vinnie heeft gestabbed en is een waardige vernoeming voor dit topic, DID en Argwahn zijn de spelers die dit allemaal hebben laten gebeuren samen met de ex leider van CV Muramasa. Heb maar weinig begrip voor deze 3 spelers.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser76365

Guest
Als de stam uit elkaar valt dan is dit onze goede recht om een eigen stam te maken toch? ^^ Alsof je bij iemand zou moeten blijven plakken eenmaal je te lang met hem in de stam zat.

Lovebird heeft zijn eigen weg gekozen dus weet niet wat het probleem is.
 
Reactiescore
3.584
Volgens mij heb ik nergens gezegd dat het een probleem is enkel dat ik het niet zo netjes vind dat jullie een speler laten vallen die jullie al de hele wereld gevolgd is omdat hij edelvoer is.

Niet echt irrelevant om er verder nog op door te gaan.
 

DeletedUser75324

Guest
Volgens mij heb ik nergens gezegd dat het een probleem is enkel dat ik het niet zo netjes vind dat jullie een speler laten vallen die jullie al de hele wereld gevolgd is omdat hij edelvoer is.

Niet echt irrelevant om er verder nog op door te gaan.

Niet echt mee eens, want volgens mij zat hij al in zn nieuwe stam voordat wij onze aanmaakte
 

DeletedUser75324

Guest
Je zegt ook dat wij misbruik van hem gemaakt hebben ? Dat baseer je op het feit dat hij nu niet met ons in een stam zit?
 

DeletedUser76365

Guest
Wanneer jij ervan gaat maken dat wij misbruik maken van Lovebird, dan lijkt dat mij wel alsof je degelijk er een probleem van maakt. Je maakt ons zwart door te zeggen dat we gebruik van andere maken, wat totaal bullshit is.
 
Reactiescore
3.584
Iedereen misbruikt iedereen onbewust of niet dus zo'n drama is dat niet hoor. Wel komisch dat jullie daarop ingaan en niet op het feit dat jullie nog altijd een samen werken met een stabber. Jullie zijn wel de laatste die recht hebben om te komen klagen.
 

DeletedUser75324

Guest
Iedereen misbruikt iedereen onbewust of niet dus zo'n drama is dat niet hoor. Wel komisch dat jullie daarop ingaan en niet op het feit dat jullie nog altijd een samen werken met een stabber. Jullie zijn wel de laatste die recht hebben om te komen klagen.

Oke, Dus als jij ons zwart maakt door onwaarheden te schrijven mbt Lovebird mogen we daar niet op in gaan van de forum god? omdat wij ingame omgaan met Vinnie?
 
Reactiescore
3.584
Oke, Dus als jij ons zwart maakt door onwaarheden te schrijven mbt Lovebird mogen we daar niet op in gaan van de forum god? omdat wij ingame omgaan met Vinnie?

Ik vind dat je minder recht van spreken hebt ja. Om niet te zeggen geen. En zoals ik al zei waren jullie al veel langer van plan een nieuwe stam aan te maken, ben er zeker van dat Lovebird daar nooit bij betrokken is geweest of zit ik daar fout?
 

DeletedUser75324

Guest
LoveBird is daar idd niet bijbetrokken geweest. Maar waarom zou dat moeten dan? Omdat hij bij ons in een stam heeft gezeten? dat is echt onzin en dat weet je zelf ook
 
Reactiescore
3.584
Ik zeg toch niet dat dit moet? Ik zeg dat hij jullie in verschillende stammen gevolgd is (3) wat best veel is op zo'n korte termijn. Waarom is hij al die tijd mee ge kunnen en nu niet meer? Omdat jullie toen klein waren en in nood hem konden gebruiken, nu zijn jullie een pak groter en is hij overbodig en dus niet betrokken geweest bij jullie nieuwe stam. Moet ik er een tekening bij maken of is hij dan misbruikt geweest ;)
 

DeletedUser75324

Guest
Je zegt inderdaad niet dat het moet. Maar je neemt het ons wel kwalijk? tenminste dat maak ik op uit je begin post. In je begin post maak je ons opzettelijk zwart door te zeggen dat wij Lovebird misbruiken. Dan later zeg je dit: "Iedereen misbruikt iedereen onbewust of niet dus zo'n drama is dat niet hoor".Dus waarom staat het in je openingspost? Ja, om ons zwart te maken. Dus wie is er nou niet netjes?
 
Reactiescore
3.584
Het is niet omdat iedereen iedereen misbruikt dat er daarin geen verschillende niveau's zitten. Iedereen misbruikt iedereen onbewust of niet, als je uw vriendin heel heel lief vraagt of ze je oplader wilt gaan halen maak je misbruik van je vriendin haar liefde/vriendschap voor jouw.

Daar is in de verste verte niets ergs aan, jullie maakte misbruik van lovebird op een 'erger' niveau (het blijft een spel dus met erger bedoel ik in de zin van erg op het TW gebied) zal ik maar zeggen, wat ik niet netjes vind nog zeg ik dat het verboden is of niet mag, ik beaam het maar even dat jullie niet te vertrouwen zijn (het steunen van een stabber). Dus ja ik maak jullie zwart als je dat zo graag wilt horen, wel met enige redenen vind ik zo zelf. Ik zou het eigenlijk eerder omschrijven als jullie die mij redenen geven om jullie zwart te maken dus als je daarmee een probleem hebt dan moet je er mogelijk zelf wat aan doen.
 

DeletedUser75324

Guest
Als jij ons niet te vertrouwen vindt, prima ga ik niet van wakker liggen. Lovebird kwam bij ons in de stam omdate een vriend van een CO goede verhalen over hem vertelde omdat hij tegen hem had gespeeld op een wereld. Aangezien Lovebird nu voornamelijk Barbs aant edelen is en niet zo snel groeit hebben we ons daarin vergist en nemen we hem niet mee.

Jij vindt ons dus door de situatie van Vinnie niet en Lovebird niet te vertrouwen? Vertel mij eens wat had jij gedaan ?

Je zit vanaf het begin van de wereld al met de zelfde mensen te praten en in een skype groep enzovoort (Arg en vinnie)
Hebben het gewoon naar ons zin en spelen leuk samen. Vinnie gaat dat uit zn stam, Waar iedereen zn beetje inactief is en niet groeit. Hij valt dan een van de spelers een paar uur later aan. Sure niet netjes. Grote stab? Nee. Heeft hij ook van geleerd. Vervolgens noem je ons ook stabbers omdat we met hem omgaan? zit je ons voordurend zwart te maken?

Stabs van Erik en Holland hoor ik dan weer niet over? dan ga ik er maar van uit dat je persoonlijk iets tegen ons moet hebben. Dus neem ik jouw oordeel met een korreltje zout.
 

DeletedUser

Guest
Stabs van Erik en Holland hoor ik dan weer niet over? dan ga ik er maar van uit dat je persoonlijk iets tegen ons moet hebben. Dus neem ik jouw oordeel met een korreltje zout.

Vertel vertel, wij luisteren.
 

DeletedUser76365

Guest
Het is niet omdat iedereen iedereen misbruikt dat er daarin geen verschillende niveau's zitten. Iedereen misbruikt iedereen onbewust of niet, als je uw vriendin heel heel lief vraagt of ze je oplader wilt gaan halen maak je misbruik van je vriendin haar liefde/vriendschap voor jouw.

Je vergelijkt appels met peren.

Dan nog misbruiken we niemand. Sommige wegen scheiden nou eenmaal en die van ons zijn gescheiden.
Hij is zelf direct naar NS gegaan en zit daar prima.
 
Reactiescore
3.584
Als jij ons niet te vertrouwen vindt, prima ga ik niet van wakker liggen. Lovebird kwam bij ons in de stam omdate een vriend van een CO goede verhalen over hem vertelde omdat hij tegen hem had gespeeld op een wereld. Aangezien Lovebird nu voornamelijk Barbs aant edelen is en niet zo snel groeit hebben we ons daarin vergist en nemen we hem niet mee.

Jij vindt ons dus door de situatie van Vinnie niet en Lovebird niet te vertrouwen? Vertel mij eens wat had jij gedaan ?

Je zit vanaf het begin van de wereld al met de zelfde mensen te praten en in een skype groep enzovoort (Arg en vinnie)
Hebben het gewoon naar ons zin en spelen leuk samen. Vinnie gaat dat uit zn stam, Waar iedereen zn beetje inactief is en niet groeit. Hij valt dan een van de spelers een paar uur later aan. Sure niet netjes. Grote stab? Nee. Heeft hij ook van geleerd. Vervolgens noem je ons ook stabbers omdat we met hem omgaan? zit je ons voordurend zwart te maken?

Stabs van Erik en Holland hoor ik dan weer niet over? dan ga ik er maar van uit dat je persoonlijk iets tegen ons moet hebben. Dus neem ik jouw oordeel met een korreltje zout.

Prima dat je hem niet mee neemt, ik ging ervan uit dat iedereen wel zag dat dit geen goeie speler was. En ja ik vind jullie vooral niet te vertrouwen door het geval vinnie. Want Vinnie kan nu nog 3000 stabs plegen aangezien jullie daaraan toch niets doen. Al dan niet gaan jullie zelf stabben omdat jullie er toch niets ergs aan vinden anders hadden jullie vinnie wel even bestraft. Dus als een speler niet zo actief is mag je hem stabben? Die regel kende ik nog niet (not). Mij hoor je niet zeggen dat dit een grote stab is maar het is wel duidelijk dat dit een stab is. Kan je even citeren of aantonen waar ik jullie stabbers noem want ik kan mij dit niet herinneren, als je wat verkondigd als een feit zie dan wel dat wat je zegt klopt anders is de geloofwaardigheid er van af.

Wat ik had gedaan? Ik had vinnie de kans gegeven zijn fout recht te zetten indien dit niet gelukt was (zoals in dit geval) had ik hem keihard laten vallen en als vijand gemarkeerd. Hij zal de volgende keer wel 2x nadenken voor hij nog eens een speler oneerlijk behandeld.

Wat heb ik te maken met die andere stabs? Ik ken daar het verhaal niet rond, nog kan ik daarvan iets bewijzen dus ik richt mij op de dingen waarbij ik dat wel kan. En dat is dus Vinnie. Alsnog leuke poging om het onderwerp te veranderen.

Je vergelijkt appels met peren.

Dan nog misbruiken we niemand. Sommige wegen scheiden nou eenmaal en die van ons zijn gescheiden.
Hij is zelf direct naar NS gegaan en zit daar prima.

Volgens mij heb ik geen vergelijking gemaakt maar een voorbeeld gegeven, tot zo ver je commentaar.
 
Reactiescore
1
heyhey,

Joker elk onderwerp waar iemand iets in post begin je weer over ons.
Ik denk dat deze discussie al gevoerd is geweest in de andere onderwerpen.


Zover ik weet en ik denk dat ik dat beter als jou kan weten is LoveBird in DeD gekomen na een solli dus geen voorkeursbehandeling.
Is deze mee naar CV gegaan door een regeling met hun in het algemeen en hij viel daar in anders zat die toen nog is DeD.

Toen Cv is gevallen is deze ook meteen naar NS gegaan dus ik zie nergers nog maar iets van dat wij hem gebruikten.
En als ik dan toch ben zoals jij mij voorstelt zou ik hem dan al niet lang moeten hebben aanvallen?

Ik heb toen met ML een fout gemaakt. heb die hier zelfs openlijk toegegeven dat dit te snel was.
Maar nu iedereen die met mij omgaat zo behandelen doe je puur voor sensatie te krijgen.

Ik heb toen ook een interne straf gekregen die ik hier niet ga uithangen.
Geloof het of niet dit is nooit eerder ter spraken geweest hier omdat jij toch aan alles je draai geeft.

Ik snap alleen je excuus niet over waarom je alleen op mij focust. Holland Erik? nooit ter spraken gekomen omdat je er niks van weet zeg je?

Je wilt er niks van weten lijkt me beter want als ik jou bezig zie op sommige punten dokter je alles uit. Je weet vaak meer dan personen zelf dat kan alleen als je het uitzoekt..

Ik kon die fout ook niet goedmaken aangezien die speler meteen op grijs is gegaan.

Trouwens als ik echt was zoals je zegt hier is de volgende vraag: Waarom ben ik dan gestopt met ml een zeer lange tijd aan te vallen? we weten allebei heel goed dat ik gerust heel mijn geloof kon clearen van ml spelers als farm.

Ik heb na een tijd wel aangevallen maar heb ze toen tijd zat gegeven.

Ik heb zoals eerder al vermeld toen een interne straf gekregen die ik ook begreep.
valt niemand dus schuld te treffen van hun dus stop gewoon met hun zwart te maken.

Beide kanten hebben al zoveel posts hier aan gewaste zoek iets anders :)

mvg
Vincent
 
Reactiescore
3.584
Wil je dat ik hier inhoudelijk op in ga of kan je leven met de conclusie dat jij een stab hebt begaan wat je praktisch zelf toegeeft in je post? Beide kan ook natuurlijk.
 
Bovenaan