- Reactiescore
- 3.594
Weet hij nog niet welk account
Lol iedereen is tegen kata gebruik op deze wereld dus ik gebruik ze ook niet en wat doet onze held ajacied413 die gooit op safe dorpen kata,s op gebouwen, lekker sportief
https://nl51.tribalwars.nl/public_report/916fa38b7a273551ed46bde516585928
Lol, jij en je stamgenoten smijten er zelf op los met kata's, dan kan je ze een keer terug verwachten, gek hé?
50 katas in 1 aanval... pffft. In mijn tijd stuurden we minimaal 1k mee
50 katas in 1 aanval... pffft. In mijn tijd stuurden we minimaal 1k mee
Is dat niet gewoon genoeg voor boer 30 naar -20
Heb ze weleens naar -23 zien gaan
Heh..Wel altijd grappig dat in irl landen zoals Afrika zonder verblijfsplekken gewoon doorgroeien en in TW zonder onderdak van 3000 kinderen per dag naar 0 gaat.
Niemand snapt Beccie logica hoor. Zelfs ik haak af bij deze
Dit is onderling al geregeld met je leiding. Waarom je het op het AF wilt posten is weer tekenend.
Nieuwe speler op Argwahn die er dus niet van af wist dus daar gaat je complottheorie. In de afspraken staat dat de leidingen dit moeten oplossen en er niet naar het AF gegaan word. Jij stabt hierbij dus ook weeral. Als we allemaal zo noob beginnen als jouw stabt iedereen om de 5 seconden.
Enige wat je hiermee bereikt is dat je mijn sympathie voor jouw nog feller doet dalen wat enkel en alleen maar in het nadeel van jezelf speelt. Overigens heb jij massa's dorpen via vv's in onze clusters zitten edelen dus al helemaal komisch dat je hierover begint.
Laat hem nu toch eens doen, het is altijd lachen als hij op het af postWord je niet moe van jezelf? Het is al geregeld met je leiding. Dit is echt puur weer om reacties uit te lokken. Is t eindelijk rustig op t af, kom jij weer olie op t vuur gooien.