W51 Stablijst

Reactiescore
1.367

DeletedUser75970

Guest
50 katas in 1 aanval... pffft. In mijn tijd stuurden we minimaal 1k mee

Ik heb het ook wel erger dan dit meegemaakt inderdaad, raar dat hij hier al over klaagt.
Zeker gezien het feit dat hij de hele wereld al het gebruik van kata's aanmoedigt en er geen afspraken over wil maken.
 

DeletedUser61134

Guest
Wel altijd grappig dat in irl landen zoals Afrika zonder verblijfsplekken gewoon doorgroeien en in TW zonder onderdak van 3000 kinderen per dag naar 0 gaat.
 

DeletedUser69459

Guest
Eigelijk heeft ze wel een punt. Kunnen daklozen niet vechten in het leger?
 

DeletedUser75339

Guest
7eDM8kU.png


Deze mag ook op de stablijst ....
 
Reactiescore
3.536
Dit is onderling al geregeld met je leiding. Waarom je het op het AF wilt posten is weer tekenend.
 

DeletedUser75339

Guest
Dit is onderling al geregeld met je leiding. Waarom je het op het AF wilt posten is weer tekenend.

Dit is nu al de 2de keer in 2 weken dat ik door humble geclusterfucked wordt.
Voor mij 2 keer te veel dus ik hoop door er de aandacht op te vestigen, dat jullie kunnen stoppen met mij te cf'en.

Ongeacht of het nu opgelost is of niet (ik dacht nog niet helemaal) blijft de stab hetzelfde.
Argwahn had alle kennis over de cf regels en verkoos toch om zijn mb te pushen in mijn cluster te edelen.

Voor de rest ga ik er niet teveel woorden meer aan vuil maken zodra de dorpen leeg zijn en ik ze heb laten innemen, is de zaak voor mij rond.
Alleen heeft argwahn door deze actie zijn plaats op de stablijst wel verdiend.
 
Reactiescore
3.536
Nieuwe speler op Argwahn die er dus niet van af wist dus daar gaat je complottheorie. In de afspraken staat dat de leidingen dit moeten oplossen en er niet naar het AF gegaan word. Jij stabt hierbij dus ook weeral. Als we allemaal zo noob beginnen als jouw stabt iedereen om de 5 seconden.

Enige wat je hiermee bereikt is dat je mijn sympathie voor jouw nog feller doet dalen wat enkel en alleen maar in het nadeel van jezelf speelt. Overigens heb jij massa's dorpen via vv's in onze clusters zitten edelen dus al helemaal komisch dat je hierover begint.
 

DeletedUser75339

Guest
Nieuwe speler op Argwahn die er dus niet van af wist dus daar gaat je complottheorie. In de afspraken staat dat de leidingen dit moeten oplossen en er niet naar het AF gegaan word. Jij stabt hierbij dus ook weeral. Als we allemaal zo noob beginnen als jouw stabt iedereen om de 5 seconden.

Enige wat je hiermee bereikt is dat je mijn sympathie voor jouw nog feller doet dalen wat enkel en alleen maar in het nadeel van jezelf speelt. Overigens heb jij massa's dorpen via vv's in onze clusters zitten edelen dus al helemaal komisch dat je hierover begint.

Ik neem aan dat jullie nieuwe spelers fatsoenlijk inlichten.
Zou me enorm straf lijken dat die zogezegd nieuwe speler nog voor dat jullie dat hebben kunnen doen , al mb's naar mijn cluster heeft gestuurd.
Vraag ik me ook nog eens af wat voor type spelers jullie nu wel niet in huis halen.

Ik schend met dit te posten geen enkele afspraak en jouw sympathie kan me al helemaal niet schelen :)
 

DeletedUser59552

Guest
Word je niet moe van jezelf? Het is al geregeld met je leiding. Dit is echt puur weer om reacties uit te lokken. Is t eindelijk rustig op t af, kom jij weer olie op t vuur gooien.
 

DeletedUser60292

Guest
Word je niet moe van jezelf? Het is al geregeld met je leiding. Dit is echt puur weer om reacties uit te lokken. Is t eindelijk rustig op t af, kom jij weer olie op t vuur gooien.
Laat hem nu toch eens doen, het is altijd lachen als hij op het af post :D
 
Bovenaan