W5 CLIMAX: The Final War |DT| vs TUC

DeletedUser17472

Guest
Ik ben er natuurlijk nog Tanasja.. maar met mij nog velen die vanaf het begin spelen :)
 

DeletedUser

Guest
Ik speelde aan het begin van de wereld hier al en nu weer een jaar of 3 opnieuw, telt dat mee? :D
Al speel ik niet heel actief meer.

Haha, nee... das niet wat ik bedoel, maar toch fijn dat je terug speelt op W5 :)

Ik ben er natuurlijk nog Tanasja.. maar met mij nog velen die vanaf het begin spelen :)

Ja, dat jij er nog speelt was me al bekend haha^^
Het is en blijft leuk als mensen op een wereld vanaf het begin spelen.. Zegt veel over het uithoudingsvermogen van de speler :D
 

DeletedUser17472

Guest
Ja dat klopt, maar we praten denk ik al weer over een jaar of 4 geleden dan :p
 

DeletedUser

Guest
Hmm.. de tijd dat we tegen elkaar aan het strijden was is denk ik zeker wel 4 jaar geleden ja :p
De tijd gaat snel soms he ;)
 

DeletedUser

Guest
Hoi. Ik dacht ik kom weer eens kijken!

Ik zie dat mijn oude stam het goed doet en dat de oorlog vrijwel gewonnen is?! :D
 

DeletedUser

Guest
Vrijwel gewonnen is misschien nog iets te vroeg juichen, maar er zijn flinke overwinning gehaald, dat zeker!
 

DeletedUser

Guest
Oh, haha. Ik zag namelijk dat Jeremyy op delete was en dat was toentertijd toch wel de bepalende speler bij TUC/Koekje.

Verder, spelen er nog veel bekende binnen |DT|? Zoals Kevin?
 

DeletedUser17472

Guest
Hmm.. de tijd dat we tegen elkaar aan het strijden was is denk ik zeker wel 4 jaar geleden ja :p
De tijd gaat snel soms he ;)

Veel te snel tanasja.... en strijden doen we niet meer tegen elkaar, dat is voorbij :)
 

DeletedUser

Guest
Haha, we strijden al jaren niet meer tegen elkaar :)
Gelukkig was het toen nog normaal om vriendschappelijk tegenover je vijanden te zijn op TW, tegenwoordig is dat niet altijd meer van toepassing :(
 

DeletedUser17472

Guest
ja, toen konden we tenminste met de vijand dollen naast tw en de tw5 meeting goed met elkaar omgaan. En dan met elkaar afspreken als het communitymeeting is. Mooie tijd idd...
 

DeletedUser

Guest
haha, zeker een mooie tijd :)
En beide meetings waren heel gezellig^^

Heb alleen het idee dat het 'tegenwoordig' niet meer zo gaat als destijds haha :p
Maar mocht er weer eens een meeting zijn, wil ik weer gewoon afspreken hoor haha ;)
 

DeletedUser

Guest
Oh, haha. Ik zag namelijk dat Jeremyy op delete was en dat was toentertijd toch wel de bepalende speler bij TUC/Koekje.

Verder, spelen er nog veel bekende binnen |DT|? Zoals Kevin?

Ik ben er nog hoor :)
Nog altijd actief op forum en account :)
 

DeletedUser60020

Guest
Ik ben er ook nog steeds vanaf het begin!

groetjes
Brackies aka Fireworks 6677
 

DeletedUser

Guest
Het moment dat TUC niets meer voorstelde.
Zijde 1:
Stammen: |DT|
Zijde 2:
Stammen: TUC

Timeframe: Laatste week

Totale overnames:

Kant 1: 1,864
Kant 2: 651
Verschil: 1,213

chart


Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 915
Kant 2: 12
Verschil: 903

chart


Puntentotaal van totale overnames:

Kant 1: 18,185,372
Kant 2: 6,365,976
Verschil: 11,819,396

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 8,740,415
Kant 2: 75,807
Verschil: 8,664,608

chart
 
Bovenaan