W43: De toekomst van de top

DeletedUser

Guest
Yo Imperio Mundi lees m'n berichten nog eens. Het gaat erover dat het schijnbaar 3 tegen 1 is qua stammen, toen zei ik dat je samen kunt werken met TMM, niet dat je hem aan moet nemen. Daarnaast gebruik ik niet het woord moeten maar het woord kunnen.
 

DeletedUser75767

Guest
Yo Imperio Mundi lees m'n berichten nog eens. Het gaat erover dat het schijnbaar 3 tegen 1 is qua stammen, toen zei ik dat je samen kunt werken met TMM, niet dat je hem aan moet nemen. Daarnaast gebruik ik niet het woord moeten maar het woord kunnen.

Excuus dan, had je post heel anders opgevat :p
 
Reactiescore
1.538
Dat is flinke taal Stijn! Dit alles hoort natuurlijk thuis in het grote stabtopic van w43 hè!? Ik ben hier even scannend overheen gegaan, zie weer vaak stab voorbij komen :eek:
 

DeletedUser75561

Guest
gebeurd wel vaker op w43 ^^
zowat het hele forum is in 1 woord uit te leggen
 

DeletedUser

Guest
Ach, stabben. Op deze wereld is net niks gebeurd qua stabben, word allemaal erg overdreven. Natuurlijk zijn sommige acties erg vervelend, maar als ik dit vergelijk met andere werelden is er net niks gebeurd :p
 

DeletedUser71125

Guest
Spelers van ODM hadden de laatste dagen al honderden fakes gekregen, een massa waren we wel verwachtende. Dat Duffy dat nog eens zei, was gewoon een 100% zekerheid ipv 95% zekerheid.

Jay

Het gaat niet om de 100% ipv 95% zekerheid. Het gaat erom dat een stamleider leaved zonder nette aankondiging en meteen doorlekt / bevestigd dat er een massa komt.
1) het is niet netjes dat hij zonder aankondiging weg gaat, daarbij was hij ook nog een stam(mede)leider.
2) het meteen doorlekken / bevestigen van een massa geeft maar weer aan wat voor spelers erop zitten.

3) ik vraag me toch af wat voor spelers ODM recruit als je kijkt wat voor acties die nieuwe leden meteen neerzetten, fraai hoor :eek:

Helaas is jullie reputatie niet stuk, die was er namelijk al nauwelijks :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Het gaat niet om de 100% ipv 95% zekerheid. Het gaat erom dat een stamleider leaved zonder nette aankondiging en meteen doorlekt / bevestigd dat er een massa komt.
1) het is niet netjes dat hij zonder aankondiging weg gaat, daarbij was hij ook nog een stam(mede)leider.
2) het meteen doorlekken / bevestigen van een massa geeft maar weer aan wat voor spelers erop zitten.

3) ik vraag me toch af wat voor spelers ODM recruit als je kijkt wat voor acties die nieuwe leden meteen neerzetten, fraai hoor :eek:

Helaas is jullie reputatie niet stuk, die was er namelijk al nauwelijks :rolleyes:

Mooi verwoord. :)
 

DeletedUser

Guest
Mmmmmm, iemand die op skype zit een op Debitum Natuare speelt? :eek:

Waarom wordt er van die persoon dan verwacht dat hij eventjes alle BG's van Cruise op gaat sommen? Dat vind ik een vreemde zaak hoor. Natuurlijk gaat hij dat niet doen, niets meer dan logisch. Is dat een stab? Nee, lijkt mij niet want er zijn geen afspraken gemaakt. Mocht je dit een stab vinden, dan verwijs ik je graag door naar het grote w43 stabtopic :).
 

DeletedUser75834

Guest
Roboro je hebt het zeker niet goed door? Ze vroegen: Wie is Stijn. En ik zei iemand dat op skype zit een op Debitum Naturae speelt. Wat heeft dat te maken met stabben? Moet jij mij eens uitleggen.....
 

DeletedUser73082

Guest
Goddamit bespreek dit in top/flop, dit goddelijke topic van Maick is niet bedoeld voor noobs die andere noobs stabbers noemen scheer je weg!
 
Reactiescore
2.303
Goddamit bespreek dit in top/flop, dit goddelijke topic van Maick is niet bedoeld voor noobs die andere noobs stabbers noemen scheer je weg!

Was jij niet op reis? :p
 
Reactiescore
2.303
1) Jaa maar ik heb een mobiel internet en verveling tot m'n beschikking :cool:
2) Wie was jij ook al weer? Ben slecht met namen en AF accounts :(

Nostalgic, Emile :p zeg maar je bijna co :p
 

DeletedUser

Guest
Jij vind het dus kunnen, dat een leidinggevende, zonder woordje te placeren de stam leaved,... en dan na 1uurtje zijn andere stam inlicht over een massa die op hen komt...
=> STABJE doen?

En als wij dan een dagje eerder komen, lopen te zeiken... dat jullie niet voorbereidt waren...
Had je sneller moeten handelen...

En douwe,... iemand op me afsturen, die m'n internet hackt... heel hoog niveau hoor



Hahahaaa, lachwekkend dit...
Ik heb je een volle week lopen vragen iedere dag wanneer je klaar was om gezamelijk een aanval te doen... altijd zei je ik ben er niet klaar voor, terwijl wij een volle week stilstonden^^
Kom dus niet af met, ik gaf je m'n aantal clears,... dat deden wij ook namelijk

Oh nu gaf je ineens wel je clears enzo vrij? Gisteravond bleek uit quotes dat je niet eens een bevel van die massa die je gefaked had (treurig figuur :eek:) wou showen omdat ze dan 1 clear van je wisten :eek:

naah , you like me or you don't ^^

Most people obviously don't.


Over de rest trouwens: Duffy had niet zomaar over moeten stappen zonder uitleg te geven, maar als het waar is dat hij alleen heeft bevestigd dat er een massa kwam en gaan targets ofzo heeft gelekt vind ik dat er daarover behoorlijk overdreven wordt. Als het een verassingsaanval zou zijn zou ik er nog in kunnen komen dat het triest is, maar als je eerst schijnbaar een (aantal?) fakemassa's gaat gooien was het toch al geen verassing meer dat er een massa aankwam.
 

DeletedUser

Guest
Over de rest trouwens: Duffy had niet zomaar over moeten stappen zonder uitleg te geven, maar als het waar is dat hij alleen heeft bevestigd dat er een massa kwam en gaan targets ofzo heeft gelekt vind ik dat er daarover behoorlijk overdreven wordt. Als het een verassingsaanval zou zijn zou ik er nog in kunnen komen dat het triest is, maar als je eerst schijnbaar een (aantal?) fakemassa's gaat gooien was het toch al geen verassing meer dat er een massa aankwam.

Dat is hier al ter sprake gekomen: https://forum.tribalwars.nl/showthread.php?185745-Top-Flop-stammen&p=5710723&viewfull=1#post5710723
 

DeletedUser75561

Guest
Oh nu gaf je ineens wel je clears enzo vrij? Gisteravond bleek uit quotes dat je niet eens een bevel van die massa die je gefaked had (treurig figuur :eek:) wou showen omdat ze dan 1 clear van je wisten :eek:



Most people obviously don't.


Over de rest trouwens: Duffy had niet zomaar over moeten stappen zonder uitleg te geven, maar als het waar is dat hij alleen heeft bevestigd dat er een massa kwam en gaan targets ofzo heeft gelekt vind ik dat er daarover behoorlijk overdreven wordt. Als het een verassingsaanval zou zijn zou ik er nog in kunnen komen dat het triest is, maar als je eerst schijnbaar een (aantal?) fakemassa's gaat gooien was het toch al geen verassing meer dat er een massa aankwam.


1) heb het over m'n clears die ik ter beschikking had staan voor een massa die ik met Frigg wou doen ;)
2) so be it... maakt me weinig uit wat mensen op het AF vinden...
3) Tot op heden, werd er enkel van Duffy zelf gezegd dat ze niets hebben vermeldt over de targets... geloofwaardig?
 

DeletedUser

Guest
1) heb het over m'n clears die ik ter beschikking had staan voor een massa die ik met Frigg wou doen ;)
2) so be it... maakt me weinig uit wat mensen op het AF vinden...
3) Tot op heden, werd er enkel van Duffy zelf gezegd dat ze niets hebben vermeldt over de targets... geloofwaardig?

1) alright, my bad :)
2) Kan er weinig aan veranderen :D
3) Ik oordeel nergens of ik het geloof of niet, ik zeg alleen dat als het zo is dat het overdreven is. Als hij idd wel targets enzo heeft gelekt is het extreem laag natuurlijk.
 
Bovenaan