W43: De toekomst van de top

Reactiescore
2.303

DeletedUser75778

Guest
Of het moet een vreselijk nare grap zijn. Maar nee, volgens mij heeft BaBe ons dan toch te pakken, al is het dan niet door middel van een potje tw, maar een potje drama. Ach, vrouwen blijven vrouwen..
 

DeletedUser73358

Guest
May the DragonForce be with us:

daenerys-dragon-GameofThrones-2.jpg
 

DeletedUser73204

Guest
Of het moet een vreselijk nare grap zijn. Maar nee, volgens mij heeft BaBe ons dan toch te pakken, al is het dan niet door middel van een potje tw, maar een potje drama. Ach, vrouwen blijven vrouwen..
wat is er mis met een vrouw?:mad:
 
Reactiescore
1.525
Korp beer! Waar zyn de foto's gebleven? Waren ze vervelend aan het doen? Niks van aantrekken, als je ze er weer terug op zet heb je sowieso gewonnen!
 

DeletedUser73204

Guest
het gaan nie om het winnen. sou het gewoon leuk vinden als mensen weten met wie se spelen. en ja veul commentaar. maar miskien post ik wel nieuwe maar dan nie meer geseur dat ik om aandacht vraag
 

DeletedUser73358

Guest
Dat is een discussie die ik graag zou voeren maar het topic lijkt me niet gepast, free derails everywhere :rolleyes:
 
Reactiescore
372
het gaan nie om het winnen. sou het gewoon leuk vinden als mensen weten met wie se spelen. en ja veul commentaar. maar miskien post ik wel nieuwe maar dan nie meer geseur dat ik om aandacht vraag

Dat gezeur krijg je sowieso wel aangezien dat het enige is wat je doet, die foto's doen daar alleen maar een schepje bovenop.
 
Bovenaan