W40 schaakmat

Reactiescore
1.732
Effe erbij vertellen dat ik geen voorstander ben van een wereld te winnen door recruiten. Maarja, het is tactisch gewoon een goede zet van Harm, kan ik niks aan ontkennen. Ook het kata'en verdiend van mij geen respect, maar Bibber en ook mijn stamleden hebben dit gedaan. Ik gelukkig niet :) En daar ben ik zelf trots op dat ik mij niet verlaagd heb naar dat niveau.
 

DeletedUser37428

Guest
bende zieligaards! een onwaardige overwinning zal het dan worden en zo zullen jullie herinnerd worden....de meest zielige , backstabbende en irritantste stam in de geschiedenis van TW

Ochgod, volgens mij heeft Richard dit AF-account overgenomen.. :S

Wel egoïstisch dat je henk dan geen os gaf lekker stam :p

Ik heb overal OS staan, bij Henk, TheDom, Haze ;) Alleen als 't te laat aangevraagd wordt kan ik er niets aan doen he.

Effe erbij vertellen dat ik geen voorstander ben van een wereld te winnen door recruiten. Maarja, het is tactisch gewoon een goede zet van Harm, kan ik niks aan ontkennen. Ook het kata'en verdiend van mij geen respect, maar Bibber en ook mijn stamleden hebben dit gedaan. Ik gelukkig niet :) En daar ben ik zelf trots op dat ik mij niet verlaagd heb naar dat niveau.

Iemand die logisch nadenkt :eek: Wat doe jij in Covert!

Kan iemand deze persoon uitnodigen voor Error?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
1.075
wel grappig dat de bibbernoobs het meeste commentaar hebben, alsof ze werkelijk wat uit kunnen halen op deze wereld :D
 
Reactiescore
1.732
Iemand die logisch nadenkt :eek: Wat doe jij in Covert!

Kan iemand deze persoon uitnodigen voor Error?

Mensen hier reageren door hun emoties. Zoals ik niet lang geleden al tegen onze grootste vriend Richard zij is dat het domste wat je kunt doen.
 

DeletedUser74624

Guest
Ach Harm 'aka' mister recruiter zal vast wel een goede wervingsstrategie hebben. Hij zal vast in zijn wervingsteksten hebben gezet: Kom hier! gratis wereldwinst! Je kunt straks gratis in je handtekening op het AF zetten dat je deze wereld hebt gewonnen!

Wat ik me dan wel afvraag: Harm ben je in het echte leven ook een recruiter? Zo nee, misschien moet je dan meer eens gaan solliciteren, want blijkbaar heb je hierin toch ergens een verborgen talent inzitten :D
 
Reactiescore
154
Ik heb hierbij ook even mij gereserveerde postjes op de eerste pagina ingevuld.
 

DeletedUser74624

Guest
wel grappig dat de bibbernoobs het meeste commentaar hebben, alsof ze werkelijk wat uit kunnen halen op deze wereld :D

Hey noob, bibber staat nog steeds voor in de stamoorlog tegen error, wat maakt dat jullie? Supernoobs :D?
 
Reactiescore
1.075
Hey noob, bibber staat nog steeds voor in de stamoorlog tegen error, wat maakt dat jullie? Supernoobs :D?

wat heb je eraan als je BG's 2 uur later evenveel dorpen verliezen dan dat jullie in totaal al hebben kunnen pakken van error, chapeau, jullie staan overstacked, jullie bg's geen stacks. Misschien even in de eigen boezem kijken wanneer je BG's verliezen.

nice triple post man.Normaal posten kan je nog niet, laat staan dat de inhoud op iets trekt.

dat dit van jou komt, damnit :D
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser74624

Guest
wat heb je eraan als je BG's 2 uur later evenveel dorpen verliezen dan dat jullie in totaal al hebben kunnen pakken van error, chapeau, jullie staan overstacked, jullie bg's geen stacks. Misschien even in de eigen boezem kijken wanneer je BG's verliezen.

Ohh ik word er alleen maar blij van :D
 
Reactiescore
154
Even een gedeelte ter herinnering naar WL;
Er is van ons uit een NAP naar jullie, ik snap dat je nu enorm gefrustreerd bent, als je stopt met aanvallen zal de NAP alsnog gelden, zoniet valt hij weg.
 

DeletedUser42600

Guest
Bibber is de tofste stam van w40 nooit gezeik ellende of iets anders ^-^
Was mooi hier error applaus voor jullie 'omdat het moet '
 
Reactiescore
47
Ik ga hier niet teveel woorden aan vuil maken,
Calm spelers hadden al wel door dat ik dit wist,.

Heb absoluut geen respect voor deze actie,
Ik zou absoluut alles behalve trots zijn als ik de wereld zo moest winnen.

Aan alle oud error spelers: verdient gewonnen, minpunt is die stab van harm op THS.

Als ik naar de winnaars van de wereld kijk kijk ik echter naar alle oud error spelers, de calm spelers zie ik absoluut niet als een winnaar
 

DeletedUser76118

Guest
Het irritatie gedeelte en het niet kunnen samenwerken met Waternimf zoals 'Flaviuz' geschreven heeft herken ik voor 100% uit het begin van deze wereld!

Ik ben toen al vroeg uit XUQ vertrokken richting Error omdat er daar kansen lagen en spelers zoals Waternimf mij alleen maar in de weg lagen. Inactiviteit. Alleen maar BB's kunnen edelen. Geen Offence hebben en ook nog eens dwars door mijn cluster barbaren edelen omdat je anders 'niks kon'.

Ik heb mij daar altijd positief proberen op te stellen, en zelfs toen kon ik uit ervaring al de problemen aan het front voorspellen. Daar werd niet naar geluisterd. Elke keer kreeg ik de opmerking : Jij speelt op een andere manier als ons. Maar het tactische nut ervan inzien inclusief hele guides die ik maakte voor op het forum.. Ho maar, altijd weer weerstand maar vervolgens wel in de problemen komen aan het front. Prima, mag van mij allemaal, maar dat zijn wel redenen waar de motivatie uit spelers gezogen wordt die WEL WILLEN!

Of het nou lullig is of niet, de irritatie zit bij mij nog zo hoog, en na het lezen van de post van Flaviuz komt de agressie weer bij mij naar boven dus zeg ik hierbij iets wat ik al lang had willen zien:

Waternimf, sorry maar ik vind het verdient dat je nu zo hard weg gebashed wordt! Dat zou zonde voor je geweest zijn als je open kaart had gespeeld, en de mensen die je willen/wouden helpen meer toegang zou geven om je ook daadwerkelijk te kunnen helpen. Nu is dat niet het geval en lijkt mij dit een leer voor een volgende keer.

T. - La Cosa Nostra.
 

DeletedUser50705

Guest
Wat zeiken jullie allemaal nou ? Jeeshes, om het gewoon effe te zeggen, de wereld duurt veel te lang, iedereen is het gewoon beu, punt gedaan. Wij hadden al een plan om samen met calm leden te fuseren om de wereld te beëindigen. Had beter jullie best gedaan qua recruits & massa, dan hadden jullie de wereld kunnen omdraaien.

Bad luck its a game. Probeer het in een andere wereld, wss kom je 90% van de spelers niet eens meer tegen omdat ze het spel beu zijn. Wij willen ook verder met ons leven ipv elke dag met tw bezig te zijn, weet niet of jullie dat zelf snappen ....
 
Bovenaan