W40 schaakmat

Reactiescore
1.075
Mwa ik zou niet weten waarom ik hypocriet zou zijn in deze zaak.;) Ik heb naar mijn weten nooit gerecruit voor de winst en om vijanden te verzwakken spelers aangetrokken. Error echter wel.



het is duidelijk dat je niets over deze wereld kent. Anders zou je weten dat de vijand zoiezo al zwak was en niet verzwakt hoeft te worden om te winnen. Enkel bibber geeft nog wat leuke tegenstand. en bij een recruit to win zou je toch verwachten dat je bij je sterkste tegenstander gaat recruiten voor je vijand te verzwakken.

overigens ben je vast de recruit to win van story vergeten??
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser

Guest
we verliezen daar een paar dorpen ? is dat zo erg? we maken aan de andere kant veel winst..
 

DeletedUser

Guest
Ik heb me voorgenomen niet op AF te komen met de vele grote EGO's hier maar goed.

Dat er her en der bij sommige een beetje frustratie zit en ze een mening willen geven prima maar blijf wel normaal doen tegen elkaar en speel het niet op de man.

HET IS EN BLIJFT EEN SPEL!
 
Reactiescore
1.075
Zijde 1:
Stammen: Bibber
Zijde 2:
Stammen: Error, E.M.P.

Timeframe: Voor altijd

chart


Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 452
Kant 2: 132
Verschil: 320


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 3,831,246
Kant 2: 1,191,402
Verschil: 2,639,844

chart


Wil je ze zo hebben? Ik kan ook de resultaten van Error posten tijdens hun eigen massa op ons

natuurlijk net iets te makkelijke stats, wetende dat jullie nog een gehele cf stam in error hebben gedropt.
 

DeletedUser37428

Guest
Jaa jullie zijn zo goed.. :S Ik zei: "snel doe iedereen uitnodigen want anders krijg ik front met die ene van die rimstam! :S"

En toen deden ze wat mensen uitnodigen.
 

DeletedUser42600

Guest
Ja want ons aan kon je niet vast paar slechte nachten gehad nadat je henk dorp na dorp zag verliezen
 

DeletedUser74624

Guest
Jaa jullie zijn zo goed.. :S Ik zei: "snel doe iedereen uitnodigen want anders krijg ik front met die ene van die rimstam! :S"

En toen deden ze wat mensen uitnodigen.

Ik geef je groot gelijk hoor met zo'n front zou je niks kunnen tegen ons :D
 
Reactiescore
1.731
Ze konden zelfs uiteindelijk in samenwerking met Bibber een speler van ons wegspelen: De Drie Musketiers. De eerste en enige! speler die wij als Error verloren zijn aan de vijand.

Lees je dit Gilles?
 
Reactiescore
1.015
Harm heeft zelf al meerdere x-en gezegd dat het weggekata'd is. Wegspelen kunnen jullie niet iig ;). Maar ja, ik las het :eek:
 

DeletedUser42600

Guest
We waren hard pp weg met henk maat helaas lag die overal dus konden we hem niet helemaal nemen :p
 

DeletedUser37428

Guest
Ja want ons aan kon je niet vast paar slechte nachten gehad nadat je henk dorp na dorp zag verliezen

Het verschil tussen Henk en ik is wel aanzienlijk he. ;) Ik heb wel stamdef + activiteit zit hier meer dan goed.
Daarnaast denk ik dat ons cluster ook wel wat beter is voor te deffen dan die van Henk.

Dus ben echt allesbehalve bang voor jullie bende gekkies.

Ik geef je groot gelijk hoor met zo'n front zou je niks kunnen tegen ons :D

Als ik van jullie niveau was niet nee :(
 

DeletedUser74624

Guest
Het verschil tussen Henk en ik is wel aanzienlijk he. ;) Ik heb wel stamdef + activiteit zit hier meer dan goed.
Daarnaast denk ik dat ons cluster ook wel wat beter is voor te deffen dan die van Henk.

Dus ben echt allesbehalve bang voor jullie bende gekkies.

Maar waarom heb je niet alles tegengehouden om alsnog de strijd aan te kunnen gaan :eek:
 

DeletedUser

Guest
bende zieligaards! een onwaardige overwinning zal het dan worden en zo zullen jullie herinnerd worden....de meest zielige , backstabbende en irritantste stam in de geschiedenis van TW
 

DeletedUser42600

Guest
Wel egoïstisch dat je henk dan geen os gaf lekker stam :p
 

DeletedUser

Guest
bende zieligaards! een onwaardige overwinning zal het dan worden en zo zullen jullie herinnerd worden....de meest zielige , backstabbende en irritantste stam in de geschiedenis van TW

Hou je een beetje in man
 
Reactiescore
1.731
Waarom zo boos op Error? het was al maanden bekend dat zij de wereld wouden beëindigen. Harm heeft een voorstel gedaan aan Ex-Calm.
Het mooie aan voorstellen is dat je die kan weigeren. Ex-Calm heeft dat niet gedaan en op hen moet je juist boos zijn.
 

DeletedUser37428

Guest
We hebben toch nog eventjes :eek: We zitten nog niet op die 60% nubjes :)
 
Bovenaan