W38 Terugblikawards

DeletedUser

Guest
Mijn lijstje die ik bij het punt van Stammen afgeraffeld heb.
Ik zal vanaf morgen niet meer op het account BoB te vinden zijn maar ergens in Amen een nieuwe plek kiezen.
Voor zover mijn lijst :)


Awards spelers

1. Wie was er DE speler van het jaar 2014? Er zijn aardig wat spelers die ik hier zou willen neer zetten, maar uiteindelijk ben ik voor Nomen Nescio gegaan. Andere kansmakers waren: vlemis - Liquicity - Collationem - i am psycho - Oud team Legendare - Chrimson Seraph. Sorry voor de DET spelers maar ik vind jullie stam op een paar spelers na totaal niet interessant Misschien komt Jepper dan het meest in de buurt.
Nomen Nescio Ik heb voor deze speler gekozen omdat het een top gozer is. Hij heeft met relatief weinig ervaring al hele mooie resultaten geboekt maar dat is natuurlijk niet genoeg. Nomen is een echte stamspeler die veel over heeft voor een stam. Super actief betreft deffen en aanvallen. Door deze spelers waren BoB en Nomen Nescio praktisch 1 account :)

2. Wie was de tacticus van het jaar 2014
Roald en in zekere zin .MortuaMemoria.
Roald vanwege zijn sterke AF spel en zijn in-game behulpzaamheid en geduld. Uiteindelijk is zelfs deze tacticus gebroken door Maks en de stab van Aesthetician. Tactisch een goede move van DET petje af een van de betere AF posters is door jullie gebroken. Dat is wel een nominatie waard.

3. Wie was de failerd van het jaar 2014???
Walnoot -

4. Wie was de AF poster van het jaar 2014?
Roald & Cona met Roald toch op een dikke nummer 1 maar een discussies komen nooit van een kant :D
Een goede bijdrage van BacktoLife & Tyroncor & .MortuaMemoria en Depth over Distance . Ik kan eigenlijk alle AF aanwezigheid alleen maar aanmoedigen.

5. Wie was de grootste ODA geilerd van het jaar 2014? Liquicity staat op nummer 1 dus heeft met de meeste clears gegooid maar voor iedereen die een hoger ODA heeft dan punten rang is voor mij een ODA geiler. Ik vernoem mijn oude accountje ook gewoon :D BoB was een ODA geiler, ik ben een ODA geiler. Rang 50 maar rang 20 ODA prima verhouding.

6. Wie was de beste deffer van het jaar 2014? Er zijn een aantal goede deffers binnen w38 die volgensmij ook veel op andere accounts deffen. Ik heb een slecht overzicht van wie dit in de vijandelijke stammen zijn. Als ik hier nu namen zou neer zetten zou dit : Im Different & Camaro666 zijn.

7. Wie was je grootste steun dit jaar 2014? Tyroncor, Nomen Nescio en Dodelijke Jelle Praatjes zijn voor mij de grootste steunen geweest. Altijd vol energie en altijd in voor een babbeltje. Ook heeft de Elec skype chat mij altijd veel lol en vriendschap gegeven. Toppie

8. Wie was de grootste vv-slet van 2014? Elke stam heeft zo zijn vv spelers. Ik zie Cona, Vlemis en Liquicity de laatste tijd vaak voorbij komen. Veel Juvy spelers draaien vaak vv. Er is daar een mooie stam opgestaan :D

9. Wie was de verassing van 2014? Liquicity- Ik had nooit een positief gevoel over dit team. Wat ze niet weten is dat ik w23 van hun stam verloren heb. Het zouden 'De botters' zijn zonder enig gevoel voor hun stam. Dit is na een maand van omgang totaal bijgetrokken. Deze spelers zijn of totaal bijgetrokken of vervangen door andere spelers. Tot zover erg tevreden mee. Ook nog dikke plusjes naar Nurse Joy, I am Psycho en Nomen Nescio

10. Wie was de mod van 2014(game mods mogen ook)? Ik hou niet van mods, ga iemand anders een Name Change aansmeren :mad:

11. Welke gestopte spelers (& leider) wil je terug? Roald en Hans als leiders natuurlijk. Voor de rest staat Juvy! Op naar mijn mening sterke poten en moeten met deze spelers de wereld dik te winnen zijn :D

12. Van wie verwacht je veel in 2015? Heel DET- Bring me the action :cool:

13. Wie was de beste leider van dit jaar? In mijn ogen zijn er veel goede leider en erg weinig slechte leiders. Als leider wil je mensen helpen en stam in banen laten sturen. Dit gevoel voor hulpvaardigheid kan en wil ik eigenlijk niet afstraffen. Ik ben voor het eerst ook leider van Nero. en even kort van Juvy! geweest. Ik zeg niet dat ik de 'real deal' heb beleefd maar ik heb een aardige indruk. De beste leider bestaat niet. Complimentjes aan Pandabeertje. Depth over Distance ex amen leiders.


Awards stammen

1. Wat was toch de topstam van w38? Amen.
2. Welke stam **is** de gezelligste van w38? Juvy & amen. Zowel stam als chat :D
3. Welke stam heeft het hardste gefaild? "Hippo & Faith".
4. Welke stam is er tactisch het sterkste voor de dag gekomen? DET
5. Welke stam werkte het beste samen? Amen & Juvy!
6. Bg van het jaar: 5
7. Welke stammen staan er in 2015 in de top 3? Juvy - DET - Amen ..



Je bent zelf een top leider!
 
Reactiescore
972
Nee, hij heeft zijn verstand aangezet ;) (en misschien maar dat weet ik niet zeker heb ik hem een beetje van het nutteloze AF overtuigd :) )
En zoals jens zegt, Amen speelt wel zonder leiders :cool:
(als er beslissingen moeten genomen zijn zullen hans en roald er wel weer zijn als spelers met een deftige mening):rolleyes:

Toch wel grappig dat jouw leider Roald mij hele andere dingen heeft verteld. Amen doet zich beter voor dan de werkelijkheid. Het is bovendien ook erg naïef om te stellen dat Roald alleen door de recruit van Aesth is gestopt. Dat is gewoon onzin.
 

DeletedUser62454

Guest
Toch wel grappig dat jouw leider Roald mij hele andere dingen heeft verteld. Amen doet zich beter voor dan de werkelijkheid. Het is bovendien ook erg naïef om te stellen dat Roald alleen door de recruit van Aesth is gestopt. Dat is gewoon onzin.

Dat zeg ik toch ook niet :)
 
Reactiescore
972
Van slag vanwege Aest denk ik

Nee, hij heeft zijn verstand aangezet ;) (en misschien maar dat weet ik niet zeker heb ik hem een beetje van het nutteloze AF overtuigd :) )
En zoals jens zegt, Amen speelt wel zonder leiders :cool:
(als er beslissingen moeten genomen zijn zullen hans en roald er wel weer zijn als spelers met een deftige mening):rolleyes:

Ik reageer ook op deze 2 lukrake opmerkingen.

Naar mijn mening zeg jij ook iets in die richting hoor. Enkel wat subtieler...
 

DeletedUser51839

Guest
Toch wel grappig dat jouw leider Roald mij hele andere dingen heeft verteld. Amen doet zich beter voor dan de werkelijkheid. Het is bovendien ook erg naïef om te stellen dat Roald alleen door de recruit van Aesth is gestopt. Dat is gewoon onzin.

Roald leider van Captain Hook?? o_O

Ik reageer ook op deze 2 lukrake opmerkingen.

Naar mijn mening zeg jij ook iets in die richting hoor. Enkel wat subtieler...

Subtiel zijn is een must op een wereld waar kleine dingen grote drama's veroorzaken.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Roald leider van Captain Hook?? o_O



Subtiel zijn is een must op een wereld waar kleine dingen grote drama's veroorzaken.

Ik zie in zijn post wel niks over Captain Hook , maarjah..
Tenzij je Aes op een of andere manier krijgt omgevormd tot Captain Hook.
 

DeletedUser51839

Guest
Ik zie in zijn post wel niks over Captain Hook , maarjah..
Tenzij je Aes op een of andere manier krijgt omgevormd tot Captain Hook.
M. reageert op een post van Captain Hook en reageert daarbij: " dat jou leider Roald ..."

Denk dat M kleine vergissing begaat niet?
 

DeletedUser

Guest
M. reageert op een post van Captain Hook en reageert daarbij: " dat jou leider Roald ..."

Denk dat M kleine vergissing begaat niet?

Dat sowieso ;)
Maar dan nog heeft Captain Hook er weinig mee te maken :p
Tenzij dat je punt is xD
 

DeletedUser51839

Guest
Dat sowieso ;)
Maar dan nog heeft Captain Hook er weinig mee te maken :p
Tenzij dat je punt is xD

Mijn punt is dat M zich vergist door te zeggen op Captain te reageren en dan te zeggen dat zijn leider Roald is. Wat dus totaal niet het geval is.
 
Reactiescore
972
Mijn punt is dat M zich vergist door te zeggen op Captain te reageren en dan te zeggen dat zijn leider Roald is. Wat dus totaal niet het geval is.

Was inderdaad een bespreking van me, maar dan nog gaat de strekking van mijn post op. Maar goed, het bewijst dat je niks anders kan doen dan me gelijk geven, gezien je geen tegenargumenten kan vinden.
 

DeletedUser51839

Guest
Was inderdaad een bespreking van me, maar dan nog gaat de strekking van mijn post op. Maar goed, het bewijst dat je niks anders kan doen dan me gelijk geven, gezien je geen tegenargumenten kan vinden.

Jij veronderstelt veel te veel. Ik las de discussie die mij niet interseert eigenlijk en zag die fout. wilde er even op wijzen. Verder niet genoeg weet om die discussie mee te doen. Niet enkel niet voldoende weet maar ook niet de interesse. Discussies met jou Maks kan je op voorhand voorspellen. Je zeurt over tegenargumenten geven terwijl jijzelf niet eens met deftig argumenten komt, je komt met drogredenen. Indien je dit laatste niet kent wijs ik je door naar Wiki.
 
Reactiescore
972
Jij veronderstelt veel te veel. Ik las de discussie die mij niet interseert eigenlijk en zag die fout. wilde er even op wijzen. Verder niet genoeg weet om die discussie mee te doen. Niet enkel niet voldoende weet maar ook niet de interesse. Discussies met jou Maks kan je op voorhand voorspellen. Je zeurt over tegenargumenten geven terwijl jijzelf niet eens met deftig argumenten komt, je komt met drogredenen. Indien je dit laatste niet kent wijs ik je door naar Wiki.

Haha, wat een lachwekkende post. Reageer dan niet op een discussie die je interesse niet heeft, dan hoef ik er ook niet op te reageren. Grappige is nog dat je geen tegenargumenten geeft, Tyron,ik geef gewoon feiten :)
 
Reactiescore
972
Awards spelers

1. Wie was er DE speler van het jaar 2014?

- Voor mij zijn dat toch echt Saevus Aquila en Vlemis. Vlemis is hier al vaak genoemd voor zijn staminzet en offensieve slagkracht, maar dan vind ik dat je Saevus ook zeker moet noemen. Ook bij hem staan zijn kwaliteiten buiten kijf en is staat altijd klaar voor zijn stam. Verder vind ik een beste speler totaal niet relevant, het gaat om de stam. Stambelang gaat boven het individu is wel een kreet waar sommigen hier wat meer waarde aan zouden mogen hechten.

2. Wie was de tacticus van het jaar 2014?

- Voor mij toch wel Roald. Hij wordt zelfs onderschat wordt voor invloed hij op Amen heeft gehad en nog steeds heeft. Alle poppetjes in zowel Amen als de BG Hippo danste naar zijn touwtjes. Ik denk dat hij hier en daar een foutje heeft gemaakt, maar over het algemeen heeft hij met de beperkte middelen in Amen die hij had het heel sterk gedaan. Jammer dat hij gestopt is, maar ik kan heel goed begrijpen dat je er op een gegeven moment klaar mee bent als zo'n stam zo erg van je afhangt.

- In mindere mate vind ik mijzelf en Cona ook wel sterkte tacticussen. Ik heb wel de arrogantie om dat zo te stellen. Tactische keuzes die we gemaakt hebben met dragende spelers als Robin en Jessey zijn tot nu toe goed uitgedraaid en dat is ook te zien in de statistieken. DET mag ook een pluim hebben voor de uitvoering hebben ervan, want daar is het waar het in Amen mis gaat naar mijn mening.

3. Wie was de failerd van het jaar 2014???

- Nja, failerd vind ik altijd zo negatief. Als ik iemand moet kiezen, denk ik meteen aan Hacktvisimo.

4. Wie was de AF poster van het jaar 2014?

- Roald.

5. Wie was de grootste ODA geilerd van het jaar 2014?

- Liquicity.

6. Wie was de beste deffer van het jaar 2014?

- Roald, als ik een VV'er in Amen tegenkwam die een beetje niveau haalde was hij het. Verder kan Jessey echt heerlijk deffen en heeft een doorzettingsvermogen van hier tot tokio als hij eenmaal bezig is.

7. Wie was je grootste steun dit jaar 2014?

- Robin en Dries. Ook ik heb wel eens problemen, zowel privé als op TW. Deze 2 zijn er altijd voor me en kan ik erg goed mee praten. Robin ken ik dan ook wel al langer.

8. Wie was de grootste vv-slet van 2014?

- Cona, by far. Over het hele jaar gezien dan. De laatste tijd Robin en Jessey. Verder Jens, altijd genieten om weer een account tegen te komen dat onder zijn VV staat :)

9. Wie was de verassing van 2014?

- Ik vind niet dat er verassingen zijn. De meeste spelers doen wel wat ik van ze verwacht, zowel in positief als in negatief opzicht. Negatief heeft Jordy van ITSW18 wel verrast, had niet van hem verwacht dat hij een dergelijke meeloper was. Op W30 was het een eenmansactie die ik kon begrijpen, maar deze actie viel me zwaar van hem tegen. Heb ik hem overigens ook laten weten :p

10. Wie was de mod van 2014(game mods mogen ook)?

- Poo., by far. Verder mag Duckje van mij ook een eervolle vermelding krijgen, respect als je zo lang CM kan blijven!

11. Welke gestopte spelers wil je terug?

- Dion, ik ken die vent al sinds het begin van mijn TW carrière. Heerlijke gozer om mee te praten. Verder Dennis, Tom (G.TH), Ian, Youri. Allemaal oudgedienden van ODA die dragende spelers waren in de top tijd van toen. Prachtige tijd.

12. Van wie verwacht je veel in 2015?

- Circondato da Ubriachi en van geheel Juvy verwacht ik wat.

13. Wie was de beste leider van dit jaar?

- Roald.


Awards stammen

1. Wat was toch de topstam van w38?

- Amen. Altijd onder hoge druk gestaan en staat er nog steeds. Toch meer respect voor wat Amen tot nu toe bereikt heeft dan dat bijvoorbeeld DET bereikt heeft.

2. Welke stam leek je de gezelligste van w38?

- DET is altijd erg gezellig geweest. Ik denk niet Juvy, zitten mij teveel individualisten in.

3. Welke stam heeft het hardste gefaild?

- Hippo. Met zo'n sterk cluster, zo weinig dreiging en dan je verlagen tot zaken waar we allemaal de oorsprong wel van weten. Vervolgens een fusie moeten aangaan met stabbers is toch niet de meest ideale vorm van "erboven op komen".

4. Welke stam is er tactisch het sterkste voor de dag gekomen?

- DET en Amen. Juvy is niks tactisch aan en Faith heeft weinig echt tactisch gedaan.

5. Welke stam werkte het beste samen?

- DET.

6. Bg van het jaar:

- DET en Faith. Hij staat nog steeds en als een huis. Toen ik de BG samen met Nikki en Rains sloot, had ik echter niet verwacht dat het zo zou uitvallen.

7. Welke stammen staan er in 2015 in de top 3?

DET gaat ooit op 1 komen, Amen zal op een zeker moment voorbij worden gestreefd door FeL en ik weet niet hoe lang Faith zal bestaan in haar huidige vorm. Juvy zal nog lang staan.
 

DeletedUser51839

Guest
Haha, wat een lachwekkende post. Reageer dan niet op een discussie die je interesse niet heeft, dan hoef ik er ook niet op te reageren. Grappige is nog dat je geen tegenargumenten geeft, Tyron,ik geef gewoon feiten :)

Dude, stop met irri doen. Zeg je dat ik enkel een fout zeg en me verder niet moei.
Is het enige wat je kan zeggen dat ik niet met tegenargumenten kan komen? Zeg je constant dat ik mij niet wil moeien. Je wilt een discussie winnen van me die ik niet eens voer???? Dude je gaat ver hoor.

Waar gaat de discussie over?

Weet het zelf niet eens lol.
 

DeletedUser51839

Guest
Kijk Maks, ik ga eens zeggen waarom ik dit niet een goede post vind.

Je speelt puur in op je gevoel bv. "stabbers" "meeloper". Je geeft niet het respect wat een vijand verdient.
Je lijst is buiten de standaard vermeldingen van Amen spelers een bevooroordeelde post tegen de rest.

En voor je hierover een discussie wilt voeren zeg ik je 1 iets, wil je reacties krijgen van mij stel ik deze eisen:

- Gebruik geen drogreden, dus zeker niet op de man spelen of te snel veralgemenen;
- Kom met feiten of goeie argumenten en geef ze weer zoals ze zijn, niet half verdraait;
- Gebruik geen spot in je posts en lach geen feiten weg;
- Probeer niet een argument te ontkrachten door een lostaand feit;
- Ga in op de discussie wanneer je de know how hebt en niet met veronderstellingen;
- Wees rustig en niet impulsief;
- Wanneer je ongelijk hebt, geef dit toe, schept een beter beeld.

Dit is ook waarom ik Roald en Cona goeie posters vind en jou niet.
 

DeletedUser59368

Guest
9. Wie was de verassing van 2014?

- Ik vind niet dat er verassingen zijn. De meeste spelers doen wel wat ik van ze verwacht, zowel in positief als in negatief opzicht. Negatief heeft Jordy van ITSW18 wel verrast, had niet van hem verwacht dat hij een dergelijke meeloper was. Op W30 was het een eenmansactie die ik kon begrijpen, maar deze actie viel me zwaar van hem tegen. Heb ik hem overigens ook laten weten :p

Nou, dit kan ik dan ontkrachten :D
Ik was namelijk lachwekkend met het idee gekomen.. "Van kom we stappen op en gaan met ons gedrieën verder, en we zien wel of het ons beter afgaat ofniet". Wouter en Tyron vonden dit geen slecht idee, en hadden er stiekem op gehoopt dat dit ooit zou kunnen. Zij hebben dit hele plan uitgewerkt. Maar de aanzet tot het leaven en een nieuwe stam oprichten kwam vooral van mij..

Dus ik ben niet de meeloper, maar de meedenker^^

:eek::eek::eek::eek::eek::eek:
 

DeletedUser59368

Guest
Damn nu heb ik vast men plaatsje in de AWARDS verspeelt... :(
Kan ik alsnog door als STABBER van het jaar?
 

DeletedUser

Guest
Laat DET gewoon huilen, hebben ze toch hun zin :D, ik ben graag de underdog, is het des te leuker als ik zo iemand kan pakken :)
 
Bovenaan