W38 Terugblikawards

DeletedUser66265

Guest
Wat ik mij dus afvraag hea..
Hebben jullie roald opgegeten ofzo?
 

DeletedUser71655

Guest
Zoiets heet inactiviteit, ken je dat woord?

Makkelijk excuus natuurlijk, net zoals de massa van Juvy op The Crowe, ze kwamen er niet doorheen en ze zeiden maar dat het niet uitmaakte omdat het toch maar een sloop massa was, daarom ook die gesloopte treinen:rolleyes::rolleyes:

Maargoed, allemaal leuk en aardig dat je inactiviteit zegt, maar toch zit je wel altijd hier op het AF etc, dus ik vind het nogal een goedkoop excuus om je falen daar op te schuiven.
 

DeletedUser

Guest
Makkelijk excuus natuurlijk, net zoals de massa van Juvy op The Crowe, ze kwamen er niet doorheen en ze zeiden maar dat het niet uitmaakte omdat het toch maar een sloop massa was, daarom ook die gesloopte treinen:rolleyes::rolleyes:

Maargoed, allemaal leuk en aardig dat je inactiviteit zegt, maar toch zit je wel altijd hier op het AF etc, dus ik vind het nogal een goedkoop excuus om je falen daar op te schuiven.

Geloof me als Rogier aanwezig zou zijn en zijn hele vroegere team nog had stond hij op 10m punten nu.
En dat is geen grapje :p
Maar het nieuwe team komt eraan :)
 

DeletedUser66265

Guest
Geloof me als Rogier aanwezig zou zijn en zijn hele vroegere team nog had stond hij op 10m punten nu.
En dat is geen grapje :p
Maar het nieuwe team komt eraan :)

als als als..
Als rains er nog was geweest had faith nu de wereld gewonnen..
Als daan en ik geen ruzie hadden gekregen stond smoking nu op rang 1.
zo kan ik nog wel even doorgaan:p

Naast dat ik vind dat je rogier hier overschat koopt niemand wat voor als.
Daar heb je simpelweg niks aan.
 

DeletedUser51839

Guest
als als als..
Als rains er nog was geweest had faith nu de wereld gewonnen..
Als daan en ik geen ruzie hadden gekregen stond smoking nu op rang 1.
zo kan ik nog wel even doorgaan:p

Naast dat ik vind dat je rogier hier overschat koopt niemand wat voor als.
Daar heb je simpelweg niks aan.

als als als...
Als Zero niet zwaar de pest aan mij had evenals DET stond ik allang top 5 :D
 

DeletedUser67517

Guest
Als Robin niet tijdelijk gestopt was, en Ian niet weggespeeld. Was ik allang gestopt met W38:D
 
Reactiescore
545
Makkelijk excuus natuurlijk, net zoals de massa van Juvy op The Crowe, ze kwamen er niet doorheen en ze zeiden maar dat het niet uitmaakte omdat het toch maar een sloop massa was, daarom ook die gesloopte treinen:rolleyes::rolleyes:

Maargoed, allemaal leuk en aardig dat je inactiviteit zegt, maar toch zit je wel altijd hier op het AF etc, dus ik vind het nogal een goedkoop excuus om je falen daar op te schuiven.

Dus als je actief op het AF bent, moet je dat ook zijn IG :p, wat een grapjas ben jij.
Meestal worden accounts actief door motivatiegebrek, dat is ook bij mij het geval, dan kan ik op het AF zitten wat ik wil, maar niks doen op w38, of nja niks doen is wat overdreven, laten we het houden op veel te weinig.

Daarnaast is het geen goedkoop excuus voor failen, want ik fail nergens. Wat dorpjes verlies, zo he, we spreken namelijk wel over grote aantallen zeg. Een 5-mans team als Jepper mag wel wat dorpjes edelen van een solo speler.

Verder zouden we RoC ook als failer neer kunnen zetten dan, hij was inactief/gestopt, en verloor dorpen. Wat een failerd ben je dan? Als je echt zo wil redeneren, ben je echt een idioot.

Nog een ander voorbeeld, je stamgenoot Sir Toedels: http://nl.twstats.com/nl38/index.php?page=player&mode=conquers&id=487695161&type=lose&pn=-1.

Ik noem dit eerder een failer van het jaar, maar goed, acc was ook inactief toch?
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser33379

Guest
Geloof me als Rogier aanwezig zou zijn en zijn hele vroegere team nog had stond hij op 10m punten nu.
En dat is geen grapje :p
Maar het nieuwe team komt eraan :)

bullshit, als mijn hele team was gebleven stond ik al op 12m. geloof je dat ook?
als ik me co van w23 erbij had gevraagd had ik mss al wel 15m gehad. maar dat hebben we niet, dus staan we daar ook niet.
domme mensen hier :O
 

DeletedUser33379

Guest
als als als..
Als rains er nog was geweest had faith nu de wereld gewonnen..
Als daan en ik geen ruzie hadden gekregen stond smoking nu op rang 1.
zo kan ik nog wel even doorgaan:p

Naast dat ik vind dat je rogier hier overschat koopt niemand wat voor als.
Daar heb je simpelweg niks aan.

jij zal nooit rang 1 staan, daar stop je veel te snel voor
 

DeletedUser51839

Guest
bullshit, als mijn hele team was gebleven stond ik al op 12m. geloof je dat ook?
als ik me co van w23 erbij had gevraagd had ik mss al wel 15m gehad. maar dat hebben we niet, dus staan we daar ook niet.
domme mensen hier :O

15 is erover :x
12 zou ik wel kunnen geloven.
 

DeletedUser66265

Guest
jij zal nooit rang 1 staan, daar stop je veel te snel voor

Soms speel ik lang door, t is maar net hoe interessant de wereld is/blijft.

Maar ik zou inderdaad geen rang 1 staan nee, daarvoor waren daan en ik niet farmsletterig genoeg^^

Daarom dat ik het ook als voorbeeld gebruik dat wat er gezegt werd nergens op slaat.
Ik geloof niet dat rogier nog rang 1 zou staan als hun hele team nog actief was.
 

DeletedUser

Guest
bullshit, als mijn hele team was gebleven stond ik al op 12m. geloof je dat ook?
als ik me co van w23 erbij had gevraagd had ik mss al wel 15m gehad. maar dat hebben we niet, dus staan we daar ook niet.
domme mensen hier :O

Sorry heb ik je ego weer beschadigt:eek:
Ik heb heb toch over Rogier en zijn vroegere team snap deze reactie totaal niet voel je je aangevallen ofso?
 

DeletedUser51839

Guest
Soms speel ik lang door, t is maar net hoe interessant de wereld is/blijft.

Maar ik zou inderdaad geen rang 1 staan nee, daarvoor waren daan en ik niet farmsletterig genoeg^^

Daarom dat ik het ook als voorbeeld gebruik dat wat er gezegt werd nergens op slaat.
Ik geloof niet dat rogier nog rang 1 zou staan als hun hele team nog actief was.

Je bent op veel werelden present op AF en starte bijna overal ingame en stond aan de top, wrm maakte je dan niet af wat je begon? Moet je toch wel een keer de drang hebben een wereld te winnen?

Sorry heb ik je ego weer beschadigt:eek:
Ik heb heb toch over Rogier en zijn vroegere team snap deze reactie totaal niet voel je je aangevallen ofso?

Ik voel me aangevallen ja, zelfs met zijn team ga ik toch rang 1 worden pfft :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.295
Ik ben heel goed in terugblikke kan je daar ook award voor krijge?
 
Bovenaan