W36 & het winterevent.

Reactiescore
2.490
Wintersport? Ik hou niet eens van wintersport jongens, eenden gaan altijd naar warme landen als het koud is!

Maargoed, in de loop van morgenochtend volgt een update aan het event, er zullen dus logischerwijs beperkingen ingebouwd worden waardoor dit 'voordeel' niet meer mogelijk is.

Er volgt zometeen ook nog een IGM,

Alvast bedankt voor jullie begrip en onze excuses voor het ongemak, al lijkt het me dat dit nog wel in te halen is voor de meeste onder jullie ;)

Met vriendelijke groeten,
Duckje
 

DeletedUser68733

Guest
Zou ook is leuk zijn als Duckje zelf hier op reageert ipv de kat uit de boom te kijken.

Was al een kut spel maar dit is de druppel.
 

DeletedUser58227

Guest
Wintersport? Ik hou niet eens van wintersport jongens, eenden gaan altijd naar warme landen als het koud is!

Maargoed, in de loop van morgenochtend volgt een update aan het event, er zullen dus logischerwijs beperkingen ingebouwd worden waardoor dit 'voordeel' niet meer mogelijk is.

Er volgt zometeen ook nog een IGM,

Alvast bedankt voor jullie begrip en onze excuses voor het ongemak, al lijkt het me dat dit nog wel in te halen is voor de meeste onder jullie ;)

Met vriendelijke groeten,
Duckje

Ja man :') En dit is de CM, het valt allemaal nog wel in te halen? Haha ga toch weg, ze hebben nog een hele nacht om door te gaan met pa smijten
 

DeletedUser51839

Guest
Besten, nu zie je waar de money zit, maar de skills das iets anders...
 

DeletedUser68372

Guest
@ Duckje, 1 dingetje, wat ga je er aan doen dat mijn directe buurman 8.3k punten heeft?
 
Reactiescore
58
Wintersport? Ik hou niet eens van wintersport jongens, eenden gaan altijd naar warme landen als het koud is!

Maargoed, in de loop van morgenochtend volgt een update aan het event, er zullen dus logischerwijs beperkingen ingebouwd worden waardoor dit 'voordeel' niet meer mogelijk is.

Er volgt zometeen ook nog een IGM,

Alvast bedankt voor jullie begrip en onze excuses voor het ongemak, al lijkt het me dat dit nog wel in te halen is voor de meeste onder jullie ;)

Met vriendelijke groeten,
Duckje

haha het blijft zo dus iedereen stoppen en join boycot stammen vol op die gozers en geen pa meer gebruiken!
 

DeletedUser

Guest
@Duckje, hoe leg je dat uit aan diegene die nu geedeld wordt, omdat mensen edels lopen te pompen?
 

DeletedUser71618

Guest
Daar heb jij het mis, meerdere dorpen=een grotere GS bonus per dorp.

Je neemt nu een voorbeeld van W33 --> Dat is duidelijk een grotere impact omdat dat een no-haul wereld is, dat is het grote verschil.

Volledig akkoord...

Het is gewoon een eerste reactie die ik had toen ik zag dat er bij waren met 6000 punten...

Ik heb zoveel moeite gestoken in deze wereld! En ik was echt sterk bezig! De settings van deze wereld zijn ideaal voor mij en ik had echt het gevoel dat ik hier goed kon presteren!

Achteraf gezien is dat natuurlijk stom, maar op die moment had ik dat echt niet door hoor...

Ik vind het ENORM jammer maar ik zal account deleten, echt wel spijtig want ik was zo goed bezig zelfs zonder dit ***** evenement.

Mijn excuses nog eens aan iedereen

Mijn respect heb je!

Hallo allemaal :) blijkbaar veel commotie over ons ?
raar wij stonden beide nochtans al in de top 10 ??

iedereen in de top 10 gebruikte premium punten ...
Waarom zouden we dit dan nu ook niet doen ?
btw 50x halvering ... nu ook niet overdrijven hé

:rolleyes: MINSTENS als je zo snel alles wilt uppen, smederij etc.

Ik vindt het zeer erg van mensen dat ze zulke haat tonen. Ik heb niets anders gedaan dan de functies die tribalwars ons geeft te gebruiken op de meest productieve manier met premium. Ik sta al van in begin in de top 10 wanneer de wereld gestart is, stond voor de update op plaats 7.

Mededelingen worden nu genegeerd! Te veel haatmail
neem je problemen op met innogames zij hebben die functies in game gebracht. Ik was de eerste die het doorhad hoe ik hier gebruik kon van maken voor iemand anders het doet. Ik had ook liever geen premium gehad maar voor mee te kunnen kan je nu in deze tijd (sinds invoering van premium) niet anders.

mvg
magaz

Alsjeblieft, gooi jezelf weg. Je stond nochtans in de top 10 omdat je sowieso al veel PA spendeerde, niet omdat je TW kan spelen. Het is gaandeweg geaccepteerd door de community dat er reduceringen / halveringen gekocht konden worden, omdat deze nog een vrij kleine impact hadden op het spel. Dit soort acties zijn echter te triest voor woorden, ook al zou het een functie van het spel zijn. In welke zin geeft dit nou voldoening? Voel je jezelf nu goed omdat je bij de 'top' staat, alleen maar omdat jij het meeste geld hebt? Mhm, ik mis de elementen 'spelplezier' en 'uitdaging' bij jullie. Maar voor jullie zal het wel een uitdaging zijn wie 'het meeste geld kan uitgeven'.

je weet dat het event 1 maand duurt. terwijl deze wereld pas 1 week oud is.
ze hadden het event gewoon niet op deze wereld moeten plaatsen.
want op w23 bijv kan je het niet kopen met pa.. dus waarom op w36 wel?

Lijkt me redelijk duidelijk --> Op nieuwere werelden is het effectiever PA te spenderen en zullen spelers er sneller voor kiezen. Dit geldt dan natuurlijk alleen voor het 'waarom wel op W36' deel, het 'waarom niet' op w23 snap ik dan niet. :p

Wintersport? Ik hou niet eens van wintersport jongens, eenden gaan altijd naar warme landen als het koud is!

Maargoed, in de loop van morgenochtend volgt een update aan het event, er zullen dus logischerwijs beperkingen ingebouwd worden waardoor dit 'voordeel' niet meer mogelijk is.

Er volgt zometeen ook nog een IGM,

Alvast bedankt voor jullie begrip en onze excuses voor het ongemak, al lijkt het me dat dit nog wel in te halen is voor de meeste onder jullie ;)

Met vriendelijke groeten,
Duckje

^ Makkelijk gezegd. Heb je zelf wel enig verstand van het spel buiten dat je de servers opzet/controleert/ het doorgeefluikje speelt vanuit Duitsland?
 

DeletedUser61674

Guest
wachten op de volgende wereld dan maar,

hoe kunnen wij dit inhalen als hun gs lvl 30 hebben
nu alleen maar lc hoeven te pompen en bijl en alles leeg kunnen farmen en clearen.
 
Bovenaan