W36 & het winterevent.

DeletedUser46239

Guest
Magazijnier

1 MAGAZIJNIER l0st 5.161 1 5161

Seems legit
 

DeletedUser

Guest
Re: Magazijnier

Rushing To Be Famous. 18.12.13 14:32
Geachte [player]MAGAZIJNIER[/player],



Graag zou ik je stam joinen, want [ally]l0st[/ally] is echt top!


Wil je vv-check?


Vergeet dan zeker niet te kijken naar hoeveel premium ik heb he, want dat is het belangrijkste toch? Wist wel niet dat je als MAGAZIJNIER zoveel geld had dat je zoveel in tw kon steken hoor :eek:


Ps: als ik join, word ik toch wel beloond met 10.000PA he?


Spelers als jullie verzuren dit spel zo hard ;)




Met vriendelijke groet,
[player]Rushing To Be Famous.[/player] | Nick



Whahaha :eek:
 

DeletedUser

Guest
Re: Magazijnier

TW mag trots zijn, dankzij hun constante lust om steeds meer geld binnen te halen verpesten ze wereld 36 nog voor deze wel en goed gestart is. De voordelen zijn véél te groot voor wie heel erg veel geld heeft, dit is nog eens wat anders dan de premiumopties die slechts een klein voordeel geven (en dan nog moet je het goed aanpakken denk ik).

Mij kunnen de opties voor zaken sneller te krijgen door middel van betaling niet zoveel schelen maar te veel = trop. Enige juiste keuze zijn die events van w36 afgooien want dit is gewoon te belachelijk voor woorden.
 

DeletedUser

Guest
Re: Magazijnier

TW mag trots zijn, dankzij hun constante lust om steeds meer geld binnen te halen verpesten ze wereld 36 nog voor deze wel en goed gestart is. De voordelen zijn véél te groot voor wie heel erg veel geld heeft, dit is nog eens wat anders dan de premiumopties die slechts een klein voordeel geven (en dan nog moet je het goed aanpakken denk ik).

Mij kunnen de opties voor zaken sneller te krijgen door middel van betaling niet zoveel schelen maar te veel = trop. Enige juiste keuze zijn die events van w36 afgooien want dit is gewoon te belachelijk voor woorden.

Ik voel dat iemand een petitie gaat maken :D
 

DeletedUser

Guest
Re: Magazijnier

Je hoeft er geen nieuw topic voor te maken neem ik aan? -> Slotje
 

DeletedUser51944

Guest
W36 oneerlijk voordeel door pp

Duckje faalhaas met je kut eventjes je hebt echt gefaald, W36 is verneukt, dankjewel, ik wil eigenlijk mijn 230 PA terug hebben want dit is echt grote afzetterij.
Dit is echt de druppel en ik stop met TW.

Dankjewel voor het verneuken van dit spel, oja en je mag mijn forumaccount bannen.


DOEI!
 

DeletedUser68372

Guest
Re: Duckje faalt, doei TW

Ben niet weg, niet voordat Magazijner kapot is, maar sluit me er wel bij aan
 
Bovenaan