W36 & het winterevent.

DeletedUser

Guest
Haha al 40 spelers die zo af en toe PP gebruiken die gaan stoppen als het niet opgelost wordt :D
 

DeletedUser

Guest
Ze kunnen niet elke wereld continu monitoren ;) We zijn als tw Team NL zo snel mogelijk in actie gekomen.

Wat een grap. Nu doen alsof het hen een ruk kan schelen, maar vooraf denken ow laten we dit ffe doen, er zal toch geen haan naar kraaien. Wat ook weer enorm lachwekkend is, is het feit dat nergens werd gemeld dat je dit ook met PA zou kunnen kopen. Ja, het stond in de screenshots, maar het ergens in de tekst zetten ho maar.

Dat ze nu in zogezegd spoedberaad gaan is een grote grap, ze hebben hun doel immers al bereikt en gaan nu nog ffe doen alsof het hen wat kan schelen wat die paar spelers zeggen, terwijl dat helemaal het geval niet is. Ben iig blij dat ik niet op deze achterlijke wereld speel.
 

DeletedUser72044

Guest
Tribalwars doofpot w36

Gezien het feit dat alle topics over het onderwerp direct gesloten worden, proberen jullie dit in de doofpot te gooien?
Tribalwars had al bijna geen spelers meer, dit kan nog leuk worden. Ik ga zo Runescape spelen als het nodig is hoor.
 

DeletedUser

Guest
Gast, die tjappies daar spelen 24/7 games.. Denk je dat ze daar interesse hebben in een striptease?

Misschien als ze een computer strippen dat ze daar opgewonden van worden, maar anders echt niet hoor

Livecamjasmin ofzoiets? vandaar dat die pop up steeds verschijnt als ik op tw zit :eek:
 

DeletedUser61241

Guest
Re: Tribalwars doofpot w36

Wie doet er mee met het fantastische idee van Secret speech??
 

DeletedUser

Guest
Als de 1e speler 100k heeft, dus morgenmiddag ergens :)

Duurt wel even als je steeds dorpen van 26-1000 punten moet edelen, ben je lang bezig :D

Lekka bezig TW. Of het is gewoon 1 stomme fout of het is gewoon expres gedaan om nog even een gouden klapper te maken voor TW2 :rolleyes:
 

DeletedUser68372

Guest
Quote Origineel geplaatst door The striped pyjama Bekijk berichten
Ze kunnen niet elke wereld continu monitoren We zijn als tw Team NL zo snel mogelijk in actie gekomen.

Ik wacht nog op actie? ACTIE is deze debiele event stopzetten DAT is actie ipv zo lui op je reet zitten en geen fuck uitvoeren, en niet gaan bannen omdat er iemand realistisch is los t gewoon op!
 

DeletedUser

Guest
Wat een grap. Nu doen alsof het hen een ruk kan schelen, maar vooraf denken ow laten we dit ffe doen, er zal toch geen haan naar kraaien. Wat ook weer enorm lachwekkend is, is het feit dat nergens werd gemeld dat je dit ook met PA zou kunnen kopen. Ja, het stond in de screenshots, maar het ergens in de tekst zetten ho maar.

Dat ze nu in zogezegd spoedberaad gaan is een grote grap, ze hebben hun doel immers al bereikt en gaan nu nog ffe doen alsof het hen wat kan schelen wat die paar spelers zeggen, terwijl dat helemaal het geval niet is. Ben iig blij dat ik niet op deze achterlijke wereld speel.

En ik baal dat ik wel op deze achterlijke wereld zo'n 200 pa voor niks heb uitgegeven.
 

DeletedUser72044

Guest
Re: Tribalwars doofpot w36

Of ik ga gewoon weer mijn amusement zoeken op www.spele.nl
Daar had ik nooit geen problemen met dictators en spelbrekers.
 

DeletedUser

Guest
Re: Tribalwars doofpot w36

slotje komt hier zowieso nog hoor ;)

Zo laf zijn ze dan wel weer
 

DeletedUser

Guest
Innogames moet gewoon een rollback doen en het geld houden, iedereen tevreden.
 

DeletedUser72103

Guest
Zo'n spoedberaad duurt 3 uur toch normaal?

Denk dat wij als spelers recht hebben op enige verklaring??
 

DeletedUser

Guest
Duurt wel even als je steeds dorpen van 26-1000 punten moet edelen, ben je lang bezig :D

Lekka bezig TW. Of het is gewoon 1 stomme fout of het is gewoon expres gedaan om nog even een gouden klapper te maken voor TW2 :rolleyes:

Je edelt het dorp op 400 punt ofzo, maar 5-6uur later zit die alweer op 8k :)
Dan maakt het echt geen reet uit wat je edelt
 
Bovenaan