w25 schrijver

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Reporter*
Google chrome ofsoiets had zich onlangs aangemeld
 

DeletedUser

Guest
Niet als het om het TWw gaat... je weet wel, dat CM propaganda krantje...
 

DeletedUser

Guest
Vorige TWW gelezen TW 5 jaar: De geschiedenis van JustADream. ?

Wat was dat janken zeg. Dat moet wel getrolled zijn, vanuit JustADream. EN DoubleJ.
 

DeletedUser

Guest
Er was ooit iets door ace13 ofzo, maar die interviewde alleen casperjantzen en dat waren slechte stukken ..
 

DeletedUser

Guest
Hey, normaal was ik al eens toegelaten maar doordat ik banned was in men proefperiode ging de zaak niet door :p
Reporters moeten namelijk een goede reputatie hebben :rolleyes:

m.a.w een onbekende noob zonder talent kan reporter worden,
en een gekend AF persoon niet :D
 

DeletedUser54620

Guest
Wat voor proeftekst wil je gaan schrijven :)?
Over dé topstam van 25 :D
 

DeletedUser

Guest
Wij hebben al een interview gegeven hoor... dus dé topstam van w25 gaat niet meer...

Hooguit nog een topstam, maar ja... weet jij veel... daar zit jij tenslotte niet in.
 

DeletedUser

Guest
Over de geschiedenis van Tatty teddy
waarom Edwin zich in begin stilhield, en toen opeens zen groot bakkes opendeed :D

Was hij niet zeker dat ie wel ging slagen? Of is hij er later bijgekomen en heeft hij niet eens de start meegedaan,
omdat ie gefaald had? jah, wie zal het weten :D
 

DeletedUser54620

Guest
Wij hebben al een interview gegeven hoor... dus dé topstam van w25 gaat niet meer...

Hooguit nog een topstam, maar ja... weet jij veel... daar zit jij tenslotte niet in.

Ohja, dat hele interessante & goed geschreven interview over SWAS. :eek:
Nou Edwin, om maar weer 'n nieuwe discussie te beginnen, je stam is even goed als dat artikel ;).
 

DeletedUser

Guest
Hey, normaal was ik al eens toegelaten maar doordat ik banned was in men proefperiode ging de zaak niet door :p
Reporters moeten namelijk een goede reputatie hebben :rolleyes:

m.a.w een onbekende noob zonder talent kan reporter worden,
en een gekend AF persoon niet :D

Not entirely true :eek:

Ik was ook ooit zo naïef nog meer tijd te verschijten dan ik al deed. Uiteindelijk gekickt wegens inactiviteit:ram:
 

DeletedUser

Guest
Over de geschiedenis van Tatty teddy
waarom Edwin zich in begin stilhield, en toen opeens zen groot bakkes opendeed :D

Was hij niet zeker dat ie wel ging slagen? Of is hij er later bijgekomen en heeft hij niet eens de start meegedaan,
omdat ie gefaald had? jah, wie zal het weten :D
Vanaf het begin... bijna altijd, alleen op w22 kreeg ik El Terror Amenaza na 11 dagen en troepenloos op plek 6500 en een beetje... vanaf dat moment in één rechte streep naar plek 2.

En hier wilde ik stilletjes spelen... maar ja... met opscheppertjes en valsspelertjes... kan ik het toch niet laten om mijn mond open te doen. Ik heb overigens... nog nooit gefaald met mijn start of anderszins :) Dat laat ik wel aan jou en je vriendjes over ^^
 

DeletedUser

Guest
Hmm misschien niet de juiste plek om deze discussie te voeren! Ik zoek btw nog wel iemand die straks zin heeft om een stukje te schrijven over de cluster contest van w25...
 

DeletedUser

Guest
Ohja, dat hele interessante & goed geschreven interview over SWAS. :eek:
Nou Edwin, om maar weer 'n nieuwe discussie te beginnen, je stam is even goed als dat artikel ;).
Da's nog altijd een stuk beter dan die van jou... dus ik maak me geen zorgen ^^
 

DeletedUser

Guest
Het is een Nederlandstalig forum... dus pas je eens aan ^^


De voertaal op het forum is Nederlands. Alleen in uitzonderlijke gevallen laten we Engelse bijdragen toe (bijvoorbeeld als een internationaal project wordt gepresenteerd).
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan