w25 schrijver

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
oja, je was niet zo goed in engels

ik weet niet zeker of je aan het trollen bent, of dat je gewoon stom bent
 

DeletedUser

Guest
Het is een Nederlandstalig forum... dus pas je eens aan ^^


De voertaal op het forum is Nederlands. Alleen in uitzonderlijke gevallen laten we Engelse bijdragen toe (bijvoorbeeld als een internationaal project wordt gepresenteerd).

dat is een internationaal project get out
 

DeletedUser

Guest
Helaas... dit is geen internationaal project... je zou beter moeten weten.
 

DeletedUser

Guest
Jawel, ze proberen purple haze internationaal te verkopen door ze op fora aan te bieden
 

DeletedUser

Guest
Hmm misschien niet de juiste plek om deze discussie te voeren! Ik zoek btw nog wel iemand die straks zin heeft om een stukje te schrijven over de cluster contest van w25...

ik zou wel willen, maar mijn mening zou subjectief zijn :D
 

DeletedUser

Guest
En hier wilde ik stilletjes spelen... maar ja... met opscheppertjes en valsspelertjes... kan ik het toch niet laten om mijn mond open te doen. Ik heb overigens... nog nooit gefaald met mijn start of anderszins :) Dat laat ik wel aan jou en je vriendjes over ^^

Ghahaha, mijn vriendjes :3
Het spel is voor het plezier, als valsspelen je nu eenmaal plezier doet hebben, dan doe je dat toch?
En mocht ik geweten hebben dat het jou zo ergert, zou ik er allang mee begonnen zijn :D:D
 

DeletedUser

Guest
Ahh, oké, en dat weet jij allemaal natuurlijk want jij hebt er verstand van.
Daarom staat Grace op 1 & SWAS ergens eronder. :rolleyes:
Yup... ik moet eerlijk zeggen... jullie zijn extreem goed in spelers aannemen... valsspelers dan wel te verstaan, maar toch... daar kom je op nr. 1 mee ^^

Ghahaha, mijn vriendjes :3
Het spel is voor het plezier, als valsspelen je nu eenmaal plezier doet hebben, dan doe je dat toch?
En mocht ik geweten hebben dat het jou zo ergert, zou ik er allang mee begonnen zijn :D:D
Direct doen... ik geef je wel aan... NP... :cool:
 

DeletedUser54620

Guest
Yup... ik moet eerlijk zeggen... jullie zijn extreem goed in spelers aannemen... valsspelers dan wel te verstaan, maar toch... daar kom je op nr. 1 mee ^^

Ah oké, het verhaal van een kam opnieuw.
1 iemand blijkt iets fout gedaan te hebben, en heel Grace! zou hetzelfde doen? Ik denk dat je het niveau van SWAS & Grace! door elkaar haalt lieve jongen. O nee, wacht internen is niet valsspelen, het is op dat niveau gewoon noob. ;)
 

DeletedUser

Guest
Wacht maar tot het vechten wordt vriendje... dan piep je wel anders ^^
 

DeletedUser

Guest
edwin vertel tegen een van je targets dat als ze willen blijven leven dat ze de vv moeten droppen bij chillin dan kunnen we vechten :D
 

DeletedUser

Guest
edwin vertel tegen een van je targets dat als ze willen blijven leven dat ze de vv moeten droppen bij chillin dan kunnen we vechten :D
Ik begrijp nog steeds waarom jij je bemoeit met zaken tussen Grace! en mij (volgens mij zit jij in SEMPER)... maar goed... iedereen kiest wel eens de verkeerde kant. Slim is het echter niet.
 

DeletedUser

Guest
Ik begrijp nog steeds waarom jij je bemoeit met zaken tussen Grace! en mij (volgens mij zit jij in SEMPER)... maar goed... iedereen kiest wel eens de verkeerde kant. Slim is het echter niet.

ik stook graag :D bovendien kies ik niet eens de kant van grace :p
Ik ken Gatenkaas en Antho al langer en dan is het toch wel enigszins logisch dat ik hun bijsta in hun daden?
 

DeletedUser

Guest
Ja... als jij zelfs niet weet wie de echte vijand is... dan is er toch iets goed mis. Tenzij je een spion voor je vriendjes bent natuurlijk:

.Sue E. Side op 20.04. om 23:48 uur
Hee Edwin,

Ik zal maar direcht to the point komen: Ik ben weer gestart op 25 om Grace naar de overwinning van deze wereld te leiden. Nu onze stam zich op enkele accounts na gevormd heeft zijn wij onze targets aan het uitstippelen..

Wij kwamen daar Semper tegen en aangezien die aardig wat leden hebben tov ons leek het ons handig een andere stam te contacteren of ze geen zin hadden om te helpen Semper de grond in te boren.

Zo kwam ik bij jullie, ik was eerst bij die andere 2 accounts gaan vragen omdat ik daar de (ex) spelers van ken(de).
Hopelijk wil je met ons in zee gaan?

Tim

In eerste instantie ben ik hier enthousiast op ingegaan... maar nadat je vriendjes en co... kwamen trollen, schreef ik het volgende:

Tatty Teddy op 05.05. om 01:23 uur
Bij deze zie ik af van elke toekomstige samenwerking met [ally]Grace![/ally].

Ik heb nu vier dagen [player]Professor Kist[/player] in VV... en loop een beetje uit op CJ en vrienden... en dan is het schijnbaar nodig om te trollen. Prima, maar dan is jouw stam niet mijn ding. Ik speel TW bloed en bloed serieus.

Ik zal je zo de PM's doorsturen en wat mij betreft doen we allebei ons eigen ding en gaan we niet samenwerken.

[player]Tatty Teddy[/player]
Hierna zijn nog wat PM's gewisseld en is alle toekomstige samenwerking beëindigd.

Verder heb ik nog een paar PM's van kleinere stammen in mijn bezit, die door GRACE! benaderd zijn met dezelfde intentie... om SEMPER een kopje kleiner te maken.

Nee, vooral Grace! bijstaan als lid van SEMPER... weet iedereen waar je loyaliteit ligt en kan men eens goed nadenken waar je loyaliteit zou moeten liggen ^^
 

DeletedUser

Guest
:) Jou kan ik niet meer serieus nemen (Snarf Snarf)... na 31 mei... ben je wss. zo uitgespeeld met al je afgekeurde tooltjes :)
 

DeletedUser

Guest
Ja... als jij zelfs niet weet wie de echte vijand is... dan is er toch iets goed mis. Tenzij je een spion voor je vriendjes bent natuurlijk:


In eerste instantie ben ik hier enthousiast op ingegaan... maar nadat je vriendjes en co... kwamen trollen, schreef ik het volgende:

Hierna zijn nog wat PM's gewisseld en is alle toekomstige samenwerking beëindigd.

Verder heb ik nog een paar PM's van kleinere stammen in mijn bezit, die door GRACE! benaderd zijn met dezelfde intentie... om SEMPER een kopje kleiner te maken.

Nee, vooral Grace! bijstaan als lid van SEMPER... weet iedereen waar je loyaliteit ligt en kan men eens goed nadenken waar je loyaliteit zou moeten liggen ^^
Kijk Edwin, ik ken deze Grace! Spelers van hier of andere werelden toen we nog geen vijanden waren, ik heb dan ook respect voor ze(we skypen vaak met elkaar en dat gaat niet enkel over tw) en ik vind het niet meer dan logisch dat ze bondgenoten zoeken tegen ons. Want ze weten natuurlijk dat het alleen tegen semper niet makkelijk zal worden. Ik beschouw het eigenlijk als een compliment dat ze bondgenoten zoeken. En ja Ingame zijn we vijanden, op het AF blijf ik vriendelijk doen. En waarom zou ik vriendelijk doen tegen jou, jij bent begonnen met mij zwart te maken over pm's met hoefman en viddon en dergelijke, onterecht dan nog wel :eek:.
 

DeletedUser

Guest
Niet onterecht. Het spijt me, maar een hele groep: wilde over naar SWAS... maar omdat o.a. jij naar al SEMPER was gegaan... durfde men dat niet meer niet aan. Met harde bewijzen (PM's) heb ik dat gestaafd. Men maakte toen de keuze voor de eigen account, dat mag... maar kom er dan ook gewoon voor uit. Ik zou op die gronden nooit een dergelijke keuze gemaakt hebben -maar als ik hem wel maakte- zou ik het gewoon toegeven (ja, je hebt gelijk... ik was anders kansloos geweest tegen de rest etc.). Maar juist omdat men het eerst glashard ontkende... maakte ik er een zaak van.

Ik hou namelijk van eerlijkheid... en oneerlijkheid, stel ik aan de kaak. Dan ben ik een vervelend mannetje... durf ik gerust van mezelf te zeggen.

Maar als men tegen mij eerlijk is... dan kan ik alles van je hebben en kan je alles tegen me zeggen, ook al is het nog zo vervelend voor mij, als je eerlijk bent dan heb ik respect voor je.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan