W25 awards

DeletedUser

Guest
Of zijn MB is goed... en we hebben voor hem nu een hoofdaccount in SWAS. Dan moet zijn moraalheer hem overnemen he... want die MB speelt solo en er is niemand voor zijn account... Maar wij internen echt niet meer of minder dan gemiddeld. Dat is hier ook al aangetoond... het enige is dat men er bij ons op let + dat een stam als Grace zijn interns soms buiten de stam plaatst... en dan doen alsof het geen intern is ^^

Ik merkte het gewoon op omdat ik al in de 10 moest staan en hij m'n feestje verknalde :p
 

DeletedUser

Guest
Hij is geen goed starter... had wel gewoon 2 miljoen op zijn vorige wereld en nu zijn account groter word... merken we dat hij weliswaar geen goede starter is, maar wel kwaliteit heeft. Dus gaat hij naar een hoofdaccount en kan hij zich daar verder bewijzen.

Een pro kan allles:D
 

DeletedUser38984

Guest
Hij stond er nog maar net in heb ik het gevoel. Best snel allemaal, ben benieuwd welke aanpassing er morgen te lezen valt :D

Lol ik speel al vanaf het begin solo op Attacchi e per wimps. Is mijn accountje. En ik heb W1 account grootgebracht, try that bitch! :D


Yup...en daarom ben ik dus pro :)

Netzoals me zus, maar zelfs zij jou pownen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Wat kom jij nou weer lelijk doen? Alweer gefaald. Dat jij ff lekker gaat rukken op je pc om 7 uur 's ochtend dat zegt meer over jou dan over mij.
Ik weet al waar je vriendin vandaag komt, tis een pc uit 2005 ofzo. Handen boven de dekens als je pc bij je is graag, vies vies vies mannetje.

Heeft ie geen argument tegen Edwin, gaat ie het maar persoonlijk maken :eek:
 

DeletedUser

Guest
Als je geen argument hebt... dan ga je schelden en persoonlijk worden... triest, maar zo kennen we je.
 

DeletedUser38984

Guest
Heeft ie geen argument tegen Edwin, gaat ie het maar persoonlijk maken :eek:

Persoonlijk. Zie daar boven ff. En dan kan je zien hoe persoonlijk het is. Maar als Edwin zich zoveel vind waarom daagt hij me dan niet uit tot een oorlogswedstrijdje? Speedje of rent a round. Maarja jij bent ook net zo sneu om dat soort dingen te zeggen. Want geen enkel accountje is van jou in je handtekening dus jij moet al helemaal ff niks zeggen.

Als je geen argument hebt... dan ga je schelden en persoonlijk worden... triest, maar zo kennen we je.

Triest? Dat zegt meneer van 46 op een spel voor jongens van 14 t/m 25?

Als je geen argument hebt... dan ga je schelden en persoonlijk worden... triest, maar zo kennen we je.

En btw, waar zie jij een scheldwoord?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Persoonlijk. Zie daar boven ff. En dan kan je zien hoe persoonlijk het is. Maar als Edwin zich zoveel vind waarom daagt hij me dan niet uit tot een oorlogswedstrijdje? Speedje of rent a round. Maarja jij bent ook net zo sneu om dat soort dingen te zeggen. Want geen enkel accountje is van jou in je handtekening dus jij moet al helemaal ff niks zeggen.

Dat is helemaal juist, Mischa is een noobje, mischa is een noobje :D
 

DeletedUser

Guest
Persoonlijk. Zie daar boven ff. En dan kan je zien hoe persoonlijk het is. Maar als Edwin zich zoveel vind waarom daagt hij me dan niet uit tot een oorlogswedstrijdje? Speedje of rent a round. Maarja jij bent ook net zo sneu om dat soort dingen te zeggen. Want geen enkel accountje is van jou in je handtekening dus jij moet al helemaal ff niks zeggen.


W23: Immortal Dude - Serve <3
W25: CasperJantzen - Grace <3

Allebei niet van jou?
Ga niks over mij zeggen, als je zelf precies hetzelfde doet :eek:



Dat is helemaal juist, Mischa is een noobje, mischa is een noobje :D

Zal wel niet meer farmen en kutklusjes voor je doen op chillin ;)

Maar die klusjes zijn ons geheimpje <3
 

DeletedUser38984

Guest
W23: Immortal Dude - Serve <3
W25: CasperJantzen - Grace <3

Allebei niet van jou?
Ga niks over mij zeggen, als je zelf precies hetzelfde doet :eek:





Zal wel niet meer farmen en kutklusjes voor je doen op chillin ;)

Maar die klusjes zijn ons geheimpje <3

W20 Partners
W23 Ifuse
W25 ChillinLikeaKrillin

Allebei niet van jou? Zullen we accounts vergelijken die wel van ons zijn en dan ff checken wie er werkelijk beter is met opbouwen?
 

DeletedUser

Guest
Dat is helemaal juist, Mischa is een noobje, mischa is een noobje :D

W20 Partners
W23 Ifuse
W25 ChillinLikeaKrillin

Allebei niet van jou? Zullen we accounts vergelijken die wel van ons zijn en dan ff checken wie er werkelijk beter is met opbouwen?

Volgensmij begon jij te zeggen dat ik mijn account niet zelf heb opgebouwd, maar als je je accounts zelf ook niet hebt opgebouwd moet je ook niet over mij gaan klagen :p
 

DeletedUser38984

Guest
Volgensmij begon jij te zeggen dat ik mijn account niet zelf heb opgebouwd, maar als je je accounts zelf ook niet hebt opgebouwd moet je ook niet over mij gaan klagen :p

Jij was er veeeel eerder mee. Gister zelfs, dus jij moet niet over mij klagen. Maar vergelijken. Gooi ff eentje die jij zelf heb opgebouwt
 
Bovenaan