W25 awards

DeletedUser54620

Guest
Als je geen argument hebt... dan ga je schelden en persoonlijk worden... triest, maar zo kennen we je.
Edwin, het enige wat ik jou heb zien doen op het AF is een beetje dom lullen, hopen dat er af en toe iemand je totaal onbeargumenteerde mening steunt d.m.v. nog slechtere argumenten. Dus jij moet echt de laatste persoon hier zijn die het gaat hebben over "het niet hebben van argumenten".
Of je moet echt achterlijk zijn, maar zo dom schat ik jou zelfs niet in ;).

Zoek eens geen ruzie met mijn accountgenoten :/

SIEEEEEBKEEEEEEEEE <3
Sorry dat je in dezelfde post staat als Edwin :(
 

DeletedUser38984

Guest
Edwin, het enige wat ik jou heb zien doen op het AF is een beetje dom lullen, hopen dat er af en toe iemand je totaal onbeargumenteerde mening steunt d.m.v. nog slechtere argumenten. Dus jij moet echt de laatste persoon hier zijn die het gaat hebben over "het niet hebben van argumenten".
Of je moet echt achterlijk zijn, maar zo dom schat ik jou zelfs niet in ;).



SIEEEEEBKEEEEEEEEE <3
Sorry dat je in dezelfde post staat als Edwin :(

Jaa suffie, nu krijgt hij zelfvertrouwen. Die was hij net verloren
 

DeletedUser54620

Guest
Ach, Edwin is gewoon 'n beetje zielig, die kun je niet altijd maar de grond in stampen ;).
 

DeletedUser

Guest
Edwin, het enige wat ik jou heb zien doen op het AF is een beetje dom lullen, hopen dat er af en toe iemand je totaal onbeargumenteerde mening steunt d.m.v. nog slechtere argumenten. Dus jij moet echt de laatste persoon hier zijn die het gaat hebben over "het niet hebben van argumenten".
Of je moet echt achterlijk zijn, maar zo dom schat ik jou zelfs niet in ;).



SIEEEEEBKEEEEEEEEE <3
Sorry dat je in dezelfde post staat als Edwin :(
jo broo :D
Hoe weet je dat account xD had hem laatst ook weer gevonden :p mijn eerste accountje <3

op w27 had je 10 accounts :p en dat vond ik de belachelijkste naam :p
 

DeletedUser38984

Guest
daar speel je nu toch niet meer op? Ik heb daar van 0 tot eind gespeeld...

Ik heb daar van 0 - 3m gespeelt. Top 20 gestaan. En het ging om opbouwen en dat is opbouwen toch?
Zie je, slappe excuusjes kan je verzinnen maar het helpt niet.
 
Bovenaan