(W24-topic) Maak je eigen top 20

DeletedUser

Guest
Hmm heb tank lid toch eens wat anders horen zeggen. Maar het kan natuurlijk ook een leugen zijn .

Het was niet eens de bedoeling dat er een BG kwam. De oorspronkelijke bedoeling was gewoon om onderlinge gezamelijke acties op te zetten tussen de spelers van Sweet en Tanken onderling. Om de communicatie te vergemakkelijken, besliste G. van TEAO om een gedeeld forum op te zetten (na een msn gesprek met mij) zonder dat er daarover een discussie was geweest binnen Tanken. Sommige tanken-leden waren het daar niet mee eens maar het forum bleef toch. Na een tijdje ging iedereen elkaar als een BG zien, maar er zijn in principe nooit serieuze afspraken gemaakt om tot een BG te komen.

Daarnaast was een clash tussen Sweet en Tanken onvermijdelijk gezien een langdurige BG nooit zou werken met de edelrichtingen. (Zo'n beetje tot Sweet Classy/ODA had weggespeeld en Tanken hun centrum had gedicht). Dat de BG niet serieus genomen werd, tjaah... Ik wist al op voorhand dat het nooit een langdurige BG kon worden, en Tanken wist dat net zo goed. Getuige het feit dat ze de oorspronkelijke reden van het opzetten van het gedeelde forum, samen ODA/Classy aanvallen, negeerden en een NAp afsloten :p

Toen ODA ontstond werd het volgens mij wat serieuzer maar heb het daarnia niet lang meer gevolgd dus daar weet ik het fijne niet van. Igg ontstonden er voor mijn stop al wat barsten door wederzijds recruiten, en toen ik gisteren op het sweet forum keek zag ik dat het gedeelde forum verdwenen was, geen idee of dat al lang zo was of niet. Dat is hoe het ongeveer gegaan is.
 

DeletedUser

Guest
Tanken beweert dat ze een goede BG waren. Sweet beweert van niet. Jullie kunnen jezelf wel een heel goede BG vinden maar als jullie bongenoten er anders over denken dan kan je beter aannemen dat jullie dat niet zijn.

Daarbij ooit zal een oorlog komen tussen Tanken en HGK, dan zullen we zien of het een faalfusie is. Iig is luisje van ons en niet van Isodor :cool:
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser62448

Guest
ODA & Facta + drakenslager is een soort van fusie, sweet! zelf is er later pas met een stemming bijgekomen, omdat ze wel wat zagen in deze nieuwe stam.
 

DeletedUser58625

Guest
Ligt het aan mij of is W24 AF echt dood nu?
Veel propaganda kan je niet voeren als enkel HGK nog op AF zit :rolleyes:
 

DeletedUser26046

Guest
Ligt het aan mij of is W24 AF echt dood nu?
Veel propaganda kan je niet voeren als enkel HGK nog op AF zit :rolleyes:

't Was al dood, het niveau is hier zo laag dat je nergens een serieuze discussie ziet...
En nu al helemaal, aangezien ik een van de enige Tanken-posters ben.
 

DeletedUser

Guest
't Was al dood, het niveau is hier zo laag dat je nergens een serieuze discussie ziet...
En nu al helemaal, aangezien ik een van de enige Tanken-posters ben.

Oh dus alleen Tankers hebben niveau? Gebruik jullie niveau dan maar om Hardstyle te redden.
 

DeletedUser26046

Guest
Oh dus alleen Tankers hebben niveau? Gebruik jullie niveau dan maar om Hardstyle te redden.
*zucht*.
Speciaal voor jou dan eens een lesje begrijpend lezen:

't Was al dood, het niveau is hier zo laag dat je nergens een serieuze discussie ziet...
En nu al helemaal, aangezien ik een van de enige Tanken-posters ben.

Ik zeg in jouw vertaling:
Niveau = laag.
Er is geen discussie.
Discussie gaat tussen 2 of meer partijen.
Er zijn maar 2 partijen
Die partijen zijn Tanken en HGK.
Van Tanken post maar 1 iemand.
Dus altijd 10 vs 1 'discussies'
Dus nog lager niveau dan dat het al was.

Jij nu snap?
 

DeletedUser

Guest
Ik snapte het al van het begin maar het was gewoon grappig om er zo op in te gaan ;) :D
 
Bovenaan