(W24-topic) Maak je eigen top 20

DeletedUser

Guest
Marisjeh, ik verwijt je niets :). Je lijkt me een leuk stamlid hoor, het is alleen zo dat er wel ruzietjes waren geweest. Ik ga hier niet zeggen wie in fout was want dat boeit me allemaal niet. Het gaat erom dat ik Tanken niet zo een gezellige stam vind.

Ja er zijn wel eens ruzietjes, maar die heeft vast elke stam wel eens. Ze worden gewoon uitgepraat (meestal dan :p)
 

DeletedUser

Guest
wij hebben gezellige ruzie :p

eerst zijn we boos op elkaar en 30 min gaat het al weer nergens over..en zitten we weer lekker te spammen
 

DeletedUser35742

Guest
Ja als je niet op 24 speelt kan je dat niet weten hé. Er was dus een samenwerking tussen Sweet! en Tanken

Op papier, ja. Na 2 maand in Tanken gezeten te hebben heb ik nergens wat vernomen van gezamenlijke acties, er werd zelfs amper gepost in het gedeeld forum.
 

DeletedUser

Guest
Op papier, ja. Na 2 maand in Tanken gezeten te hebben heb ik nergens wat vernomen van gezamenlijke acties, er werd zelfs amper gepost in het gedeeld forum.

Hier moet ik je gelijk in geven.

Stouterd, de stam verlaten nadat ik er in ben gekomen :(
 

DeletedUser26046

Guest
Op papier, ja. Na 2 maand in Tanken gezeten te hebben heb ik nergens wat vernomen van gezamenlijke acties, er werd zelfs amper gepost in het gedeeld forum.

Leg mij maar eens uit wie wij gezamelijk in die fase aan hadden moeten pakken dan?
 

DeletedUser61292

Guest
Olaatste dagen waren er wel gemeenschappelijke aanvallen maar ik ga niet zeggen op wie die gericht waren, iemand van Sweet zal dit wel kunnen beamen.
 

DeletedUser35742

Guest
Leg mij maar eens uit wie wij gezamelijk in die fase aan hadden moeten pakken dan?

Wie dan ook, mij om het even. Het is gewoon raar dat je het nu doet lijken alsof de banden met Sweet! geweldig waren, en het ongehoord is dat niemand je wat verteld heeft, terwijl er in werkelijkheid maar weinig contact was.
 

DeletedUser26046

Guest
Wie dan ook, mij om het even. Het is gewoon raar dat je het nu doet lijken alsof de banden met Sweet! geweldig waren, en het ongehoord is dat niemand je wat verteld heeft, terwijl er in werkelijkheid maar weinig contact was.

De BG was er voor langer termijn, en tussen de leidingen onderling was vrij veel contact. Op het moment konden we nog niet samenwerken, omdat de doelen verschillend waren. Wij moesten BC sen Sheep! slopen, terwijl Sweet! het cluster moest dichten en tegen A-zo! / ODA /Facta vechten.
 

DeletedUser63286

Guest
Hmm heb tank lid toch eens wat anders horen zeggen. Maar het kan natuurlijk ook een leugen zijn .
 
Reactiescore
255
Hmm heb tank lid toch eens wat anders horen zeggen. Maar het kan natuurlijk ook een leugen zijn .

Alweer de 2e keer dat je deze uitspraak doet, geef er eens bewijs bij om je uitspraak te ondersteunen.
 

DeletedUser63286

Guest
Kan geen hard bewijs leveren.
Maar heb een tijdje samengespeeld met hem en toen heeft hij dat me vertelt. Is ook alweer lang geleden.
 
Reactiescore
255
Kan geen hard bewijs leveren.
Maar heb een tijdje samengespeeld met hem en toen heeft hij dat me vertelt. Is ook alweer lang geleden.

Ja, erg geloofwaardig dus.. :rolleyes:
 

DeletedUser63286

Guest
Vraag het maar aan de (ex) co van la reine die weet het misschien nog wel :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan