W20 Droomstam

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser7172

Guest

Dat zijn inderdaad spelers van wereldklasse ja. :eek:
Die zijn beide op gigantische wijze op hun bek gegaan.

BWR op W4 is te groot geworden en toen fout gegaan.
Dat de werkwijze goed is, is echter wel duidelijk.
Zowel op W4 als op W20 is er indruk gemaakt.
 

DeletedUser52174

Guest
Dat zijn inderdaad spelers van wereldklasse ja. :eek:
Die zijn beide op gigantische wijze op hun bek gegaan.

BWR op W4 is te groot geworden en toen fout gegaan.
Dat de werkwijze goed is, is echter wel duidelijk.
Zowel op W4 als op W20 is er indruk gemaakt.

Lol, dan ken jij het verhaal niet van Slick en Child.
En ik had het over de originele Child, niet over de persoon die Child uiteindelijk ten val heeft laten brengen.
Dit zijn de twee spelers die ik beschouw als beste van tw.nl :)

EDIT: Maarja, eigenlijk is dit vrij nutteloos. Ik stop met het bespreken van w4, dit is tenslotte het forum van w20.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Ik heb meerdere mensen op msn die kunnen bevestigen dat BWR dé meest falende noob/massa/internfamilie-stam van w4 was. Dit zijn niet de minste namen. Denk aan een Lord Xzyphica, Child, Slick en ga zo maar door. In het begin van w4, was het niet BWR die ruleerde. In het begin slachtte -=NW=- iedereen tot het stoppen van Slick en later kwam *Free* en daarna Order. Dat zijn de drie stammen die de meeste geownt hebben op w4. DomTe, W.H. en =TFF= waren trouwens ook niet de minste, maar de bovengenoemde stammen waren 'de' stammen:p

Edit: BWR op w4 was dus ook de reden dat ik hier op w20 ook niet zo'n hoge pet van BWR op had, maar tot nu toe zijn ze wel degelijk goed bezig. Dat mag best gezegd worden.

waarom bleven ze dan zolang bestaan daar?

heb je het nu over je eigen stam????:p

mijn stam ebstaat net 2 weken ofzo.
 

DeletedUser40402

Guest
Lekker makkelijk proberen te scoren hoor....

Maar als je bij de stats van voormalig dome/ kijkt is dat niets anders

Kijk dan zelf maar eens bij voormalig /Dome. Als je nu nog had gezegd xXXx, met W. Churchill erbij, dan had je nog iets meer gelijk. Nu wordt er bij voormalig /Dome niemand behalve Sun.Leo geinternd. Dus ja, BWR internt meer. In tegenstelling tot andere check ik eerst tot ik iets post ;).
 

DeletedUser

Guest
Kijk dan zelf maar eens bij voormalig /Dome. Als je nu nog had gezegd xXXx, met W. Churchill erbij, dan had je nog iets meer gelijk. Nu wordt er bij voormalig /Dome niemand behalve Sun.Leo geinternd. Dus ja, BWR internt meer. In tegenstelling tot andere check ik eerst tot ik iets post ;).

Ik hoef niets te checken hoor. Weet ook wel dat jullie die niet in de stam hebben zitten om jullie stat mooier te laten lijken.

En bovendien zie ik behalve een fusie niemand die aan het internen is?
 

DeletedUser

Guest
Kijk dan zelf maar eens bij voormalig /Dome. Als je nu nog had gezegd xXXx, met W. Churchill erbij, dan had je nog iets meer gelijk. Nu wordt er bij voormalig /Dome niemand behalve Sun.Leo geinternd. Dus ja, BWR internt meer. In tegenstelling tot andere check ik eerst tot ik iets post ;).

Dat maakt 2 interners voor xxl
0 voor BWR
 

DeletedUser

Guest
Maak je geen punt mee. Want er is een speler die verdwijnt zou je nog altijd zeggen in jouw woorden 1 intern. en 2 voor jullie
 

DeletedUser40402

Guest
Gaan trouwens TerrorDom, DiviDivi, Vampire Axe en Koning Hendrik op 1 account spelen? :eek:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan