W20 Droomstam

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser60980

Guest
Grapjes? Ik ben echt bloedserieus. Ik kan me niet van het feit ontdoen dat jij een jongetje van 12 bent die dit spel voor het eerst ontdekt.

Dat is dan echt heel naar voor jouw.
Want als dit spel bloedserious is voor jouw, dan zit er iets goed fout.
Ook ben ik geen 12. maar 15.
En of ik het spel voor het eerst ontdenk......... Iedereen ontdekt iets een keer voor het eerst. :eek:
 

DeletedUser40402

Guest
Dat is dan echt heel naar voor jouw.
Want als dit spel bloedserious is voor jouw, dan zit er iets goed fout.

Heb ik ook maar ergens gezegd dat ik dit spel bloedserieus neem? Nee, dit maak jij ervan en die aanname is dan ook verkeerd. Ik zeg dat mijn opmerking naar jou toe bloedserieus was, dit is iets heel anders.

Ook ben ik geen 12. maar 15.
En of ik het spel voor het eerst ontdenk......... Iedereen ontdekt iets een keer voor het eerst. :eek:

15... hmmm, gedraag je ernaar zou ik zeggen.
 

DeletedUser60980

Guest
15... hmmm, gedraag je ernaar zou ik zeggen.

Ik hou je niet tegen brand los, hoe zou ik me volgens jouw moeten gedragen dan?
Jij kan niks maar dan ook niks zeggen over mijn gedrag en over hoe en wat...weet je waarom niet.

Je kent me niet!
-Miss ben ik authist....
-Miss stiekem toch 12 ;)
-Miss hersen stornissen.
-Miss enzovort.

En als je het toch over mijn gedrag hebt en of het wel of niet bij mijn leeftijd past, hoe oud ben jij dan?
 

DeletedUser40402

Guest
Ik hou je niet tegen brand los, hoe zou ik me volgens jouw moeten gedragen dan?
Jij kan niks maar dan ook niks zeggen over mijn gedrag en over hoe en wat...weet je waarom niet.

Je kent me niet!
-Miss ben ik authist....
-Miss stiekem toch 12 ;)
-Miss hersen stornissen.
-Miss enzovort.

En als je het toch over mijn gedrag hebt en of het wel of niet bij mijn leeftijd past, hoe oud ben jij dan?

Wat is dat nu weer voor reden? Ik kan niets over je gedrag zeggen omdat ik je niet ken? Je hebt een bepaald gedrag op dit forum en dat vind ik er dan soms nogal over. Je probeert er wat bij te horen door stoere uitspraken te plaatsen, maar die lijken meestal nergens op. Probeer je zelf te blijven en niet stoer te doen. Zo zal je op den duur ook geapprecieerd worden voor wie je bent. Ofwel ben je echt zo wannebe stoer, maar dat denk ik eerlijk gezegd niet.

Ik ben 19, maar ik blijf mezelf. Ik plaats hier en daar een dwaze opmerking, wat sommige mensen kunnen grappig vinden. Ik kan ook serieus zijn over iets, en hierover praten, maar je zal mij nooit zien schelden of stoer doen. Zo ben ik niet en zo wil ik dus ook niet overkomen. Met andere woorden, ook hier op het forum blijf ik mezelf. Probeer dat ook te zijn.
 

DeletedUser60980

Guest
Wat is dat nu weer voor reden? Ik kan niets over je gedrag zeggen omdat ik je niet ken? Je hebt een bepaald gedrag op dit forum en dat vind ik er dan soms nogal over. Je probeert er wat bij te horen door stoere uitspraken te plaatsen, maar die lijken meestal nergens op. Probeer je zelf te blijven en niet stoer te doen. Zo zal je op den duur ook geapprecieerd worden voor wie je bent. Ofwel ben je echt zo wannebe stoer, maar dat denk ik eerlijk gezegd niet.

Ik ben 19, maar ik blijf mezelf. Ik plaats hier en daar een dwaze opmerking, wat sommige mensen kunnen grappig vinden. Ik kan ook serieus zijn over iets, en hierover praten, maar je zal mij nooit zien schelden of stoer doen. Zo ben ik niet en zo wil ik dus ook niet overkomen. Met andere woorden, ook hier op het forum blijf ik mezelf. Probeer dat ook te zijn.

Dat staat geschreven alsof het diep is.
Ik waardeer je antwoord.

Maar het klinkt niet als het gerdrag van een 19 jarige, en al helemaal niet als gedrag voor een 15 jarige.
Misschien moet ik mezelf hier dan aanpassen als iemand van ook 19 net als jij.
Bedankt.
 

DeletedUser

Guest
XXX heeft het over internen ?

Tot nu toe heeft XXX precies 300 bb dorpen overgenomen.

Tot nu toe heeft XXX precies 81 dorpen internd.


Dat zijn samen 381 dorpen, van de 1071 overnames.

Ik wil niet eens meer verder gaan met stats. plaatsen, het doet gewoon pijn aan mijn ogen om te zien dat er een nummer 1 stam is met deze stats.

Bron: http://nl.twstats.com/nl20/index.php?page=tribe&mode=conquers&type=gain&id=25567
Enkel W. Churchill neemt kleine bb-dorpen over. De rest bb-dorpen van 8k+ punten, daar is dus niets mis mee... Verder kijken dan je neus lang is
 

DeletedUser60976

Guest
Top 10 Droomstam

Zone X
Grote Vreemde Reus
Pally Mally
chicago5
clucluc
ragnarcar
Vlekolex
Firedrakan
Flootj
.Restart
 

DeletedUser

Guest
Lichtelijk wel naar mijn mening.

zal ik even een zakdoekje voor je halen??? ken je je neusje even snuiten.

Degekke geeft gewoon een lijstje en jij haalt het gelijk naar je toe van dat hij daarmee zou zeggen dat in de xXXx geen pro's zitten, de dingen niet uit zijn verband trekken
 

DeletedUser24056

Guest
Gewoon, wij namen toentertijd ook onze BG op gezamenlijk leiders forum ed, en daarna nog een 2e BG, we noemde de stammen net als xxx nu ook bwr 1 / 2 / 3 / 4 , weer net als de xxx groep nu ook doet. Ledental de lucht in, en t gezeik ook. Omdat je nooit iedereen tevreden kunt houden en voor veel mensen de uitdaging uit het spelletje haalt vielen ze met bosjes af, niet dat ze naar een andere stam gingen.. dat kon niet omdat ze helemaal ingebouwd lagen in de groep, dat zou "zelfmoord' zijn maar inactief, minder mee spelen met actie's en op een gegeven moment ontevreden ( interen is saai ;) )
Als leiding was ik de hele dag bezig iedereen tevreden te houden, en toen ik vanwegen een sterfgeval in de fam, moest stoppen viel de boel een paar weken later als een kaartenhuis in elkaar.

In mijn ogen is t niet te voorkomen op langere termijn. Maar wellicht houden ze het lang genoeg vol .. En blijven de leiders t volhouden om de boel bij elkaar te houden. Wie weet. Maar vandaar dat wij het zo nooit meer doen. Vervangen van leden, prima, elke stam heeft afvallers. Maar we hebben een ledenlimiet, en een wenslimiet en daar houden we ons aan en werken we naar toe.

Maar no offence mbt deze post, het is enkel mijn ervaring uit wereld 4, en wie weet gaat t nu helemaal anders.

cluc

Ik kan eigenlijk niet anders dan hiermee instemmen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan