W2 Meeting

DeletedUser19851

Guest
Doe maar Noord-Brabant:p

1ste ik speel geen w2, ik zag alleen maar "meeting" :p

2de als je het voor BE en NL wil gaan doen is Noordbraband het beste (ligt centraal).

3de tribalwarsteam kan maken dat er alleen maar "bezoeken" komen in dorpen, dus dat er niet meer aangevallen/geedeld kan worden.

4de tis leuk met z'n alle, zelfs word dan je grooste vijand een vriend, athans na het zuipen xD
 

DeletedUser

Guest
2de als je het voor BE en NL wil gaan doen is Noordbraband het beste (ligt centraal).

Op punt 2, dan is Noord-Brabant niet want er bestaat ook nog zoiets als Groningen in Noord-Nederland.

Vanaf Brussel gerekend, tot het puntje van Noord-Nederland is de stad Utrecht precies het midden.
 

DeletedUser2626

Guest
Jap denk dat utrecht meest centraal ligt voor zowel NL, als vlaanderen
 

DeletedUser3866

Guest
nederland_belgie.gif



houd iemand ook rekening mee dan mensen uit groningen veel verder moeten reiden dan de belgen heel nederlands spreekt NL en dus ook op de NL server

niet heel belgie spreekt NL dus moet je walonie niet mee rekenen
als je vlaanderen en heel nederland onder elkaar plakt
krijg je meer dit plaatje
nl_be4.gif

daar uit blijkt dat toch utrecht meer centraal ligt dan noord braband


goed dat was de topo voor vandaag

aangezien de jeugt allemaal zuipschuiten zijn de oudere ook geen nee zeggen tegen een pilsje en dat de 16- best aan een andere 16+ kunnen vragen lijkt mij het prakties leukst gezelig en het beste
utrecht of amersfoort en lkr een cafetje in rollen

btw zelf kom ik uit almere :D
 
Reactiescore
57
Bedankt voor de topo shit.

Dan moeten we maar is aan Paul vragen oftie nog een leuke tent weet in Utrecht :p
 

DeletedUser3866

Guest
NB is echt niet zo leuk utrecht daar in tegen is een jongere stad studentjes etc dus ook veel cafes en veel gezeligheid

ik weet niet waar in NB maar rotterdam? lijkt me nou neit echt veilig


graag gedaan casi als in utrecht komt dan kom ik mischien ook :D
 

DeletedUser

Guest
Roosendaal ligt ook centraal voor als je met de trein komt. Want vanuit Roosendaal rijd er rechtstreeks treinen vanuit en naar: Brussel/Antwerpen, Rotterdam/Den haag, Amsterdam/Schiphol en Tilburg/Nijmegen/Zwolle.

Dus kom allemaal maar naar Roosendaal. :D
 

DeletedUser3750

Guest
Weet niet wat er in Roosendaal te doen is, maar Tilburg is ook een stad met genoeg studenten hoor Make;) En in Breda is het ook altijd druk zat.
 

DeletedUser2626

Guest
Weet niet wat er in Roosendaal te doen is, maar Tilburg is ook een stad met genoeg studenten hoor Make;) En in Breda is het ook altijd druk zat.

Wat intresseren mij studenten nou :p
Utrecht heb ik niks mee, Tilburg eigk ook vrij weinig, maarja Zolang er maar bier en gezzeligheid is:)
 

DeletedUser3750

Guest
..... oke, nu weet ik zeker dat ik aan het aftakelen ben^^

Sorry make, was bedoeld voor $!$ER
 

DeletedUser

Guest
Weet niet wat er in Roosendaal te doen is, maar Tilburg is ook een stad met genoeg studenten hoor Make;) En in Breda is het ook altijd druk zat.

Inderdaad vrijdagmiddag naar Breda want dan is het Happy Our. :D
 

DeletedUser19851

Guest
Roosendaal ligt ook centraal voor als je met de trein komt. Want vanuit Roosendaal rijd er rechtstreeks treinen vanuit en naar: Brussel/Antwerpen, Rotterdam/Den haag, Amsterdam/Schiphol en Tilburg/Nijmegen/Zwolle.

Dus kom allemaal maar naar Roosendaal. :D

kuch, arnuma woon jij in roosendaal (sorry voor flame...)

btw breda is happy houer, dat is wel iets :)
 

DeletedUser

Guest
doe het gewoon in west vlaanderen ofwel bij anoli thuis... voor mij is het 1 van die 2, anders kom ik niet ! :mad:
 

DeletedUser3866

Guest
doe het gewoon in west vlaanderen ofwel bij anoli thuis... voor mij is het 1 van die 2, anders kom ik niet ! :mad:

ook gezelig zonder jou :p

..... oke, nu weet ik zeker dat ik aan het aftakelen ben^^

Sorry make, was bedoeld voor $!$ER


ga jij eerst nog is een nachte slapen :)

goed nee klopt ik heb ook niks met studente maar waar studente zijn zijn cafes en is gezeligheid en utreecht is echt wel gezelig





waar ligt rozendaal presies?
 
Bovenaan