W2 Meeting

DeletedUser2687

Guest
kan zeeland niet echt centraal vinden ,moet dan een akelig stuk rijden ,limburg lijkt me dan beter :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
mij lijkt NB toch wel het meest centraal als je het beetje goed bekijkt
 

DeletedUser

Guest
casimodo gaat wel erg ver in zijn zoektocht naar gratis eten...-.-...

waarom ga je niet gezellig met je co's? naar de apenheul ofzo...dat ze je opsluiten op het bavianen eiland :p

nee geintje...van mij mag je, als je de laptops verruilt voor kratten pils...:)

Als die in de apenheul komt te wonen zal ik hem wel een x opzoeken en bananen geven :p
 

DeletedUser3750

Guest
Ik denk dat jij degene bent die in het koeienveld moet zitten, aangezien je op dit moment niet met echt met het IQ van de gemiddelde Nederlander reageert....:rolleyes:

Alsof je in Breda/Tilburg/Den Haag/Eindhoven alleen maar koeienvelden hebt^^
 

DeletedUser

Guest
volgens mij wordt het daar enorm gezellig....ik kom niet btw :p
 

DeletedUser

Guest
Ik denk dat jij degene bent die in het koeienveld moet zitten, aangezien je op dit moment niet met echt met het IQ van de gemiddelde Nederlander reageert....:rolleyes:

Alsof je in Breda/Tilburg/Den Haag/Eindhoven alleen maar koeienvelden hebt^^

Over IQ gesproken.. Den Haag ligt in Zuid-holland mop :p
 

DeletedUser

Guest
Lijkt me leuk.
Als het niet te ver van Eindhoven is zal ik proberen van de partij te zijn :)
 

DeletedUser3750

Guest
Zooooo, dat is een enorme fout xD Ik bedoelde Den Bosch. Pfffffff.... ik wist wel dat examens je geest vertroebelen.
 

DeletedUser

Guest
Om toch maar eens bij de partij te horen.

Ik vind Brabant voor mij ook niet echt centraal.
Naar Utrecht is het voor mij al een kleine 3/4 uur laat staan Brabant, dan zit ik zo op 6/7 uur reizen en dan straks ook weer terug.

Daar zit toch echt een groot verschil in (best jammer eigenlijk).
Ik stel voor dat we het in Utrecht houden (lekker bij Klein Duimpje op bezoek :p:D)
 

DeletedUser3750

Guest
Manuel is voor Nederlands wel centraal, maar voor vlamingen dan weer verder noordelijk hè;) Wat dat betreft lijkt NB me dus centraler gelegen.
 

DeletedUser2914

Guest
ik ben vlaming :-s maar ik zou toch niet komen ;)

tis een spel, geen deel van m'n leven
 

DeletedUser

Guest
Pak Baarle, dan zoek je een café op de grens en dan kunnen de belgen in Baarle-Hertog zitten en de Nederlanders in Baarle-Nassau. :D
Dan zet je de tafel in het midden en probleem opgelost ^,^
 
Bovenaan