W19: Het einde

DeletedUser

Guest
En de wereld is trouwens al beslist, dus je moet geen P&P verwachten hier ;)
 

DeletedUser

Guest
Die 30 hebben al besloten te winnen

zijn er geen 30, er zit nog een deel in -Brul-, maar dat ter zijde het niveau op het w19 forum ligt laatste dagen wel echt enorm laag.

Iedereen red z'n eigen hachje he;)

benader jij -Brul- eens of je op een frontaccountje tegen mij mag komen spelen. Als je in het noorden komt liggen zal ik alleen mij noordcluster tegen je gebruiken (wat het een fair battle maakt)
Ik zie je hier constant praten alsof je spelers binnen Ctrl zou kunnen ownen, kom dat eens waar maken.

En de wereld is trouwens al beslist, dus je moet geen P&P verwachten hier ;)

ik verwacht geen p&p ik verwacht niveau. twee verschillende dingen :eek:
 

DeletedUser58227

Guest
Als er geen P&P meer te voeren valt kun je wachten totdat de spam de overhand neemt
 

DeletedUser

Guest
Wanneer gaat deze wereld eens definitief in het slot? :cool:

Zal wel eens tijd wordend acht ik zo. :D
 
Reactiescore
1.037
Deze wereld gaat op slot zodra Ctrl. 100% heb dacht ik:D Maareuhm... pak nog maar een biertje dan:p
 

DeletedUser

Guest
benader jij -Brul- eens of je op een frontaccountje tegen mij mag komen spelen. Als je in het noorden komt liggen zal ik alleen mij noordcluster tegen je gebruiken (wat het een fair battle maakt)
Ik zie je hier constant praten alsof je spelers binnen Ctrl zou kunnen ownen, kom dat eens waar maken.

Kom maar op:p Ik heb over 2 weken meer tijd zit nu in een drukke periode;)



Ik verwacht geen p&p ik verwacht niveau. twee verschillende dingen :eek:

nee, er kan dan nog steeds op niveau gepost worden ;)

+1, ik erger me er dood aan, vind er niks grappigs of leuks aan...
 
Reactiescore
7
Vooruit dan maar, om het niveau weer wat omhoog te halen:



Hey voor wie dit nog leest...

W19 loopt ten einde, eigenlijk al een hele lange tijd.
Ik wil met dit topic Ctrl. nogmaals feliciteren, en dankzij mij nieuwschierige aard ben ik wat gaan terug gaan bladeren en ik kwam mooie leuke topics tegen (1 2 3 4 5 6 7 8 9 en ook 10(wilde er 19 doen maar bedacht me dat niemand dan op alle links zou klikken)), natuurlijk ook de vele ruzie's en topics waar meerdere pagina's in andere woorden hetzelfde gezegd werd weer:p

Als laatste ben ik, weeral door mijn nieuwschierigheid, een vragenlijstje tegengekomen, en ik ben benieuwd hoe de mensen hem nu voor W19 zouden invullen, achteraf

Spelers:

1. Wie was er DE speler van W19?
2. Wie was de tacticus van W19?
3. Wie was de failerd van W19?
4. Wie was de AF poster van W19?
5. Wie was de grootste ODA geilerd van W19?
6. Wie was de beste deffer van W19?
7. Wie was je grootste steun van W19? (beetje rare vraag)
8. Wie was de grootste vv-er van W19?
9. Wie was de verassing van W19?
10. Wie was de mod van 2010(game mods mogen ook)?
11. Met welke gestopte spelers had je graag W19 af willen maken?
12. Van wie verwacht je veel voor de rest van TW?

Stammen

1. Wie was toch de topstam van W19? (Lijkt me Ctrl., maar laat de vraag lekker staan)
2. Welke stam leek je de gezelligste van W19? (Voor zolang het duurde voor de meeste stammen:p)
3. Welke stam heeft het hardste gefaild?
4. Welke stam is er tactisch het sterkste voor de dag gekomen?
5. Welke stam werkte het beste samen?
6. Bg van het W19?

Kortom, bedankt voor de enerverende wereld en gefeliciteerd met de overwinning:)

Thanks for the memories



Als denk ik dat het grootste deel van de spammers euh posters hier, dit lijstje al beantwoord hebben ;)
 

DeletedUser

Guest
Vooruit dan maar, om het niveau weer wat omhoog te halen:

Als denk ik dat het grootste deel van de spammers euh posters hier, dit lijstje al beantwoord hebben ;)

ik zal zodra ik 4200 posts heb eens een uitgebreidere post schrijven hier op het AF....for old times sake :)
 

DeletedUser29801

Guest
.



benader jij -Brul- eens of je op een frontaccountje tegen mij mag komen spelen. Als je in het noorden komt liggen zal ik alleen mij noordcluster tegen je gebruiken (wat het een fair battle maakt)

Sorry hardcode, ik wou niet meer reageren....
Maar eigenlijk zou ik die uitdaging op een TW lan best met je willen aan gaan... 2 dezelfde accounts op een wereld en 2 pc die op dezelfde wijze zijn ingesteld... vaste tijd wanneer je in mag spelen.
Dit is de enige manier om er achter te komen wat de spelerskwaliteit van je tegenstander is.
 

DeletedUser

Guest
Sorry hardcode, ik wou niet meer reageren....
Maar eigenlijk zou ik die uitdaging op een TW lan best met je willen aan gaan... 2 dezelfde accounts op een wereld en 2 pc die op dezelfde wijze zijn ingesteld... vaste tijd wanneer je in mag spelen.
Dit is de enige manier om er achter te komen wat de spelerskwaliteit van je tegenstander is.

beide dingen is onmogelijk op w19. Daarnaast zal ik altijd meer uit dezelfde configuratie kunnen halen als een "normale gebruiker" dus dat betreft zal dat nooit hetzelfde zijn.

Ga jij nou maar eens iets doen op w19 voordat je komt spreken over een uitdaging aan willen gaan. Jij bent op het moment meer online dan ik en ik zie je enkel barbs noblen en dorpen verliezen. Iets als deffen doe je niet, maar mijn aanbod richting bill-gates blijft staan. Als hij in het noorden een front accje met mij neemt zal ik 1 op 1 enkel mijn noordcluster gebruiken tegen hem :) voor jou maakt het toch niet het verschil, want je doet toch de hele dag niets op tw :eek:
 

DeletedUser29801

Guest
beide dingen is onmogelijk op w19. Daarnaast zal ik altijd meer uit dezelfde configuratie kunnen halen als een "normale gebruiker" dus dat betreft zal dat nooit hetzelfde zijn.

Ga jij nou maar eens iets doen op w19 voordat je komt spreken over een uitdaging aan willen gaan. Jij bent op het moment meer online dan ik en ik zie je enkel barbs noblen en dorpen verliezen. Iets als deffen doe je niet, maar mijn aanbod richting bill-gates blijft staan. Als hij in het noorden een front accje met mij neemt zal ik 1 op 1 enkel mijn noordcluster gebruiken tegen hem :) voor jou maakt het toch niet het verschil, want je doet toch de hele dag niets op tw :eek:

Mooi dat ik die schijn kan op houden dat ik niets doe op TW...

Jij daagt bill-gates uit in een gevecht dat niet eerlijk is... want jij kent je account en hij zijn nieuw account nog niet.
(als hij al een account binnen brul zou kunnen bemachtigen om tegen je te strijden)

Droom jij dus nog maar rustig verder... o ja ik moet je nog bedanken dat ik mijn dorpen niet verder moet af breken... spaart mij weeral PA om AM actief te houden. Het is inderdaad heel stoer om dorpen die al half afgebroken zij door de eigenaar verder af te breken. Daar moet je echt een topspeler voor zijn.
 

DeletedUser

Guest
Mooi dat ik die schijn kan op houden dat ik niets doe op TW...

Jij daagt bill-gates uit in een gevecht dat niet eerlijk is... want jij kent je account en hij zijn nieuw account nog niet.
(als hij al een account binnen brul zou kunnen bemachtigen om tegen je te strijden)

Droom jij dus nog maar rustig verder... o ja ik moet je nog bedanken dat ik mijn dorpen niet verder moet af breken... spaart mij weeral PA om AM actief te houden. Het is inderdaad heel stoer om dorpen die al half afgebroken zij door de eigenaar verder af te breken. Daar moet je echt een topspeler voor zijn.

Ik doe het graag. Maakt mezelf alleen maar makkelijker dan het al is :)
Topspeler tegen jou hoef ik sowieso niet te zijn, want dat betreft ben jij niet waard. Kom maar een keer serieus iets doen in plaats van praten op het AF dat ik geen topspeler ben.
 

DeletedUser29801

Guest
Ik doe het graag. Maakt mezelf alleen maar makkelijker dan het al is :)
Topspeler tegen jou hoef ik sowieso niet te zijn, want dat betreft ben jij niet waard. Kom maar een keer serieus iets doen in plaats van praten op het AF dat ik geen topspeler ben.

Hardcode... dimmen man... Ik heb even veel recht als jij om hier te praten op het forum, en wat ik doe op w 19 gaat je geen snars aan.

Je moet niet steeds mijn woorden verdraaien...wil je niet dat ik hier iets zeg dan moet je mij maar niet uit dagen.

Jij daagt een speler uit... met een voorstel dat niet eerlijk is...en voorstel waar mijn stam in genoemd wordt dus ben ik genoodzaakt om te reageren.
Dus hou het hier netjes en geef mij geen reden meer om op het AF te posten.
 
Bovenaan